|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar ben ik ook bang voor, ja. Een duet of zo. Voor mij wordt het hem niet, bedoelde ik. |
|
Nieuwe nummers deden het blij het publiek altijd goed, de keren dat ik er ook was en er nieuwe nummers gespeeld werden.. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-09-2011 22:06] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuw nummer. Overvecht: |
|
Prachtig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe singel is oosteinde, vandaag gedraaid op 3fm. Schitterend. Ik kan hem alleen niet vinden op youtube, alleen de live versie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb hem een paar maanden geleden live gezien, een van de beste optredens die ik in tijden gezien heb |
|
De weerman show? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, die! |
|
Waren ik en eega ook, natuurlijk. Erg gaaf weer, ja. Zoals alle shows die we hebben gezien in het verleden. Hier een linkje naar de 3fm uitzending met de nieuwe singel: http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/uitzending/ug/188792 Op 1:47:56 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kom ik tegen op youtube, ook erg mooi, ook qua inspiratie. http://www.spinvis.nl/archief/2011/05/19/weekend-naar-lascaux/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tig keer geluisterd. Fantastisch, alles zit er in. Maar geen clip te vinden oid. Vreemd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, eindelijk dan toch. Dat gestream werd een beetje vervelend. Zowaar al meerdere keren op 3fm voorbij horen komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Krijg je vanzelf hè, als je Spinvis streamt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
:') |
|
Iets met 1:47:56 de hele tijd op zoeken. Maar ik hap nu, hè? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt. |
|
Prima. Wat is dat nieuwe nummer goed, hè? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik kan het me niet voorstellen. |
|
Heb je het geluisterd of niehiet!! Anders praat ik in dit topicje niet meer tegen je, Ja , ja. edit: De hele plaat is volgens mij te beluisteren op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-10-2011 23:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Even luisteren! |
|
Ik ben pas bij track 3 maar tot nu toe is het weer heerlijk! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldig weer, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gisteren op radio 1 Koning Alcohol gehoord. Gepruts, vals, nietszeggend, lauw, hemeltergend. Wat een omhooggevallen geneuzel, kan er niets anders van maken. Bah. Boeiender |
|
quote:Heb je het nou over grindbashers? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |