|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie gaat er dan ook een paper lezen van tig pagina's, terwijl de conclusie al lekker zwart wit is en in een zin volstaat.. WIj zijn toch geen belgen.. tsk! |
|
quote: Heet argumenteren tegewoordig al pimpen? Geen wonder dat jullie Nederlanders er niks van bakken in discussies... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Noem jij mensen uitschelden en ze denigreren dan discussieren? Even checken, wat verstaan jullie onder de liefde bedrijven? |
|
poepen mvg wk10 |
|
Veel homo's in België dus |
|
En wat is hier de humor van.....?? Laten we het gewoon bij Humor houden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Damn! Kan die discussie weer helemaal overnieuw gehouden worden.. Humor is persoonlijk! |
|
quote: Je had er bij moeten zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Humor is voor mij zware zaken licht maken en ze relativeren. |
|
quote: Disscuseren staat gelijk aan slowchatten SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Volgens onze socioloog extra-ordinair Cunt Usher staat het gelijk aan flamen .... |
|
quote: Dit is een discussieforum, dus een slowchatforum dan? |
|
Professor doctorandus ingenieur Usher is dan ook de koning van de goede smaak en van het inlevingsvermogen. Ik zal dan ook voortaan mijn lamme pogingen tot grappen eerst aan hem voorleggen (voordat ik ze lekker toch post). Dat vind ik humor, maar ja, ik ben dan ook maar een domme kaaskop! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Anyway, die hele 'discussie' was een en al humor.. dus was het geheel ontopic. |
|
quote: klootzak klootzak..is toch flamen...maar goed ik dwaal zelf ook in het slowchatten af.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ja, die discussie was humor pur sang. |
|
Misschien is flamen voor usher wel gewoon praten en voelt hij zich beledigd als je sociaalpraat met hem. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dude ... ik praat niet sociaal, sociaal is voor hippies, en hippies stinken want die wassen zich niet, en ik heb me maandag nog gedouched |
|
quote: Aangezien je maandag voor het laatst heb gedouched mogen we concluderen dat jij een semi-hippie bent. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Of lui, maar dan zou ik volgens Usher zijn paper een vlaming zijn, dus dat klopt niet. |
|
HAHAHAHA! billenkletsers!!! [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 19-11-2005 16:17] mvg wk10 |
|
quote: Je hebt wel een beetje een belgisch uiterlijk, waar we toch weer terug komen op de titel. Want er zo uitzien is op zich dan wel weer humor. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hoort dat dan niet in Oh my goth? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 15:36] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |