IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Mayo, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die Jenje en Chelman aldoor zitten te maken omtrend Belgen die kinderverkrachters zijn ben meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet. En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet. Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger. Tijdens een ramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van Dutroux was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochter allemaal had meegemaakt, vrkrachtingen, honger, ontbering, eenzaamheid, psychische terreur gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een ramp. Na een ramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de zaak Dutroux weten de ouders dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die ouders van Julie, Melissa, An en Eefje waren hun dochter jaren kwijt zonder dat ze maar het flauwste benul hadden van wie/wat/waar en voor een ouder is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.

Krijg een leven en een gevoel voor humor (maar ach, van een land die Urbanus als topkomiek bezit kun je weinig verwachten).

En ten tweede weet jij dus kennelijk van de vuurwerkramp geen ene ruk af, die mensen waren niet plotsklaps dood, die mensen hadden niet plots ineens een nieuw huis. Je hebt een plat voor je kop ter grote van een betonnen deur.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Heb je daar ook argumenten voor?


Ja, ik heb immers een sociologische studie gemaakt over het verschil tussen Vlamingen en Walen op vlak van werkloosheid.

Het gaat erom dat werklozen in Vlaanderen op termijn verplicht worden om te werken (anders verliezen ze hun uitkering). In Wallonië moet dat in principe ook, alleen stuurt LE FOREM (Waalse tegenhanger van de Vlaamse VDAB ) de gegevens i.v.m. werklozen systematisch niet door naar de RVA. Gevolg: Walen kunnen jaren werkloos blijven met een uitkering die net onder het gemiddelde loon van een arbeider ligt. Er heerst in Wallonië echt een sfeer à la "waarom werken voor ons geld als we het zo ook krijgen".

Ik kan mijn studie altijd ff doormailen als je geïnteresseerd bent in echt argumenten en cijfermateriaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:20]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Mayo, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die Jenje en Chelman aldoor zitten te maken omtrend Belgen die kinderverkrachters zijn ben meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet.



Aaaah....wil je een snoepje schat?

quote:

En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet.



Wie protesteert? Voorbeelden?

quote:

Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger. Tijdens een ramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van Dutroux was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochter allemaal had meegemaakt, vrkrachtingen, honger, ontbering, eenzaamheid, psychische terreur gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een ramp.



Zoiets als WO2 moppen dus. Waarom protesteer je daar niet tegen?
quote:

Na een ramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de zaak Dutroux weten de ouders dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren.


Oh...het gaat duis om het ogenblik van overlijden?
quote:

Die ouders van Julie, Melissa, An en Eefje waren hun dochter jaren kwijt zonder dat ze maar het flauwste benul hadden van wie/wat/waar en voor een ouder is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.


Maar de ouders van An en Eefje lezen dit forum niet. Het zou inderdaad bot zijn om aan de moeder van An eens voor te stellen om iets lekkers uit de kelder te halen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 14:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 14:18 schreef Schaep het volgende:
Bepaal jij dat?

Neen, maar volgens mij is het wel zo.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:21 schreef Beli Mawr het volgende:
Neen, maar volgens mij is het wel zo.

Volgens mij is het vooroordeel van domme Belgen ook zo. Met dit soort ver van m'n bed uitspraken ....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:20 schreef Count Usher het volgende:
Ja, ik heb immers een sociologische studie gemaakt over het verschil tussen Vlamingen en Walen op vlak van werkloosheid.

Het gaat erom dat werklozen in Vlaanderen op termijn verplicht worden om te werken (anders verliezen ze hun uitkering). In Wallonië moet dat in principe ook, alleen stuurt LE FOREM (Waalse tegenhanger van de Vlaamse VDAB ) de gegevens i.v.m. werklozen systematisch niet door naar de RVA. Gevolg: Walen kunnen jaren werkloos blijven met een uitkering die net onder het gemiddelde loon van een arbeider ligt. Er heerst in Wallonië echt een sfeer à la "waarom werken voor ons geld als we het zo ook krijgen".

Ik kan mijn studie altijd ff doormailen als je geïnteresseerd bent in echt argumenten en cijfermateriaal.
Oja, en dus zijn alle Walloniers zo?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:22 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij is het vooroordeel van domme Belgen ook zo. Met dit soort ver van m'n bed uitspraken ....


Hier wordt tenminste niet moeilijk gedaan om een dooie mus...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:20 schreef Count Usher het volgende:
Ja, ik heb immers een sociologische studie gemaakt over het verschil tussen Vlamingen en Walen op vlak van werkloosheid.

Het gaat erom dat werklozen in Vlaanderen op termijn verplicht worden om te werken (anders verliezen ze hun uitkering). In Wallonië moet dat in principe ook, alleen stuurt LE FOREM (Waalse tegenhanger van de Vlaamse VDAB ) de gegevens i.v.m. werklozen systematisch niet door naar de RVA. Gevolg: Walen kunnen jaren werkloos blijven met een uitkering die net onder het gemiddelde loon van een arbeider ligt. Er heerst in Wallonië echt een sfeer à la "waarom werken voor ons geld als we het zo ook krijgen".

Ik kan mijn studie altijd ff doormailen als je geïnteresseerd bent in echt argumenten en cijfermateriaal.


Dus daarom zijn alle.. ja lees goed.. -alle- Waalbelgen.. dus lui enzo. Geen enkele uitzondering..

edit: iemand was me voor

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 14:24]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:23 schreef Count Usher het volgende:
Hier wordt tenminste niet moeilijk gedaan om een dooie mus...
Dus Nederlanders doen moeilijk om een dode mus?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:23 schreef Count Usher het volgende:
Hier wordt tenminste niet moeilijk gedaan om een dooie mus...
Nee, over een dooie kutkleuter ..... daar zijn er meer van dan mussen ....


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2005 14:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:21 schreef Beli Mawr het volgende:
Neen, maar volgens mij is het wel zo.


Volgens mij kan je niet beoordelen wat erger is omdat het een andere situatie is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:18 schreef Jenje het volgende:
Weet je wat, we gaan tsunami grapjes maken, dat is nog verderder weg van België/Wallonië/Vlaanderen, dan hoeven zij vast niet zo te huilen. Want huilende kinderen daar houden wij niet zo van, Belgen wel, maar dat is weer een verhaal waar ik geen grapjes over mag maken.



Jenje, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die mensen aldoor zitten te maken omtrend de tsunami ben ik meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en zij weten dat blijkbaar niet. En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet. Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van de tsunami was het in feite nog veel erger. Tijdens een vuurwerkramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van de tsunami was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochters, zonen, moeders en vaders allemaal hebben meegemaakt, honger, ontbering, eenzaamheid, verdrinking gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een vuurwerkramp. Na een vuurwerkramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de tsunami weten de nabestaanden dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die nabestaanden zijn hun dierbaren voor altijd kwijt en voor een nabestaande is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Chel, al je posts van meer dan 25 woorden lees ik niet. Een ware hel is dat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:22 schreef Misanthrope het volgende:
Oja, en dus zijn alle Walloniers zo?


Tuurlijk niet, maar wel een aanzienlijk deel (dubbel zoveel als in Vlaanderen) én wat belangrijker is: het gedrag van dergelijke Walen wordt systematisch gesteund door de Waalse regering. Nu blij, zeiksnor?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:25 schreef Chelman het volgende:
Jenje, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die mensen aldoor zitten te maken omtrend de tsunami ben ik meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en zij weten dat blijkbaar niet. En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet. Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van de tsunami was het in feite nog veel erger. Tijdens een vuurwerkramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van de tsunami was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochters, zonen, moeders en vaders allemaal hebben meegemaakt, honger, ontbering, eenzaamheid, verdrinking gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een vuurwerkramp. Na een vuurwerkramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de tsunami weten de nabestaanden dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die nabestaanden zijn hun dierbaren voor altijd kwijt en voor een nabestaande is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.
Teeeering, zelfs voor een allochtoon maak je nog veel typefouten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:20 schreef Count Usher het volgende:
Ja, ik heb immers een sociologische studie gemaakt over het verschil tussen Vlamingen en Walen op vlak van werkloosheid.
(...)


Meneer de wetenschapper zou moeten weten dat luiheid geen meetbare grootte is....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:20 schreef Count Usher het volgende:
Ja, ik heb immers een sociologische studie gemaakt over het verschil tussen Vlamingen en Walen op vlak van werkloosheid.

Het gaat erom dat werklozen in Vlaanderen op termijn verplicht worden om te werken (anders verliezen ze hun uitkering). In Wallonië moet dat in principe ook, alleen stuurt LE FOREM (Waalse tegenhanger van de Vlaamse VDAB ) de gegevens i.v.m. werklozen systematisch niet door naar de RVA. Gevolg: Walen kunnen jaren werkloos blijven met een uitkering die net onder het gemiddelde loon van een arbeider ligt. Er heerst in Wallonië echt een sfeer à la "waarom werken voor ons geld als we het zo ook krijgen".

Ik kan mijn studie altijd ff doormailen als je geïnteresseerd bent in echt argumenten en cijfermateriaal.
Een generaliserende, discriminerende socioloog die ook nog eens niet de nasleep van een ramp als de vuurwerkramp kan bedenken ... goed onderwijssysteem daar .. bevestigd het vooroordeel "domme Belgen".


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:26 schreef Misanthrope het volgende:
Teeeering, zelfs voor een allochtoon maak je nog veel typefouten.


De typfouten zijn courtesy of Beli.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:27 schreef Chelman het volgende:
De typfouten zijn courtesy of Beli.
Da's toch ook een allochtoon?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:27 schreef Misanthrope het volgende:
Da's toch ook een allochtoon?
Alles onder de rivieren praat als een allochtone mongool.

Kijk kijk een grapje zonder verwijzing naar Dutroux!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:25 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk niet, maar wel een aanzienlijk deel (dubbel zoveel als in Vlaanderen) én wat belangrijker is: het gedrag van dergelijke Walen wordt systematisch gesteund door de Waalse regering. Nu blij, zeiksnor?


Ik ben nu blij. Ik weet dat ik mijn kinderen nooit naar een Belgische uni ga sturen.


...nou misschien wel naar Louvain la Neuve...maar ja dat zijn geen Vlamingen. En ze hebben tenminste mooie studentencorporaties.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Mayo, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die Jenje en Chelman aldoor zitten te maken omtrend Belgen die kinderverkrachters zijn ben meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet.


Wat ik weiger te begrijpen is dat grappen over jullie landje niet kunnen en grappen over andere landen wel..

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet.


Ik zie niemand daar specifiek op reageren, wel op het feit dat jij en Count schijnbaar vinden dat er niks ergers bestaat dan Dutroux.

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger.


Ben ik het niet mee eens, het is ALTIJD erg als je een dierbare verliest. Of dit nu door een ramp, natuurlijke dood of een misdrijf gaat. JIJ kan niet bepalen wat erger is.

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Tijdens een ramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van Dutroux was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochter allemaal had meegemaakt, vrkrachtingen, honger, ontbering, eenzaamheid, psychische terreur gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een ramp.



Nee, dat is niet erger! Tijdens een ramp kun je ook dagen liggen zonder voedsel of water terwijl je niet wordt gevonden. An en Eefje kregen tenminste water, want anders hielden ze het ook geen maanden vol.. Oftewel, het slaat nergens op die vergelijking!

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Na een ramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de zaak Dutroux weten de ouders dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die ouders van Julie, Melissa, An en Eefje waren hun dochter jaren kwijt zonder dat ze maar het flauwste benul hadden van wie/wat/waar en voor een ouder is dat een jarenlange foltering.


En de slachtoffers van de oorlogen dan? Die hadden ook ouders.. Ja het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar niet erger dan andere gebeurtenissen met zo'n afloop.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Helaas lieve kijkbuiskinderen. Ik moet jullie nu verlaten ik moet mijn vriendin uit de keld....euh Schiphol halen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:29 schreef Chelman het volgende:
Ik ben nu blij. Ik weet dat ik mijn kinderen nooit naar een Belgische uni ga sturen.


...nou misschien wel naar Louvain la Neuve...maar ja dat zijn geen Vlamingen. En ze hebben tenminste mooie studentencorporaties.
Ik stuur mijn kids later nog liever naar Duitsland toe ...

Maar idd nooit naar België, daar hebben ze van die enge ke ... nee, te makkelijk


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:27 schreef Jenje het volgende:
Een generaliserende, discriminerende socioloog die ook nog eens niet de nasleep van een ramp als de vuurwerkramp kan bedenken ... goed onderwijssysteem daar .. bevestigd het vooroordeel "domme Belgen".


Gelukkig sla jij een goed figuur met je 1001 tikfouten (komt ervan als je voornamelijk de telefoontoetsen beroert).

En wat je commentaar betreft: mail ik mijn paper door zodat je alle argumenten kunt nalezen. Kwestie dat ik niet als generaliserend over kom.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen