|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk, laten we allen gaan lachen met een stel KINDEREN (geen meiden zoals jij het smalend noemt) die maandenlang mishandeld zijn door een zieke pedofiel. Da's pas ZIEK! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 13:58] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat je nu eigenlijk zegt is dat het in die periode wel mag, maar vanaf het jaar 2000 niet meer. Dat is toch harstikke krom?! |
|
quote: Alles is te relativeren, zelfs de holocaust. Vb: "Als ik aan de macht kom vermoord ik alle joden, en 1 clown" "Waarom die clown?" "Zie je wel, niemand geeft om de Joden!" "Waarom hebben duitse douchekoppen 11 gaatjes?" "Omdat Joden maar 10 vingers hebben!" Dutroux tegen zijn vrouw: "Zeg schat, ga jij nog eens iets lekkers uit de kelder halen!" "Nieuwe Vlaamse gerechten: Annekoeken en Wenteleefjes!" Etc etc etc.. |
|
quote: Of over tig mensen die worden vergast in kleine kamertjes, ook kinderen.. Kom op zeg, dus wat Dutroux jullie geflikt heeft.. is erger dan wat er elders gebeurd? |
|
quote: Als je alle posts nauwlettend zou lezen en niet hersenloos zou staan roepen (ja jij!), dan zou je weten dat er nooit met de gruwel gelachen is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
"Hoe krijg je 100 Joden in een auto?" "In de asbak..." |
|
quote: Tuurlijk niet, maar dat geeft jou nog het recht niet om er smalend over te gaan doen. Edit: randdebiel! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:01] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Op 19 november 2005 13:54 schreef Beli Mawr het volgende: hier in België werd er ook humor gemaakt ronbd Marc Dutroux maar dan wel zo in de periode 1997->2000 En daarbij.. genoeg Hitler/Joden grappen gehoord en gelezen. Je kunt iets leuk vinden of niet, maar om nou bepaalde humor te verbieden omdat het zo erg is voor een land.. kom op zeg, dan blijf je bezig! |
|
quote: Fijn en om 13u56 poste ik: Ok, maar de humor richte zich voornamelijk op randgebeurtenissen: de ontoereikendheid van de rijkswacht, de onkunde van onze ministers, enz. Ik denk niet dat Geert Hoste ooit heeft gelachen met de folterkelder van Dutroux. Nogmaals, sommige zaken kun je niet relativeren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Snap jij dan niet dat bijvoorbeeld een overleden kind van een moeder, vaak harder aankomt dan tien onbekende kinderen uit een ander land, die in kelders bruut misbruikt zijn? Voor die moeder dan.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 14:04] |
|
quote: En dat bepaal jij? Humor is relatief. Punt. |
|
quote: Ja en? Dus dan mag je er maar geen geintjes over maken? |
|
quote: Neen, dat doen de grenzen van de goede smaak. quote: Prima, kom ik jou toekomstige kinderen wel ff een paar maand halen om ze vervolgens te verkrachten, te mishandelen en ze vooral geen eten te geven. Wedden dat je je kapot lacht... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: 1 woord: MONGOOL Edit: Ach, nu zie ik het: MINDLESS mayo [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:05] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat heeft dat er nou mee te maken dan? |
|
quote: Die zijn wederom relatief. quote: Je weet dat in discussies drogredenen taboe zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-11-2005 14:06] |
|
quote: Zie vorige post voor antwoord en iedere volgende opmerking. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Lekker relevant... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ah, je voelt je klem gezet en gaat dan maar over op semi beledigende tour? That must be a Belg! (belgen met rokjes aan uitgezonderd) |
|
quote: Is dat niet relatief? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kortom, Belgen hebben geen humor. |
|
quote: NEEN. Een drogreden is een drogreden. |
|
quote: Inderdaad. |
|
quote: Helemaal niet, ik stel alleen vast dat disussieren en ee intelligente conversatie voeren niet tot jouw vaardigheden behoren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |