|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben het nu aan het binnenhalen, bedankt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
he, ik mis nummer 16 nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik zag het ook ... maar is al weer onderweg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Godver, wat een heerschspul! Davinz, als je me een keer ziet bij een optreden ofzo, spreek me dan even aan. Dan krijg je bier. |
|
Wim, die yousendit dingessen zijn geen spinvis! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik hoor het, hehehe. Ook bedankt, man! |
|
Het geluid is erg goed voor een bootleg, beetje galmig, dat wel.. maar het voordeel is dat er veel nummers opstaan die bijvoorbeeld niet op de officiele liveplaat staan, zoals 'kindje van god" en "astronaut" en veel nummers van de nieuwe plaat. heers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:hou ik je aan ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Geen probleem! Even: Diegene die al eens naar een optreden van spinvis zijn geweest, hebben ze daar dan ook shirts te koop? Ik kan eigenlijk niet zo gauw op het net vinden. Want ik wil een shirt. Of misschien wel 2. Of 3. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 19-12-2005 18:02] |
|
ik ben naar dit concert geweest en jah, daar hadden ze spinvis shirts I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Spinvis op MTV |
|
bagagedrager? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: mjup. |
|
quote: Ah, erg fijn. Ik heb btw de clip van het voordeel van video ook al voorbij zien komen. |
|
Zo. Ik heb gereserveerd voor het optreden te tivoli op 9 februari. Heersch! Jankt U even mee met het beste nummer van 2005? http://www.a3sign.com/oevers_klein.mov |
|
Kep een gitaarleerling die al zn liedjes wil leren hehe, aparte muziek en teksten hoor!!! |
|
Maar niet zo heel moeilijk, lijkt me? Geen idee, ik voel zelf helemaal geen drang om het mee te gaan spelen, ofzo. |
|
volgens de doorgewinterde jazzmuzikanten die met hem meegingen op de eerste tour, waren vooral de wisselingen in maatsoorten en de structuur in de nummers vrij lastig.. kijk maar na op de 'Nieuwegein aan Zee dvd' het klinkt makkelijker dan dat het is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Das waar ook, ja. Nouja, ik luister wel gewoon. np. de spinvis bootleg. |
|
indd spinvis is wel moeilijker dan het is. Volgens mij door de verschillende tempo veranderingen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de muziek is ook vaak gebouwd om de tekst heen, daardoor zit het vaak onlogisch in elkaar als je het zonder zang terug hoort [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-01-2006 11:03] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Uitslagen enquĂȘte: Voordeel van Video 2560 Flabberaars hebben zich bereid gevonden E. de Jong uit Nieuwegein te helpen in zijn onderzoek naar video. Dit is geen slechte score en E. de Jong heeft ons telefonisch al laten weten erg blij te zijn met onze steun. Kijk, zo zijn wij, weet u. Enfin, we hadden beloofd de resultaten met u door te nemen. Kijkt u even mee? http://www.flabber.nl/archief/014853.php |
|
Hehe, geinig |
|
lollig wel, begin de cd wel steeds meer te waarderen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |