|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Yessah! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gelukkig gereserveerd She Said Destroy in Black New York |
|
Koartje kocht! Weekje nog, heb dr zin aan! Spel vouten zijn cool! |
|
Nu mijn fiets nog even fixen; mijn buitenband loopt chronisch van de velg af. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn vriendin werkt in doornroosje. Dus ik heb mijn kaartje al :D gratis en wel Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: wie is je vriedin als ik vragen mag? Ik denk dat ik haar wel ken. |
|
Is er toevallig iemand die 2 kaartjes over heeft voor Bolt thrower in Groningen? Een kleine snol zit zo vol. |
|
hmm beroof Emo & Bvet van hun kaartjes anders [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 15-01-2006 14:21] |
|
quote: Kan toch niet die van mij liggen aan de kassa te wachten, bakkie daarintegen is wel overtehalen om zijn kaartje in te leveren voor een 5 euro zak patat.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
geef um 10 euries en hij pikt ook nog een baan hoertje op |
|
quote: Geen kaartjes?!? kut ja... als je niet gestopt was met roken had ik je wel onder m'n jas mee naar binnen kunnen smokkelen... |
|
quote: Anne, ze werkt er alleen nog niet zo heel lang. Net een Maand ofzo denk ik nu. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: ...van de kassa...ja die ken ik wel. |
|
helaas geen kaartjes over ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Heb er zin in... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Same here! Spel vouten zijn cool! |
|
nog 4 kaartjes en dan is het sold out in Doornroosje...dit zijn geen reserveringen, maar gekochte kaartjes. |
|
Woehoe! ZONDAG! Zin iiiin!!!! Disko Disko Partizani |
|
AARGH, ik moet nog 2,3 weken wachten.. |
|
quote:Het is al weer een 2,3 weken geleden |
|
Nouja, ík heb nog iets om naar uit te kijken |
|
quote: 3 keer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
2x |
|
ghe ghe ghe, zondag word mijn 2de keer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |