|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Necrophagist gewoon gemist, damn.. erg jammer maarja trein enzo. Eerste band die ik zag was Nightrage en dat was voor 1 tot 2 nummers wel leuk, flink eentonig dus. Malevolent Creation vond ik lekker klinken of nouja, wat je je erbij kon voorstellen al kijkende naar de gitaren. Wat een ontzettend kutgeluid hadden de twee bovenstaande bands, de drummer was in ieder geval wel goed te horen en geen tot zeer weinig gitaar. Malevolent begon ook het eerste nummer met onverstaanbare/niet hoorbare zang, werd later bijgesteld maar echt lekker klonk het niet. En toen was het tijd voor Bolt Thrower en dat was gaaf!! Geslaagde avond, dat zeer zeker! Edit: geluid was al wel wat beter, maar voornamelijk in het begin zo'n beetje dezelfde problemen als de vorige bands. Jammer hoor, dat geluid maar ik begrijp dat dit vaker voorkomt in Atak? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-01-2006 14:50] |
|
Atak is akoestisch gezien gewoon best een moeilijk zaaltje, zeker gezien het gewenste volume bij metalconcerten. Wat je in de zaal hoort is voor 50% herrie die rechtstreeks van het podium afkomt, de andere 50% is het werk van de geluidstechnici via de PA |
|
De enige keer dat ik in ATAK ben geweest was juist Bolt thrower. Alleen heb geen idee meer hoe dat was,. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Bolt Thrower was echt geweldig. Prima plekje gevonden om te staan Van mij mogen ze wel vaker gaan touren! De voor programma's hadden inderdaad een enorme brom in de bass. wel jammer. |
|
quote: Ah okee, maar vond het erg jammer dat de gitaarpartijen niet goed te horen waren. |
|
quote:Nog twee jaar en het zaaltje gaat sluiten (nieuwbouw) |
|
25 Jan Nijmegen HEUUUJJJ. Ben ik.... Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote:Ah nee joh, Atak heeft gewoon bagger techneuten, Gelderblommetje! Wat wil je van een pand wat door Gaffa blijft staan! .. en toch mis ik die bouwval soms |
|
Als je die bouwval zo mist, Janneman, dan moet je vooral dat soort statements maken, word je welkom van |
|
quote: jaja en ik ben er ook dude, die vage bvet komt ook .. kan ie de vera erweer onder kotsen |
|
quote:Och, dat heeft me nooit weerhouden |
|
quote: Geen treinen missen dan, anders zitten jullie vast On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zeg gewoon niet waar mijn huis woont weet je http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Kan ik best wel tegen betaling gaan vertellen hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gaat bakvet ook weer stagediven zoals op Noordschok.. En dan paar dagen mank lopen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Moet ik zien..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Damn, ik heb er zin in mensen! |
|
Ik kom ook! Ik kom ook! Toch het een en ander kunnen regelen, dus ik zal es eem langshopsen met m'n homies. quote: Zo dan! Disko Disko Partizani |
|
Moet ik een helm meenemen, ijsregen? Bruce Banner |
|
hm denk dat ik het maar laat schieten, volgende dag hertentamen wat ik moet halen, wil ik niet een half jaar studievertraging oplopen Je moeder. |
|
Ik ben aanwezig met een paar MF'ers (volgens mij had ik dit beter niet kunnen zeggen) She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Ja. Ik ga je flink verneuken, Ronald! Disko Disko Partizani |
|
MotherFuckers? |
|
Het is ook gewoon onmogelijk om fatsoenlijk met jou te communiceren, of niet dan? Zelfs op een simpele grap (jaja ik pas me aan je niveau aan) reageer je met een . Goed, ik zeg al niets meer, maar ga niet nog eens huilen wanneer je niet aangesproken of herkend wordt Ontopic: Bram het heerschende Schaep heeft een kaart voor me gehaald, dus ik ben er wel bij Bruce Banner |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |