|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bizzzz morgggeeennnn!!! carcasstrid |
|
IK WIL NOG EEN KEER! Disko Disko Partizani |
|
quote:Flinke beurt gehad ofzo? |
|
.. nee jong, dan had er wel ", PAPA" achter gestaan ... |
|
carcasstrid |
|
Tsk. Disko Disko Partizani |
|
|
|
Baroeg is uitverkocht! |
|
Morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben blij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hatsaaa we gaan zo maar es richting Baroeg But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
HET WAS GAAF IN DE BAROEG!!! Verslagje volgt nog wel een keer |
|
Kankâh wat was het druk en warm maar allejezus wat een vet concert. Necrophagist gemist door de rij buiten, Nightrage niet echt meegekregen omdat ik even met iedereen moest praten (tering wat een hoop bekenden hehe), Malevolent Creation was een erg toffe opwarmer (hehe warrum!) en Bolt Thrower geweldig!! gespot: Snaack en Tam en Zillah en Muti en Blastrid en Boy en Lisette en Boi en Janneman en Hyvel en Flix. Als ik mensen vergeten ben komt dat door de koppijn van het onderuit gaan in de pit en het headbangen. Toch best zwaar, headbangen met zoveel hersenen Edit: hehe oeh da's wel een goede om mijn arrogante imago in stand te houden [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 25-01-2006 1:31] Zenial |
|
Geslaagd avondje gister. Door de giga lange rij Necrophagist gemist. Nightrage vond ik bij vlagen erg leuk, actieve zanger was dat. Malevolent Creation vond ik erg leuk en werd beter naarmate het optreden vorderde. Bolt Thrower vond ik ontzettend vet, maar heb ik niet afgekeken. Om kwart voor 12 nadat ik een schoen op m'n hoofd voelde ben ik maar naar huis gaan fietsen. |
|
was gezellie gisteren, weer een paar toffe ZM-ers ontmoet!!! helaas speelde Necrophagist tekort en te vroeg |
|
het was mega koud in de rij en we baalden mega (geen kaarten gereserveerd) maar toch binnengekomen (wie niet?) en het was echt zwaar oke This ain't your fairytale |
|
quote: Die chick zag jou niet zitten? ik dacht dat je het voorelkaar had Suck my piss |
|
quote: Ik ook...nou voor jouw dus skull volgende keer SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Je kunt ook gewoon op tijd komen natuurlijk Necrophagist was heerschend! Nigtrage was aardig, maar niet iets waarvoor ik naar een concert zou komen. Malevolent Creation was goed, maar redelijk doorsnee. Bolt Thrower liet zien, dat zij de leader of the pack waren. Lekkere strakke show, hoewel je na een paar nummers het kunstje wel gezien hebt. Maar zeker niet vervelend! Band van de avond voor mij... Necrophagist, op de hielen gevolgd door Bolt Thrower. Misschien een idee voor de promoters, om Necrophagist eens Europa rond te sturen samen met Akercocke en Augury? Dat lijkt mij echt een heerschende bill! |
|
Ligt het aan mij, of miste iedereen necrophagist?! Vraagje: Wat kostte de shirts daar zo'n beetje? |
|
quote: Hahahaha, nieuwe avatar? |
|
quote: Martyr mag er ook nog wel bij. |
|
Ben ik effe blij dat ik toch niet ben gegaan, want Necrophagist was de enige band die ik echt graag wou zien. Wel lullig als je als band voor een paar man staat op te treden alleen omdat het publiek niet goed door kan stromen naar binnen |
|
quote: Ik wil ook... Kan ik de show van Necrophagist hopelijk HELEMAAL zien. |
|
Ook lullig dat op de site stond dat het om 20:15 begint en Necrophagist dan van 20:00 tot 20:30 speelt... en dan met zo'n rij buiten zullen maar weinig mensen het mee hebben gemaakt ja... Zenial |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |