|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:bram? |
|
quote: eheheh goed he?! maar dat schelden weet ik niet meer. of is dit een metafoor? Suck my piss |
|
quote: laatste keer dat wij jouw zagen zat je verdwaasd op de trap met cola..lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Je vroeg nog aan mij wanneer we afscheid, nee..... herstel OF, EN wanneer we afscheid van schaep (BRAM ) hebben genomen. Mijn antwoord: Ja 5 minuten geleden @Smooch.. Skull met COLA?, geen bier? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou en, het was vet! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Baroeg gaat om half 8 open ipv 8 uur en eerste band dus 20.15 uur carcasstrid |
|
is BT in de baroeg nog niet uitverkocht? |
|
Het was een vet heerschend avondje, Necrophagist: leuk voor hun, maar kreeg er een beetje een deathmetal-workshop gevoel bij, die trashband was niks voor mij, Malevolent Creation was vet, veel ouwe shit gespeeld en Bolt Thrower heeft weer laten zien hoe het hoort... echt te gek, elke keer weer!!! Thuis nog even flink boven de wc gehangen dat bier van de vera is toch gevaarlijk spul in grote hoeveelheden... kortom geslaagd avondje!! |
|
@Michael en Zillah: tnx, een beter begin van mijn 31e jaar op deze aardkloot had ik niet kunnen verzinnen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het was weer heerschend... Necrophagist de revelatie van de avond, hoewel ik slechts de laatste 4/5 nummers heb gehoord. Wat een techniek! Wat een songstructuren! En dan toch de nummers 'catchy' houden: zéér goed! Dat nightrage had van mij niet mee gehoeven, Malovelant Creation daarentegen was weer erg gaaf! Hoogtepunt was natuurlijk Bolt Thrower! Minpunt vond ik dat de belichting voor hun doen zo hard stond, ik kon ze gewoon zien! Daardoor ging er iets van het 'mythische' af... Desondanks was het weer een heerlijke stoomwals van gebeuk en geweld! Er was nog zo'n gast die bij Malovelant steeds op het podium rondhing, compleet bezopen en helemaal de weg kwijt, wat een malloot. Zag ik'm op de plee, zegtie: "Man, wat belachelijk, je mag niet eens meer stage-diven, ik werd er steeds afgeduwd" Sommige mensen hebben echt niet door wat ze aan het doen zijn... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik zag bij Necrophagist ook een gast vooraan staan die al heel wat biertjes naar mijn mening op had, en die had piekerig dun haar tot nauwelijks op zijn schouders. En stond ie te gebaren naar de bassist van Necrophagist dat hij geen haar had om te headbangen, en pakte zijn eigen haar beet (bassist is kaal) Maar hij mag blij zijn als zijn haar nog lang genoeg was dat het uberhaupt kon wapperen. Ik wilde er bijna voor gaan staat en even aan mijn haar zitten en hem gebaren dat hij geen recht van spreken had. Het moraal van het verhaal, het maakt niet uit of je lang haar hebt of niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nou, ik blij http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
hahaha! Hamer is het gewoon vergeten!! Bruce Banner |
|
Nou en? Suck my piss |
|
Zonde van zijn kaart Bruce Banner |
|
Suck my piss |
|
Dacht al dat ik een leeg plekje zag! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Alweer? Had hij met Enslaved ook al On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik verdenk jou ervan mijn rechterlens te hebben uitgeslagen. |
|
Necrophagist>> heel erg goed en heel erg saai Nichtrage>> misplaatst en niet mijn ding verder wel goede band Malevolent Creation>> vette band,vette show, maar hun muziek kon mij vroeger al niet echt boeien ..nu ook niet Bolt Thrower>> hell yeah! there's no school like the oldschool |
|
quote: hehe Lekker belangrijk ook zeg wat een mongool..... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Echt zo'n lompe dorpse boer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Godverdonders, je begint al echt een kakker te worden Zillah! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |