IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Bolt Thrower - Januari Europese tour 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-11-2005 16:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

idd, wtf... voor band als bolt thrower

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 30-11-2005 17:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Logisch toch?
Bij necrophagist ben je nog redelijk nuchter zodat je alles kan volgen en bij bolt thrower lekker dronken mee-deinen

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-11-2005 17:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hehe ja

Aanwezig in Baroeg!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 30-11-2005 21:32 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

HEERSCH support

Ben aanwezig in zowel Baroeg als Patronaet

Fire
Usericon van Fire
Posted 01-12-2005 21:24 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 30 november 2005 2:04 schreef Mutilator het volgende:
9 euro voor zo'n package? Dit wil ik ook wel meemaken.
7,50?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-12-2005 8:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

*ziet dit nu pas* wow!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-12-2005 9:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 december 2005 8:51 schreef FRNK het volgende:
*ziet dit nu pas* wow!

Idd ik ook.
Altijd als Bolt thrower komt ben ik aanwezig geweest. Altijd die heerlijke oude deathmetalsfeertje.
Maar die line-up keeps getting better and better....

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-12-2005 12:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

MALEVOLENT CREATION mainman Phil Fasciana has issued the following update:

"I wanted to tell you that Kyle [Symons, vocals] has just announced that he can't do the tour in Europe with us due to personal reasons and instead of canceling another tour because of Kyle and his personal problems, we have contacted original vocalist Brett Hoffman to do the tour and he accepted our offer and is flying down to Florida next week to rehearse with the band until we leave on January 3rd. We simply cannot keep canceling tours because of Kyle and let down our fans and the promoters and booking agents who spend a lot of time and money on these tours. We cannot afford to lose our credibility as a touring band so this is how it has to be if we wish to continue!!!!

"This is really great news for a lot of fans and also marks the return of the original 4 band members (me, Jon Rubin, Jason Blachowicz and Brett Hoffman), together for the first time since our first European tours in 1991 and 1994 with this lineup. If all goes well on this tour we may replace Kyle with Brett and finish writing and recording our 10th album and then do a massive world tour for the next two years!!!!

"No one can destroy this MALEVOLENT CREATION!!!!!!"

Blabbermouth via metalfan....

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-12-2005 13:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

mooi!!

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-12-2005 13:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Probeer er in de Baroeg bij te zijn.
Als het lukt met vervoer..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-12-2005 13:56 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

gezellig!! gaat een goed feessie worden heb ik zo'n vermoeden

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-12-2005 14:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 13:56 schreef oscura het volgende:
gezellig!! gaat een goed feessie worden heb ik zo'n vermoeden
Indeed, Bolt Thrower en Malevolent Creation, volgens mij zeker 10 jaar geleden dat ik die gezien heb. Lekker oldschool rossen

Nu nog vervoer, niks zo chagrijnig als voortijdig weg moeten om de laatste trein te halen..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-12-2005 14:06 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

waar kom je vandaan dan?

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-12-2005 14:14 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Tilburg, ze zouden eigenlijk ook hier in 013 spelen maar is dus gecancelled

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-12-2005 14:18 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:14 schreef Daops het volgende:
Tilburg, ze zouden eigenlijk ook hier in 013 spelen maar is dus gecancelled

dan zullen er vast meer uit die richting naar de Baroeg komen

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-12-2005 14:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:18 schreef oscura het volgende:
dan zullen er vast meer uit die richting naar de Baroeg komen
Ja, zal wel goed komen. If so ->

Misschien dit ik je deze keer zelfs wel durf aan te spreken

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-12-2005 14:31]

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-12-2005 14:31 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

zekers!! en dit keer wel ff aan mijn arm trekken dan he? die arm waar geen baco aanhangt iig

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-12-2005 14:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:31 schreef oscura het volgende:
zekers!! en dit keer wel ff aan mijn arm trekken dan he? die arm waar geen baco aanhangt iig
Haha, was net mn vorige bericht aan het wijzigen.. zie laatste zin . Ik zal het onthouden, de goede arm..

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 15:32 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Kaartjes patronaat reeds in mijn bezit. Baroeg helaas af moeten zeggen wegens finacieƫle tekortkomingen

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 20-12-2005 15:41 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

bolt Trhower 2x gezien in Hedon maat dat is al een jaar of 14 geleden.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 15:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 15:32 schreef Jansuh het volgende:
Kaartjes patronaat reeds in mijn bezit. Baroeg helaas af moeten zeggen wegens finacieƫle tekortkomingen

Voor Groningen kan je volgens mij pas in Januari kopen. ELders kan al wel?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 16:06 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 15:43 schreef zillah-morte het volgende:

Patronaat heeft ze al een tijdje in de verkoop.

FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 20-12-2005 16:36 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

4 Januari in Atak

Zekers weten aanwezig

In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-12-2005 17:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:

Doornroosje is ook al een tijdje mogelijk

Fire
Usericon van Fire
Posted 20-12-2005 19:39 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Atak is uitverkocht, resereren is niet meer mogelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-12-2005 22:28]

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com