|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Van een andere artiest welteverstaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
kerel, bok een keer op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kon het niet laten, sorry. Verder hou ik me de hele tijd al netjes in en bemoei ik me er ook totaal niet meer mee. Op mijn eigen advies, notabene. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Maar dan moet ie niet met een album van Roosbeef beginnen. |
|
Jij gaat dit goed vinden. Misschien wel héél goed. YouTube spinvis aan de oevers van de tijd maar eens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vanavond in de biblotheek |
|
Ik vind niet alle liedjes op elke plaat briljant. Ik luister ook nooit een hele plaat. Maar er zijn echte uitschieters. Eerder genoemde en deze zou ik echt checken als ik jou was. IMO! Voor ik vergeet Smalfilm Bagagedrager Kindje van God Het voordeel van video Flamingo Goochelaars en geesten Op een ochtend in het heelal kom terug club insomnia Dit zijn allen nummers van releases voor de nieuwe, want die ken ik nog niet goed genoeg. Ik zou willen dat ik al deze liedjes ook nu opnieuw kon ontdekken. Wat een feest. Aan deandere kant is het ook al feest dat ik dit al 15 jaar zo ontzettend goed vind. Erg benieuwd wat je er uiteindelijk van vind. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik laat het je weten, ik zet ze straks in mn afspeellijst. |
|
Mag ik je dan deze aanraden: https://www.youtube.com/watch?v=9zIEl-OEzCI Deuntje vind ik heel gaaf, tekst ook, en door de manier van zingen en zen tekst moet ik altijd aan Spinvis denken, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ken. |
|
Ben het uiteraard niet eens met die lijst van Wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je mag tips aandragen, ik ben behalve Artis compleet onbekend met Spinvis |
|
quote: Hehehe. Noem jij eens wat favorieten, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik luister altijd albums integraal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat deed ik vroeger met lp's nog nieteens. Verzamelbandjes ftw en tegenwoordig zet ik gewoon de beste liedjes van een artiest in 1 map op m'n phone. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In dat geval Spectre, welk album moet ik in zn geheel beluisteren? (ben daar ook meer van) |
|
Weer benieuwd. Ik ga voor de eerste. Dát was een dingetje toen ik die voor heteerst hoorde... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-05-2017 14:17] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Poeh, ik kan hier nu wel mijn huidige lijst neer te zetten, maar het zit dicht op elkaar. tot ziens, Justine Keller Dagen van Gras, Dagen van Stro Spinvis Daar staat die nieuwe dus nog niet tussen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-05-2017 15:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hooi, lol. Auto correctie? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
haha fak. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net als Ralph hier even een tegengeluid laten horen. Wat de neuk zeg... hoeveel oor-AIDS kan een mens in vredesnaam krijgen? Alleen Roosbeef is erger en Bladluis komt in de buurt. Kane en Bløf zijn hier goed bij vergeleken. |
|
Prima, natuurlijk. Je vergeet alleen de IMO. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wim luisterde vooral veel toen zijn de jack op z'n laptop kapot was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jajajajaja... Dat nummer Trein Vuur Dageraad. Het spookt maar door m'n hoofd. (voor de kenner) Niet normaal, wat een goed nummer. Alles klopt, de zanglijnen, de vrouwelijke zang, de muziek, de overgangen daarin, dat geweldige refrein. Dikke wauwie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: BAM!!! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |