|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah baby. |
|
quote: Hahaha! Te gek, te gek. Leer eerst grappen te vertellen? Zal ik in het vervolg lachen, beloofd. @Grey; Disko Disko Partizani |
|
Denk dak ook maar naar vera ga dan, lijkt me leuk! Spel vouten zijn cool! |
|
quote:Gewoon komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bolt Thrower in Vera is über-leuk |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Komt omdat de bassist en de gitarist van MC niet meegingen en dat de vervangers een paar weken van tevoren de nummers nog moesten instuderen. Bleek dat die broekies Divine Empire leden waren. Die bassist leek in mijn ogen net een meisje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ben jij nog van de partij? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Yep, al gereserveerd en een bevestiging gehad dus bieren en babbelen en genieten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
22 jan.vera wordt te gek!hmmzz moet nog wel kaarten reserveren, zal toch niet uitverkocht zijn hoop ik? |
|
quote: Zou ik wel heel snel doen. De 2e dag van de verkoop zeiden ze bij Elpee dat de verkoop al heel snel ging. Echt snel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ga morgenvroeg meteen bellen! |
|
doe dat! |
|
quote: wel snel doen he? |
|
quote: KOm jij ook dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jaaah Greycloak zei ook al dat ik er snel bij moest zijn omdat ze dat daar zeiden! |
|
quote:Alleen naar Nijmegen |
|
yes hebbes! |
|
Op de Vera site staat dat ze nog niet uitverkocht zijn dus.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
nou had er 3 en er valt 1 af dus mocht iemand nog problemen krijgen om een kaart te bemachtigen, heb er 1 over! |
|
13/1: SOLD OUT: Bolt Thrower + Malevolent Creation + Nightrage + Necrophagist (22/1) Net op de site gelezen dus volle bak:> Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
en mijn kaartje is nu ook weg! |
|
Ben er bij in Nijmegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Net optied reserveer'n doan! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |