IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik gok, dat als je die zin had gebruikt.. je harstikke gezakt zou zijn. Bedoel, iets is niet per definitie goed of slecht en zeker niet lui.


Tuurlijk, maar jij bent natuurlijk mijn prof niet en ik gokte dat een ietwat simpelere taal hier wel aangewezen was. Of wil je mijn paper toch nog hebben?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:39 schreef M. het volgende:
Ah, jij bent natuurlijk het icoon van goede smaak en inlevingsvermogen. Was iedereen maar zoals jij





Ik blijf proberen. Fijn dat je het apprecieert...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 14:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 14:39 schreef Jenje het volgende:
Ach kom, wat heeft België anders in de geschiedenispap te brokkelen?

Duitsland heeft Hitler, Italië Mussolini, België leek met de Winter wat te hebben, maar ze wilde weer meer he ...

Nederland Pim Fortuyn, dat ze o zo leuk verkiezen tot grootste Nederlanders aller tijden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dat beticht mij van slechte taalbeheersing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:40 schreef Beli Mawr het volgende:
Nederland Pim Fortuyn, dat ze o zo leuk verkiezen tot grootste Nederlanders aller tijden
Aan jullie verdedigingsdrift betreffende humor over Dutroux, lijkt het haast wel of hij jullie grootste Belg altertijden is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:40 schreef Beli Mawr het volgende:
Nederland Pim Fortuyn, dat ze o zo leuk verkiezen tot grootste Nederlanders aller tijden


En de brandende moskeeën niet te vergeten en Theo en Ali en ...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2005 14:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:39 schreef Count Usher het volgende:
Ik zeg domme dingen omdat jullie slimme dingen niet begrijpen.


Zeg dan helemaal niets.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:40 schreef Beli Mawr het volgende:
Nederland Pim Fortuyn, dat ze o zo leuk verkiezen tot grootste Nederlanders aller tijden
Die is dan ook terecht neergeschoten, puur voor het vermaak tijdens de journaals.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:36 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen?


Voor zo ver ik weet, hoor je in een paper altijd een conclusie en een samenvatting te schrijven die allebei uit slechts een paar alinea's bestaan, zodat je zonder de rest van de paper te lezen toch precies weet waar het over gaat. (Ja, ik heb ook een opleiding genoten... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:39 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk, maar jij bent natuurlijk mijn prof niet en ik gokte dat een ietwat simpelere taal hier wel aangewezen was. Of wil je mijn paper toch nog hebben?


Ipv mongool zou je dan de benaming 'persoon met syndroom van down' gebruiken als aanduiding?

Ik hoef je paper niet te hebben hoor, als ik alleen al zie wat jij hier in dit topic voor een onzin post.. zal die paper van jou niet echt veel meerwaarde voor mij hebben.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:41 schreef Count Usher het volgende:
En de brandende moskeeën niet te vergeten en Theo en Ali en ...


AEL
De Winter
Heizel


kuch kuch


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:41 schreef Count Usher het volgende:
En de brandende moskeeën niet te vergeten en Theo en Ali en ...
Ok, wacht even... Eerst mogen wij geen opmerkingen over jullie Dutrouxtje maken, en als wij dat dan toch doen, gaan jullie opmerkingen over Theo, Pim en moskeeen maken? Principieel zijn jullie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:41 schreef Schaep het volgende:
Zeg dan helemaal niets.


Je interpretatie vermogen is zoek?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2005 14:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:42 schreef Misanthrope het volgende:
Ok, wacht even... Eerst mogen wij geen opmerkingen over jullie Dutrouxtje maken, en als wij dat dan toch doen, gaan jullie opmerkingen over Theo, Pim en moskeeen maken? Principieel zijn jullie.

Neenee, dat is de bekende Belgische goede smaak en inlevingsvermogen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:42 schreef MindlessMayo het volgende:

Ik hoef je paper niet te hebben hoor, als ik alleen al zie wat jij hier in dit topic voor een onzin post.. zal die paper van jou niet echt veel meerwaarde voor mij hebben.




[MindlessMayo-mode] En dat bepaal jij? Foei! [/MindlessMayo-mode]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:42 schreef Misanthrope het volgende:
Ok, wacht even... Eerst mogen wij geen opmerkingen over jullie Dutrouxtje maken, en als wij dat dan toch doen, gaan jullie opmerkingen over Theo, Pim en moskeeen maken? Principieel zijn jullie.


Ja dat mag wel! Want Pim, Theo enzo hadden geen meisjes in de kelder


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:42 schreef Count Usher het volgende:
Je interpretatie vermogen is zoek?
En de jouwe niet wil je zeggen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:44 schreef Count Usher het volgende:
[MindlessMayo-mode] En dat bepaal jij? Foei! [/MindlessMayo-mode]


Nee dat bepaal ik niet, ik veronderstel dat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja dat mag wel! Want Pim, Theo enzo hadden geen meisjes in de kelder


Hoe weet jij dat?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja dat mag wel! Want Pim, Theo enzo hadden geen meisjes in de kelder


Pim misschien jongetjes en Theo deed het dan gewoon midden op straat.

Kijk, Nederlanders doen niet zo heimelijk ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:44 schreef altx het volgende:
Hoe weet jij dat?
Pim was heaumeau, wat zou hij nou met meisjes in zijn kelder moeten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee dat bepaal ik niet, ik veronderstel dat.
Maar jij hebt geen Belgische sociologische LOI cursus gedaan, dus jij mag het bepalen hoor.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:43 schreef M. het volgende:
Neenee, dat is de bekende Belgische goede smaak en inlevingsvermogen


Neen, dat is een (zeer) korte situatieschets van Nederlanders die Belgen bekrompen gaan vinden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen