|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Anders hadden we gewoon een plaats verzonnen, en 06 nummer opgegeven We gaan beide bellen he? 2 keer zoveel kans... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hahah zekers en dan doorverkopen aan de deur...maar 06 die nemen ze dacht ik niet aan..alleen een huisaansluiting is geldig..voige keer met wat was er toen dat wij toen hadden afgesproken..Chepalic Carnage toch?? Mocht ik alleen me huisnummer geven 06 werd niet geaccepteerd zei die gaat toen..maar hey misschien dat vrouwen bij hem wel met 06 kunnen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik mag altijd wel mijn 06 geven idd. Serieus. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Niemand naar Patronaat? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Baroeg: * Snaack + de andere Mindscannertjes |
|
Baroeg: * Snaack + de andere Mindscannertjes * Kramy Mits ik een kaartje kan bemachtigen, dat reserveren via mail werkt niet echt geloof ik. Ik krijg tenminste geen reactie. Vanaf wanneer zijn de kaarten eigenlijk te koop daar? Ow en snaack, ik heb je nu nog steeds niet op MSN hoor? Je zei dat je me toegevoegd had, weet je zeker dat je het goede adres hebt? Drop me anders een mailtje met jouw msn-adres en dan voeg ik jou ook even toe voor de zekerheid.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Als je dan toch aan het adden bent snaack - lult wel makkelijk But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Baroeg: -Snaack + de andere Mindscannertjes -Kramy -MetalJan |
|
@Kramy: je hebt mail op info@enfeeble @*Sander*: mijn handle is n_beemster ET HOTMEEL |
|
quote: Ik heb gisteren gererveerd voor Baroeg via mail en net bevestiging ontvangen. Beetje vaag dus dat het bij jouw niet lukt. |
|
Ik kreeg net de bevestiging binnen |
|
quote: Me tooooo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dan zal ik m ook straks binnenkrijgen thuis!! |
|
quote: Jawel. |
|
Voor de zekerheid maar even besteld. Volgens de Bolt Thrower website is het links en rechts aan het uitverkopen. Ik wou er in Doornroosje toch wel graag bijzijn. |
|
Atak (Enschede) is uitverkocht, las ik. Ben benieuwd hoeveel het nu gaat kosten in Baroeg. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-12-2005 19:48] |
|
quote: D'oh. Ken ik jou ofzo? Disko Disko Partizani |
|
Erg kloten dat je bij Vera pas op 4 januari kan bestellen/kopen. Is een gewilde zaal. ondanks dat ze 5 keer geloof ik zo?? door ons landje gaan, denk ik dat er vrij veel uitverkocht gaat raken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Baroeg heeft ze nog!! |
|
Ze schijnen ook op graspop te staan, voor degene die ze moeten missen |
|
quote: Weet ik, maar wel 4 minder. Want die heb ik. Grunn is gewoon mijn BT plek. En veel vrienden van me zijn daar. Dus daarom wil ik ook daarheen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Lieverd ik ga toch niet naar graspop Denk ik, nou ja missschien wel een keer dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
2006 6 Apr Edinburgh - The Bongo Club Scotland 2006 7 Apr Bradford - Rios England 2006 8 Apr TBC 2006 9 Apr Dublin - Voodoo Lounge Ireland 2006 10 Apr Southampton - Nexus England 2006 11 Apr London - The Underworld England 2006 12 APR HENGELO - METROPOOL HOLLAND 2006 13 Apr Copenhagen - The Rock Denmark 2006 14 Apr Gothenburg - Sticky Fingers Sweden 2006 15 Apr Oslo - Inferno Festival Norway Inferno website 2006 16 Apr Stockholm - Klubben Sweden 2006 18 Apr Helsinki - Nosturi Finland 2006 19 Apr Oulu - Teatria Finland 2006 20 Apr Umeå - Midnight Sweden 2006 21 Apr Örebro - Satin Sweden 2006 22 Apr Lund - Mejeriet Sweden 2006 23 Apr Bremen - Wehrschloss Germany 2006 24 Apr TBC 2006 25 Apr Lyon - Marché Gare France 2006 26 Apr Perpignan - Le Crockmore France 2006 27 Apr Barcelona - Centro Civico Les Basses Spain 2006 28 Apr Durango - Plateruena Spain 2006 29 Apr Madrid - Ritmo & Compas Spain 2006 30 Apr Barroselas - SWR Barroselas Metalfest IX Portugal SWR Fest website 2006 2-4 June Rock Hard Open Air Festival, Gelsenkirchen Germany RH:O:A website Van de Bolt Thrower site. HENGELOOOOOOOOOOO www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Bolt Thrower staat 12 April in Metropool in Hengelo.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |