Chelman |
Krijg de bloemetjes |
|
|
|
Posted 20-11-2005 0:20 by Chelman |
|
|
Heb je dat gezien op TV? Sabine eist van Dutroux ? 17.000 schadevergeoding en Letitia ? 13.000.
Eigenlijk zijn die meisjes net als wijn: hoe langer ze in de kelder zitten hoe meer ze waard zijn.
Wat is het favoriete keukengerei van Dutroux?
Antw: een pan en een zeefje!
Wat besteld dutroux in een frituur?
Antwoord: Een kleintje, om mee te nemen
Al gehoord dat dutroux ontsnapt is?
Er zat een kinderslot op de deur
Het heeft angst en zit in de kelder?
Antw. Bang en Beefje
Marc Dutroux loopt door het bos in Luik, opeens ziet hij dat er een eekhoorntje achter hem aan loopt, maar ach Marc denkt dat kan toch geen kwaad (ik ben immers een grote bink). Maar tot Marc's grote verbazing worden het steeds meer eekhoorntjes. Marc vindt het maar niks, maar hij wil dat niet laten blijken en vraagt heel stoer waarom ze achter hem aan lopen. Maar de eekhoorntjes die zeiden niks terug. En Marc liep angstig verder. Ondertussen werd de groep achter hem veel groter, het waren er nu al duizenden, en Marc besloot om nog een keer te vragen waarom ze achter hem aan lopen, waarop de eekhoorntjes in koor zeiden: "Zo'n grote eikel hebben we allemaal nog nooit gezien!"
Waarom Dutroux kon ontsnappen!
Hij had maar een klein gaatje nodig.
Marc Dutroux wil zijn huis laten taxeren, dus hij laat een verzekeringsagent komen.
"Waar zullen we beginnen?" vraagt de verzekeringsagent.
"Nou, begin maar in de kelder, dan doen we daarna de rest wel." zegt Dutroux.
De agent loopt naar de kelder, doet de deur open en ziet er twee kleine kinderen zitten, waarop hij zegt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...... MAG IK EVEN?"
Marc Dutroux komt Michael Jackson tegen.
Dutroux zegt: "Goh, Michael, wat tof dat ik je nu in levendelijve mag ontmoeten. Ik ben nl. een grote fan van jou, ik heb echt al je platen."
Waarop Michael zegt: "Maar Marc, ik ben ook een grote fan van JOU, ik heb nl. al je video's!"
Er zijn nieuwe flippo's met An en Eefje.
Je krijgt ze gratis bij een zak van 50kg tuinaarde.
Wat is het verschil tussen een aardappel en An en Eefje?
Een aardappel zit eerst in de grond en dan in de kelder!
Ze hebben in Belgie twee nieuwe postzegels van An en Eefje uitgegeven.
Nu kan heel Belgi? eraan likken!
Marc Dutroux heeft een gevangeniswachter vermoord......
hij deed een beetje kinderachtig.
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !
|