|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ik vind het muziek om met een sjaaltje om of een sweater om je nek geknoopt semi-interessant bij te keuvelen met een glas port in de hand en een zaal vol gelijkgestemden. Dat is altijd het beeld wat ik bij Spinvis-liefhebbers krijg, ook al wijst de praktijk uit dat er ook 'normale' mensen naar luisteren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dank Ralph, ik had het niet beter kunnen verwoorden! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Goed album weer! |
|
idd! fak de haters Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haters gonna hate! Ik ken het helemaal niet, en ik ga dat fijn zo houden. Compleet unsiked voor Spinvis. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Tof van je dat je dat even komt melden. Je zou ook gewoon die tijd kunnen besteden aan het luisteren van dit werkje! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb mijn rode broek niet aan, sorry. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Jammer van je bevooroordeelde mening Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd. Dat je het luistert en er geen reet aan vind, dat snap ik. Maar bij voorhand al iets afschrijven, vreemd. Ik heb hem ondertussen een keer of 8 live gezien en het publiek is ontzettend divers bij zijn shows, van alles wat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
... met 1 gedeeld iets, namelijk Wansmaak.... Boeiender |
|
Voor de liefhebbenden. SPINVIS Het derde studioalbum van Spinvis is er! Tot Ziens, Justin Keller heet het juweeltje en aan de reacties en recensies te zien is dit een klassieker in wording. Natuurlijk gaat Spinvis met dit album door het land, en wij kijken uit naar het moment dat hij bij ons op het podium stapt. Door het album heen speelt de figuur van Justine Keller. Wie ze is of was en wat het verhaal achter haar afscheid is, is een vraag die de luisteraar zelf moet beantwoorden. tot ziens, Justine Keller is een schaamteloos romantisch popalbum waar lang en zorgvuldig aan is gewerkt. Voorganger "Dagen Van Gras, Dagen Van Stro" was experimenteler. Hier staan ook wel experimentele dingen op, maar het merendeel is toegankelijker. Het zijn wel popliedjes," aldus Erik de Jong tegenover 3voor12. Over wat fans van de eerste albums kunnen verwachten van de nieuwe plaat zei Erik tegen 3voor12: "Die eerste is alweer elf jaar geleden gemaakt. Ik ben nu elf jaar ouder en niet meer dezelfde. Tegelijkertijd heb ik een bepaalde stijl of signatuur. Het is mijn stem, mijn handtekening. Wat ik kan zeggen is dat het heel zorgvuldig, heel gedetailleerd gemaakt is. Ik ben er echt al heel lang mee bezig." Als gezegd, het resultaat mag er zijn. Spinvis live betekend een optreden waarin je wordt opgezoegen in de wereld van Erik de Jong, en dat is alles behalve een straf. INFORMATIE Datum:za, 25 feb 2012 Aanvang:21:00 Zaal open:20:00 Locatie:Hedon Prijs:€ 20,00 BESTELLEN DELEN MET VRIENDEN Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik weet dat je (spin)vist naar reacties, maar zulke opmerkingen moet je eigenlijk achterwege gaan laten vind ik. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als vader zijnde ja? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Waar slaat dat nou weer op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldig! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Enfin, spinvis lijkt me kut. Dit baseer ik op de muzikale smaken van de mensen die hier aangeven dat het kut is. Zo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Euh... Boeiender |
|
quote: Waarom? Het is toch geen "adoreer hier Spinvis-topic"? Ik werd met Spinvis geconfronteerd en ventileer hier mijn mening over de "muziek". Is er het juiste topic voor toch? [edit] En bedenk aub even welke naam de Tegenpartij hier vroeger had.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 02-11-2011 10:32] Boeiender |
|
Waarschijnlijk zit je haat zo diep dat je er telkens over begint. Als ik iets niet mooi vind ga ik niet steeds in een topic vissen naar reacties met opmerkingen over vals, slecht, etc. Maar je hebt je doel bereikt! NP: 'Tot ziens Justine Keller' ik zag dattie op 7 nov op vinyl uitkomt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Juist. Wat een ontzettend gave plaat, nu alweer verslaafd. 3voor12 album van de week. Iemand nog een recensie vwb mijn linkje? edit. Verrek! Ik vind hem net op het net. Fijns, knal ik hem nu alvast op 2 telefoons hier, bestel de cd+boek gewoon via de excelsior recordings site. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-11-2011 22:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godverdomme, in trance. Machtig! Qua teksten op de hele plaat valt me erg het gebruik van het woord alcohol op. Live hield hij al een betoog over alcohol voordat het nummer koning alcohol ingezet werd. Enige fascinatie? Dat stukje tekst uit bagagedrager zal ik nooit vergeten. zo is er altijd iets wat je verlamd en is het niet de wiet dan is het wel de drank of zo het spookt maar in je hoofd Kom in de cockpit. en zometeen zijn er jingles en cocktails neem er twee of een De grote zon. En luisteren naar adamo en praten over alcohol. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-11-2011 23:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |