|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Logisch toch? Bij necrophagist ben je nog redelijk nuchter zodat je alles kan volgen en bij bolt thrower lekker dronken mee-deinen |
|
Hehe ja Aanwezig in Baroeg! |
|
HEERSCH support Ben aanwezig in zowel Baroeg als Patronaet |
|
quote:7,50? |
|
*ziet dit nu pas* wow! |
|
quote: Idd ik ook. Altijd als Bolt thrower komt ben ik aanwezig geweest. Altijd die heerlijke oude deathmetalsfeertje. Maar die line-up keeps getting better and better.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
MALEVOLENT CREATION mainman Phil Fasciana has issued the following update: "I wanted to tell you that Kyle [Symons, vocals] has just announced that he can't do the tour in Europe with us due to personal reasons and instead of canceling another tour because of Kyle and his personal problems, we have contacted original vocalist Brett Hoffman to do the tour and he accepted our offer and is flying down to Florida next week to rehearse with the band until we leave on January 3rd. We simply cannot keep canceling tours because of Kyle and let down our fans and the promoters and booking agents who spend a lot of time and money on these tours. We cannot afford to lose our credibility as a touring band so this is how it has to be if we wish to continue!!!! "This is really great news for a lot of fans and also marks the return of the original 4 band members (me, Jon Rubin, Jason Blachowicz and Brett Hoffman), together for the first time since our first European tours in 1991 and 1994 with this lineup. If all goes well on this tour we may replace Kyle with Brett and finish writing and recording our 10th album and then do a massive world tour for the next two years!!!! "No one can destroy this MALEVOLENT CREATION!!!!!!" Blabbermouth via metalfan.... |
|
mooi!! carcasstrid |
|
Probeer er in de Baroeg bij te zijn. Als het lukt met vervoer.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
gezellig!! gaat een goed feessie worden heb ik zo'n vermoeden carcasstrid |
|
quote:Indeed, Bolt Thrower en Malevolent Creation, volgens mij zeker 10 jaar geleden dat ik die gezien heb. Lekker oldschool rossen Nu nog vervoer, niks zo chagrijnig als voortijdig weg moeten om de laatste trein te halen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
waar kom je vandaan dan? carcasstrid |
|
Tilburg, ze zouden eigenlijk ook hier in 013 spelen maar is dus gecancelled www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: dan zullen er vast meer uit die richting naar de Baroeg komen carcasstrid |
|
quote:Ja, zal wel goed komen. If so -> Misschien dit ik je deze keer zelfs wel durf aan te spreken [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-12-2005 14:31] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
zekers!! en dit keer wel ff aan mijn arm trekken dan he? die arm waar geen baco aanhangt iig carcasstrid |
|
quote:Haha, was net mn vorige bericht aan het wijzigen.. zie laatste zin . Ik zal het onthouden, de goede arm.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kaartjes patronaat reeds in mijn bezit. Baroeg helaas af moeten zeggen wegens finacieƫle tekortkomingen |
|
bolt Trhower 2x gezien in Hedon maat dat is al een jaar of 14 geleden. |
|
quote: Voor Groningen kan je volgens mij pas in Januari kopen. ELders kan al wel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Patronaat heeft ze al een tijdje in de verkoop. |
|
4 Januari in Atak Zekers weten aanwezig In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Doornroosje is ook al een tijdje mogelijk |
|
quote:Atak is uitverkocht, resereren is niet meer mogelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-12-2005 22:28] |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |