|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
nouja bij good old Ludwig Von kun je de agressie wel eruit halen hoor. Bij spinvis is het die naive kalmte waar het juist soms agressief zou moeten zijn. Ik hou er van maar moet er wel de bui voor hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Eindelijk weer eens wat nieuws te horen. Klinkt alvast erg veelbelovend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Spinvis, DWDD en Mathijs van Nieuwkerk in één filmpje. Mijn drie minst favoriete dingen bij elkaar. Sorry dat de reactie zo lang duurde, Wim. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En wat als jij nu eens de matras was en ik doe dan de afwas als jij mij was en ik dan jij was En nu gaan we vegen |
|
quote: Of is da iets anders Hollandisch? En nu gaan we vegen |
|
quote:+1 Boeiender |
|
+ nog 1 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heel af en toe heeft Spinvis momentjes waar ik geen uitslag van krijg en dan vind ik het meteen ook erg goed. Helaas duurt dat nooit lang. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat zelfde heb ik bij de posts van jou en die vriend van je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daar gaan we weer. Duurde idd verdomde lang. Dat kan beter, mensen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik kan de man best waarderen op momenten, maar dit klinkt me toch een portie bedroevend. Zal ook wel deels door de ronduit infantiele, incapabele "geluidstechnici" bij DWDD komen, maar dan nog. |
|
Nou ja, eerlijk is eerlijk, hij is geen supergitarist en zij geen superbassist. Imo. En dan een drumcomputer. Maar ik luister daar wel doorheen en dan hoor ik een mooi liedje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het niets. En ik heb niet eens op play gedrukt. Fietsrek |
|
Nee, bagagedrager? Hap ik? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja! |
|
Ik was er al bang voor. Ik wil alleen maar zetemmen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Dokter, ik wil alleen maar zetemmen", zei hij verslagen. |
|
nananana Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan 't is al weer woensdag, ik heb een golf GTI een tijdje terug reed ik een fietser dood maar gelukkig heeft geen mens me gezien het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak en je maakt mij echt niks wijs het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: het kost je niks en toch altijd prijs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jij bent in de war met Veldhuis en Kemper. Ook volkomen kut, daar niet van, maar wel iets anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Heel erg anders. ik ben al heel erg oud en ik mis mijn vrouw en m'n ouwe handen trillen heel de dag beneden kun je kaarten bij de automaat alhoewel dat van m'n dochter niet mag dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schudt en dan lach ik elke keer maar weer mee ik ken een raadsel over eenzaamheid en het gaat als volgt: wat doet pijn en telt voor twee. VIESPEUK!!! |
|
quote: Smalfilm. Het debuut van Spinvis is sowieso een van de beste Nederlandse platen ooit gemaakt. |
|
EnDaarIsMike! VIESPEUK!!! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |