|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog naar Haarlem dan? ik wel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hopelijk speelt alles op tijd zodat ik zoiezo BOLT THROWER kan zien!!! kuttreinen! maar wordt zeker gezellig Expired,Erased and Forgotten |
|
vanavondddddddddddddddd!! |
|
Nope niet naar Haarlem (te ver fietsen). Misschien nog wel naar Hengeloooooo in April. Alleen staat daar geen Necro en Malevolent voor www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Jij moet niet zeuren: je had zelf ook mooi kunnen rijden! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Met de eerste keer naar Vera dat ze Grolsch op tap hebben + het feit dat ik niet meer in het bezit ben van een auto zekers www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
*stuiterdestuiter******* carcasstrid |
|
Damn, hoe kom ik ooit deze werkdag door |
|
iemand toevallig nog met de auto richting Roosendaal/Breda?? Expired,Erased and Forgotten |
|
Damn, wilde toch naar Doornroosje gaan, is het uitverkocht! En dat voor een woensdag avond! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ik dacht al waar is ie nou... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Damn dat wordt vanavond wel rustig aan doen. Pijn in mijn rug. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik realiseerde me gisteren toen ik onder de douche stond pas dat jij Alex bent! |
|
Kwam er zelf ook pas vanmorgen achter! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Toen je onder de douche stond? Aha... . |
|
Je kent Alex nog niet? |
|
Vanavond feest Weer een tijd geleden dat ik een concertje heb gehad. Toch wel weer veel zin in Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Morgen pff kannie wachten Nog meer lui vanaf/via Zwolle met de trein? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-01-2006 16:30] |
|
quote: wij straks! en morgen ook ja! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 24-01-2006 17:21] carcasstrid |
|
Twijfel ende twijfel. |
|
jij moest werken!! edit: MOET [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 24-01-2006 17:23] carcasstrid |
|
quote:Veul plezier he! En cool @ morgen! tot dan dan! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |