IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Bolt Thrower - Januari Europese tour 2006 Vorige pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-02-2006 11:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 8:36 schreef Jansuh het volgende:

Alleen die irritante kut-pit Die kleine kale schurft-midget de hele tijd.

Verder heerschte het wel degelijk

haha, die gast rende maar continu door de pit heen ja. Verder bij Cenotaph/World Eater ging het behoorlijk los. Iig aardige pit
Top concert van Bolt Thrower en Necrophagist als goede 2e

"This one is older than shit, heavier than time!"

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-02-2006 12:22 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 6 februari 2006 1:42 schreef rajackar het volgende:
Ook voor de derde keer was het weer super heerschend!
Bolt Thrower blijft vet.
Jammer dat necrophagist minder geluid had deze keer, maar het blijft vet om te zien!

ghe dan was jij het toch wel waar ik naast stond te pissen...

Maar goed ik vond het drie keer volkomen kut. Malevolent ging nog wel. Nightrage zoog echt grote neger piemels en Bolt thrower vonnik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Necro scheen wel koel te zijn, maar dat heb ik helaas gemist omdat we nog film zaten te kijken. Maar ach ik mag niet klagen als je gratis binnenkomt

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 06-02-2006 12:45 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Malevolent creation begint zo langzamerhand een beetje een karikatuur vanzichzelf te worden. Wat straalt zo'n band nou uit ?
weer een andere drummer, een junk met een xxxl les paul, wie was die bassist ? Waar waren Jason blachowicz en Dave Culross ?
Malevolent Creation behoort al jaren tot m'n favoriete bands maar live zien ze er gewoon uit als een grap alleen dan niet om te lachen.

Hulde aan Bolt Thrower en vooral Karl Willetts

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 06-02-2006 16:39 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Waar sloegen die stoelen echt op?

Hehe, Bolt Thrower Unplugged

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-02-2006 17:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 februari 2006 12:22 schreef Markam het volgende:
ghe dan was jij het toch wel waar ik naast stond te pissen...

Maar goed ik vond het drie keer volkomen kut. Malevolent ging nog wel. Nightrage zoog echt grote neger piemels en Bolt thrower vonnik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Necro scheen wel koel te zijn, maar dat heb ik helaas gemist omdat we nog film zaten te kijken. Maar ach ik mag niet klagen als je gratis binnenkomt

Waarom doe je het dan toch?

Ikzelf heb 3 data van deze tour meegekregen en ik vond het zeker de toch al lage entreeprijs waard! Necrophagist eindelijk in NL ze de cd's zien waarmaken, Nightrage is niet mijn ding dus een prima moment voor de merchandise stand, Malevolent Creation klonk erg tof met de originele zanger, maar begon me wel te vervelen halverwege de set; desalniettemin spelen ze een lekkere stijl deathmetal met veel oude nummers en Bolt Thrower is live een fenomeen! Geweldig geluid; toffe nummers met lekkere grooves; kortom dolle pret!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Eus
Usericon van Eus
Posted 06-02-2006 21:31 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Zojuist weer wat foto's van het optreden in Haarlem ge-upload naar mijn website:

www.metal-experience.com

Necrophagist

Nightrage

Malevolent Creation

Bolt Thrower

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-02-2006 21:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Mooie foto's

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 06-02-2006 21:38 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Inderdaad

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-02-2006 21:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

grmbl, baal dat k nog steeds niet de kans heb gehad om ze te bewonderen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-02-2006 14:07 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 6 februari 2006 17:58 schreef Mutilator het volgende:
Waarom doe je het dan toch?

zodat jij je er in je post lekker druk om kan maken

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-02-2006 15:12 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik begrijp niet waarom mensen Malevolent Creation gaaf vinden/vonden. Goed de drums waren vaak dik in orde maar de nummers klonken in mijn oren meer als een bij elkaar geraapt zootje saaie riffs dan echte nummers. Tevens vertoonden ze in elk nummer weer dezelfde trucjes om er toch nog enigzins afwisseling in te houden. Het is mij een raadsel hoe een dergelijk band zo bekend is geworden

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-02-2006 15:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Malevolent Creation rost nog altijd beter dan een hoop andere bands heden ten dage. Old school death metal rules

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-02-2006 20:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 15:12 schreef Vlkodlak het volgende:
Het is mij een raadsel hoe een dergelijk band zo bekend is geworden

Omdat ze in de hoogtijdagen van de deathmetal twee sterke platen hebben uitgebracht. Sterker nog, er zijn mensen die beweren dat als de derde ("Stillborn") productioneel gezien sterker was geweest, Malevolent Creation nu misschien wel op eenzelfde niveau van faam zou zitten als bijvoorbeeld een Morbid Angel.

Kende je de muziek al voor je ze live hebt gezien? In mijn ervaring zijn eerste kennismakingen met metal in een live-situatie vaak ook onsuccesvol (wat met name een geluidkwestie is).

Touché, pussycat!

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-02-2006 20:09 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Wel kut dat ik het heb gemist

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-02-2006 20:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Ik begrijp niet waarom mensen Malevolent Creation gaaf vinden/vonden. Goed de drums waren vaak dik in orde maar de nummers klonken in mijn oren meer als een bij elkaar geraapt zootje saaie riffs dan echte nummers. Tevens vertoonden ze in elk nummer weer dezelfde trucjes om er toch nog enigzins afwisseling in te houden. Het is mij een raadsel hoe een dergelijk band zo bekend is geworden

Ze hebben gewoon een paar albums uitgebracht in het verleden die het goed deden. 'Retribution', hun tweede, uit 1992, kan je bv. best een 'kleine klassieker' noemen; althans, die status heeft het album bij veel fans. O.a. bij mij . Maar ze staan ook bekend als een echte 'riff salad' band, waarschijnlijk ook wel terecht.
En je weet hoe dat gaat met metalbands, metalfans en oude albums he: bij elk concert zie je ze weer, hopend op dat oude nummer. In dit geval kregen ze waar voor hun geld: dat extreem lullige intro (alleen dat is al KVLT!! ) van het concert komt ook van 'Retribution' af, haha (+ nog wat nummers van het album gespeeld, o.a. 'Coronation of our Domain' wat vet was).

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-02-2006 20:10]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-02-2006 21:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:

Ze walsten gewoon over je heen. Van wat ik ervan gezien heb (3 keer) hadden ze steeds goed geluid, en beukte het als de tering.
Ze gaan al lang mee, en idd eerder was het een grote band. Dus de oudjes onder ons hebben even lekker een potje nostalgie meegemaakt

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hub de Gallier
Posted 08-02-2006 21:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 21:40 schreef zillah-morte het volgende:
Dus de oudjes onder ons hebben even lekker een potje nostalgie meegemaakt
Zeer zekers

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-02-2006 22:31 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Hehe ik zie dat mijn opmerking heel wat heeft los gemaakt . Ik was inderdaad nog niet erg bekend met deze band, op hier en daar een nummertje na dat ik bij vrienden had gehoord, maar ik denk toch niet dat het hier aan heeft gelegen. Over het algemeen houd ik niet van de door M. zo mooi verwoorde "riff salad". Ik kan meer waardering op brengen voor bands die echt samenhangende nummers weten te schrijven. Het enorme beukende platwalsende karakter van de band heb ik in ieder geval niet opgemerkt, ik vond het vooral saai, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.

Hub de Gallier
Posted 08-02-2006 22:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik zelf luister Malevolent Creation sinds hun demo uit 1990 simpelweg getiteld "Demo 1990". Deze demo samen met hun eerste 3 full-length albums zijn stuk voor stuk ijzersterke klassiekers in het genre. Saai zijn deze echt niet te noemen...tenzij je nooit echt de tijd hebt genomen om eens goed te luisteren
Ook live wist deze band altijd overtuigend te spelen....ja, zelfs in hun 'mindere' periodes.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com