|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zillah hang je morgen dan wel je Louis Vuitton tassie om? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hahahaha, dat is waar, maar kleren zeggen natuurlijk niets. Diep van binnen... |
|
Te gek! Toen ik vanochtend wakker werd was ik nog niet helemaal nuchter. Daaamn. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ja maar, als je een kakker bent kan je niet heerschen bij een echte pit. Die stap is dan weer te ver genomen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je hebt gelijk, je bent wel erg metal! |
|
quote: Kleren maken de metal! Spel vouten zijn cool! |
|
Ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:wie is michael? |
|
jah wie was dat figuur(bril) die mij aansprak zag dat u ut was zillah (moest goed kijken iig ) Leuke avond gehad op wat kleine opstootjes na, maar ach we kunen niet allemaal zo'n echte vent als ik zijn. 1ste band gemist . (stond in de rij buiten gvd) nightrage ofsu boring At the bands kloon nummer 12375254 Malevolent Creation met Brett was te gek blijf hun eerste 3 platen het vetst vinden . Bolt thrower : Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ah beter! |
|
quote: Was dat niet die zanger van Tears Of Decay ??? |
|
Morgen ga het gaaf worden in de Baroeg |
|
Fuckin' hell dat was gaaf zeg! Jammer dat het pas rond 01:00 uur was afgelopen en ik nog 200 kilometer terug moest rijden om om 07:00 al weer op te moeten staan hehe.. heenweg via Flevoland en terugweg via Zwolle om Angel of Death af te zetten, zo zie je toch weer 8 (acht!) provincies op een avond |
|
Baroeg gaat om 19.30 open, zodat iedereen in principe in staat moet zijn om de eerste band aan het werk te zien. |
|
oud nieuws!!! carcasstrid |
|
Snif. Morgen tot 21:00 cursus.... Waarom doen bands dit toch door de weeks Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
waarom ga jij naar een cursus die tot 21h duurt Heb überveel zin in morgen!!! Ow, Aerodis, ik heb 99% zeker een kaart over. Ik hoop dat je dit nog op tijd leest, als je zelf nog niets geregeld hebt... |
|
Cool dat je er ook bij bent snaackje van me Dat wordt weer dik heerschen!!! |
|
Euuhh Snaack gaan we elkaar vanaaf dan toch eens ontmoeten But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zin in Necrophagist! De rest boeit me eigenlijk totaal niets Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Yep schuldig. Komt ook omdat jij tegen het licht in moest kijken. En die andere gast was Mutilator. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ze de Rotterdamshow gecancelled hebben. ghe ghe ghe ghe grapje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kappeh he Theedoek ik heb nog een trauma van die show die ze voor Morbid Angel zouden openen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Okee sorry, zal het noooooooit weer doen. Heb focking Vera ook al moeten missen wegens een last minute afzegging van de chauffeur. GVD www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |