|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik blijf proberen. Fijn dat je het apprecieert... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Nederland Pim Fortuyn, dat ze o zo leuk verkiezen tot grootste Nederlanders aller tijden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En dat beticht mij van slechte taalbeheersing |
|
quote:Aan jullie verdedigingsdrift betreffende humor over Dutroux, lijkt het haast wel of hij jullie grootste Belg altertijden is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En de brandende moskeeën niet te vergeten en Theo en Ali en ... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zeg dan helemaal niets. |
|
quote:Die is dan ook terecht neergeschoten, puur voor het vermaak tijdens de journaals. |
|
quote: Voor zo ver ik weet, hoor je in een paper altijd een conclusie en een samenvatting te schrijven die allebei uit slechts een paar alinea's bestaan, zodat je zonder de rest van de paper te lezen toch precies weet waar het over gaat. (Ja, ik heb ook een opleiding genoten... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ipv mongool zou je dan de benaming 'persoon met syndroom van down' gebruiken als aanduiding? Ik hoef je paper niet te hebben hoor, als ik alleen al zie wat jij hier in dit topic voor een onzin post.. zal die paper van jou niet echt veel meerwaarde voor mij hebben. |
|
quote: AEL De Winter Heizel kuch kuch |
|
quote:Ok, wacht even... Eerst mogen wij geen opmerkingen over jullie Dutrouxtje maken, en als wij dat dan toch doen, gaan jullie opmerkingen over Theo, Pim en moskeeen maken? Principieel zijn jullie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je interpretatie vermogen is zoek? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Neenee, dat is de bekende Belgische goede smaak en inlevingsvermogen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: [MindlessMayo-mode] En dat bepaal jij? Foei! [/MindlessMayo-mode] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja dat mag wel! Want Pim, Theo enzo hadden geen meisjes in de kelder |
|
quote:En de jouwe niet wil je zeggen? |
|
quote: Nee dat bepaal ik niet, ik veronderstel dat. |
|
quote: Hoe weet jij dat? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Pim misschien jongetjes en Theo deed het dan gewoon midden op straat. Kijk, Nederlanders doen niet zo heimelijk ... |
|
quote:Pim was heaumeau, wat zou hij nou met meisjes in zijn kelder moeten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Maar jij hebt geen Belgische sociologische LOI cursus gedaan, dus jij mag het bepalen hoor. |
|
quote: Neen, dat is een (zeer) korte situatieschets van Nederlanders die Belgen bekrompen gaan vinden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |