|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik antwoord ff voor Raj: hehe carcasstrid |
|
quote:OK, dan had ik het toch goed gezien ja. Hij stond dan vlak bij tijdens Bolt Thrower. Volgende keer maar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vraagje aan de patronaatkenners: dommelsch zaal? is dat die grote zaal? carcasstrid |
|
Vond gisteren trouwens die muts in de geel gebreide trui met rode sjaal wel heel erg mega irritant. Wat een doos Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat was mijn moeder. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo 3 keer heersch gewoon. Groningen, Rotterdam, en Nijmegen, en ik sta nog steeds. Ik kan spreken van een hele kleine overdosis BT bijv, maar ik klaag niet Alle bands waren echt super. Alleen Nightrage was absoluut niet mijn muziek. Ik moet zeggen dat Groningen toch het gaafst was van alle 3 de keer. Baroeg was veel te krap, te heet, en geluid was minder. Nijmegen was ook erg goed te doen, alleen af en toe kreeg je een diver goed in je nek, want daar werd niet echt goed mee omgesprongen. Groningen waren de meeste divers, maar het publiek ging daar erg goed mee om. Ook word daar het meest relax gepit. Niet op zo'n fucking rondslaan manier. Gvd wat haat ik dat. Ik ben net klein genoeg om een fikse mep in mijn smoel te KUNNEN oplopen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oeh ja. Die kuste mijn arm, en Raj en Muti hebben haar nog een paar keer hardhandig de pit in gewerkt. Maar dat mens moet wel strak gestaan hebben van de drugs, want ze kreeg meppen van alle kamten en stond nog breeduit te lachen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je hebt altijd je naaldhakjes nog heeee |
|
quote:Bij binnenkomst begin van de avond spoorde dat mens al niet meer goed en ja, die werd een aantal malen behoorlijk hardhandig aangepakt door velen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gister toch maar weer mijn kisten met stalen neuzen aangedaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gvd wat was dat mens irrrrrri zeg. Ach ze had lol On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ze haalde al zingend haar jasje uit de garderobe... Heb me zekers vermaakt, alleen het slot van de avond was iets waar ik al 9 jaar aan het tegenop zien was. Ik liep m'n ex tegen het lijf. |
|
quote: Wiiiiieee! Ik heb een secretaresse voor als ik zelf even niet op ZM ben |
|
ahhh volgende week zondag nog een keer deze tour in Haarlem aanschouwen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Tering, het blijft aanlokkelijk klinken om er weer heen te gaan |
|
hehe Raj, het is nog niet uitverkocht he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Tering, jij bent echt het duiveltje op mijn schouder |
|
quote: ik had mijn bankreknr al doorgegeven toch? carcasstrid |
|
@ Raj oh loop je daarom zo scheef [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 27-01-2006 10:34] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
LOL, Ik vind alles best zolang jij mijn navigatie systeem maar niet bent |
|
hahaha nou dat viel eigenlijk best mee aangezien Oscura me dus enigszins afwijkende instructies om te rijden had gegeven............ But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: jajajaja, schuif de schuld maar weer af op een ander |
|
quote: nee nee er zijn meerdere wegen naar Rome ofzoiets... carcasstrid |
|
quote: Rome? Hij moest bij barcelona rechtsaf hoor |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |