|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier wat beelden van lowlands. http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?event=29080997 Als iemand een linkje heeft van het gehele optreden, dan graag. |
|
Nieuwe clip, met kinderen en een gedachte. http://finefinemusic.com/spinvis-dagen-van-gras-dagen-van-stro |
|
Pff, ik hou het bij de albums hoor.. al die singletjes zijn niet bij te benen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, ik mis er nog maar 1, bagagedrager. Sommige nieuwe nummers die niet op de normale cd's staan zijn echt te gek, hoor. Op een ochtend in het heelal, super! Kindje Van God, Een Nagemaakte Gek. Toch wel. Ik vind ze dan ook meer dan de moeite waard. |
|
quote: De cd waar die laatste 2 op staan heb ik ook, dat is dan ook die gave liveplaat. Dat andere nummer ken ik niet nee, ik vind het zo vermoeiend dat er zoveel singles met 1 nieuw nummer erop uitkomen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zal ik het nummer naar je meelen (als dat lukt)? |
|
Of yousendit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oja, dat is handiger. http://download.yousendit.com/1361B0DD19ACD3EF Wil je ik wil alleen maar dubben ook hebben, is een remix van ik wil alleen maar zwemmen. |
|
Bedankt, ik heb hem binnen! Laat die remix maar zitten hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij is wel heftig, hoor. Alle toeters en bellen uit de kast, hehe. |
|
En, hoe bevalt het nummer? Ben nu de single flamingo aan het beluisteren. Het nummer zelf klinkt erg anders, meer radio minded, zeg maar. Andere trompetstukken, extra slaggitaar. De drums vallen veel eerder in en er is wat meer tekst, vnl het woord flamingo, maar toch. Wespen op de appeltaart is een raar nummer. De basgitaar lijkt zo van een hoempapaplaat gesampled te zijn. Maar wel gaaf. Dag 1 zit vol met "rare" geluidjes. En vreemd gezang, net zoiets als in het originele flamingo aan het begin. Een heerschend. De dvd moet ik nog kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-11-2006 19:21] |
|
Yay! Vanvond Spinvis met Alamo Race Track en Space Trucker in Vera! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wtf, waarom weet ik daar niets van? |
|
Popprijs 2006 voor Spinvis Zaterdagavond (13 januari) is in de Oosterpoort in Groningen tijdens Noorderslag bekend gemaakt dat de Popprijs 2006 naar Spinvis gaat. Spinvis kreeg de prestigieuze prijs vanwege zijn eigenzinnigheid en sterke albums. Giel Beelen die het onderdeel op Noorderslag presenteerde vroeg het publiek wie denken jullie dat er gewonnen heeft, waarop een massaal gescandeerd Jantje Smit volgde, maar het werd dus Erik de Jong, aka Spinvis. Vooral het feit dat de inwoner van Nieuwegein zijn eigen gang gaat en lak heeft aan de regels van het wereldje werd door de jury geprezen. Ook werd gesteld dat Spinvis een nieuwe inhoud geeft aan de Nederlandse liedkunst en een bijzondere band bij elkaar heeft gebracht. Hehehe, heerschend. Ligt het nou aan mij? Ik zie geen data! http://www.spinvis.nl/avonddata.jpg “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Niet in ie, niet in firefox, dus van de belgische spinvis site: 23 maart 2007, Schouwburg, Deventer 28 maart 2007, Orpheus , Apeldoorn 30 maart 2007 , schouwburg Odeon , Zwolle 31 maart 2007 , Schouwburg , Twente 5 april 2007 , Theater aan de Schie , Schiedam 18 april 2007 , Schouwburg , Amstelveen 26 april 2007 , Theater de Veste , Delft 27 april 2007 , De Regentes , Den Haag 02 mei 2007 , theater aan het vrijthof , Maastricht 3 mei 2007, Schouwburg, Leiden 4 mei 2007, Schouwburg, Leiden Godver, die datum in apeldoorn is op een woensdag en de rest is een beetje ver van me vandaan. Even nog piekeren, ik wil ze graag voor de derde keer zien! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Welke schouwburg in Twente is het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oke, ik moet mijn mening toch een beetje bijstellen. Ik heb de mp3's van een vriendin gekregen en ik begin het toch wel te waarderen vandaag. Lekker chillen, je weet toch. |
|
Ik had juist verwacht dat jij het al wel kende etc. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik had al wel een aantal nummers online geluisterd, maar toen was ik minder enthousiast. quote: Nu ik er net een hele cd van luisterde werd ik toch al enthousiaster, dus wie weet groeit dat enthousiastme nog meer! |
|
Welke cd (op mp3) heb je dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mijn post was een reactie op Spinvis (de cd), maar ik ontdekte daarna dat ik Dagen Van Gras, Dagen Van Stro ook heb, vandaag vind ik ze nog steeds lekker. |
|
Het grootste zoogdier op aarde en het draait in de zee? -Een Blauwe Spinvis! AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH |
|
mooie muziek hoor frnk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wel es gezien in Vredenburg |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |