|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
bijt mijn tong af is een lekker nummer van de nieuwe cd. jammer dat ik Goochelaars en Geesten niet terug vind op de cd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
staat die op een single of wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vind het geluid van de eerste wat fijner, wat waziger. Maar al met al kan ik nu wel zeggen dat ik de 2de plaat qua nummers een stuk beter vind als de eerste. Ik had alleen een beetje gehoopt op een bagagedrager2. |
|
om de een of andere reden vind ik de liedjes van de eerste catchier. Astronaut is mijn favoriet! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-12-2005 10:25] |
|
quote: je kan een bootleg van het optreden van lotus europa in eindhoven downloaden, daar staat hij op I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ok, even zoeken dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: als je gmail/msn hebt kan ik je het sturen als je het niet kan vinden ik vond het op SoulSeek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik stuur je een mail met een adres Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.hedon-zwolle.nl/0512/16.htm Morgen dus in Hedon, Zwolle. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-12-2005 12:49] |
|
quote: Ik ook! Ik ook! Ik ook! |
|
Wim, ga jij naar Spinvis in NIghttown? Of is de band bij jou in de buurt te zien |
|
quote: Ik ga denk'k naar Utrecht, tivoli. Godver, ik moet die single het voordeel van video ook even kopen, zie ik net. Met 2 nummers die ik niet ken. En oja, DaVinz: Alsjeblieft? |
|
@ spectre, oud vuil: sturen jullie ff je gmail adres naar mij dan stuur ik wel ff "goochelaars en geesten" Ik ben op soulseek, misschien kan je me vinden.... dit is in iedergeval de track list van de bootleg, met erg goed geluid en echt super uitvoeringen. 01 - intro film 02 - Goochelaars En Geesten 03 - de tuinen van mexico 04 - De Zevende Nacht 05 - Kindje Van God 06 - Voor Ik Vergeet 07 - in staat van narcose (heerschende versie) 08 - Regen En Patchouilli 09 - lotus europa 10 - Mammoet 11 - Het Laatste Wonder 12 - Astronaut 13 - Limonadeglazen Wodka 14 - bijt mijn tong af 15 - aan de oevers van de tijd 16 - het Voordeel Van Video 17 - smalfilm 18 - 'voor Job Van Jacqueline' 19 - kom in de cockpit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zelfs aan de oevers van de tijd! Heersch! Soulseek gebruik ik niet, maar je hebt iig meel. |
|
quote: ik adem door mijn ogen is echt een goed nummer van die single I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:you've got mail I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
knakker, ik heb je vorige week al een mail gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:serieus... nooit aangekomen... sorry gast... nog ff doen? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
naar het adres in je profiel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat werkte voor mij iig wel. Davinz, alvast bedankt voor de eerste mp3's. |
|
ja, of deze I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
naar beide gestuurd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hebben jullie al mail ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik dacht het wel! Vergeet aan de oevers.. niet, hehe. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |