IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-05-2002 13:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Helemaal niet zielig, goede parodie op amihotornot.com....


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-05-2002 13:46 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 12:08 schreef morwen het volgende:
nee man films als naked gun zijn zoooooo coool ........echt van die flauwe films die heerschen


Dan moet je " loaded weapon " kijken hahahaha ook zo een parody op die film.. echt lache!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 02-05-2002 15:57 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:22 schreef Shadowlands het volgende:
GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!
Had dan ff gewaarschuwd wat voor link dat was...had ik niet gekeken.....Ik stopte net het laatste stukje boterham in mijn mond!!!!!!!!!!!!!


Die naam zegt toch al alles


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-05-2002 17:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Helemaal niet zielig, goede parodie op amihotornot.com....


Idd.. Op zichzelf is het niet grappig dat iemand zo'n site opzet, maar de parodie werkt, en volgens mij krijgen ze nog hits ook

Shit ik stond nog ingelogd als Cadaveria (die is net weg) ..
Valorian hier dus

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-05-2002 17:10]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 16-06-2002 22:34 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Wat ik leuke humor vind is engelse humor zoals Mr.Bean( als je die kop al ziet moet je al lachen) en Monthy Python( vooral The Meaning of Life met die dikke vent in t restaurant -> nog een splinterdun After Eight ???) en verder vind ik Hans Teeuwen helemaal te gek en die heb ik ook een keer live gezien !!! en Urbanus met de show van scheveningen( ook een keer live gezien maar dat was in een latere periode) en Jim Carey en de The Naked Gun films en wat echt regeert is t 1e stukje van Amazon women on the moon, beslist een aanrader,hierin speelt Arsenio Hall iemand die van z'n werk thuiskomt en dan heel veel pech heeft met alles, je hebt geen tijd om bij te komen hahahahaha



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 1:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mr Bean is typisch leedvermaak; kluns vol angst & schaamte oftewel zoals Dwaallicht zei; de clown die op z'n bek valt, en als hem uiteindelijk iets lukt dan ontroert het.

De eerste keer vond ik het nog lachen maar het ging me meteen daarna flink de keel uithangen; echte korte termijn humor.

Nee dan véééééél liever Not the nine o'clock news en BLACKADDER!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 20:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 1:39 schreef Mutilator het volgende:


Nee dan véééééél liever Not the nine o'clock news en BLACKADDER!!!


I have a cunning plan!

ik vind die flauwe softe engelse humor zoals "keeping up appearences" etc ook zeer goed te pruimen. grofweg gezegd is engelse humor veel beter dan amerikaanse humor.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-06-2002 20:53]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-06-2002 20:57 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 juni 2002 20:53 schreef attila_de_hun het volgende:
I have a cunning plan!

ik vind die flauwe softe engelse humor zoals "keeping up appearences" etc ook zeer goed te pruimen. grofweg gezegd is engelse humor veel beter dan amerikaanse humor.



dude amerikaanse humor bestaat niet volgens mij...


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 20:57 schreef skullfuck het volgende:
dude amerikaanse humor bestaat niet volgens mij...


hehehe. nee, inderdaad niet.

en zijn er goede duitse komieken of bijvoorbeeld noorse komieken? ik kan me daar niks bij voorstellen.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 17-06-2002 21:05 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Amerikaanse humor is Bob Sagggettt.
(Gelukkig weet ik niet hoe zijn naam eindigt)


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-06-2002 21:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 juni 2002 21:05 schreef Muilkorfje het volgende:
Amerikaanse humor is Bob Sagggettt.
(Gelukkig weet ik niet hoe zijn naam eindigt)




ja smaken verschillen, ook in humor...ik kan die gast dus niet uitstaan!


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 22:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 21:05 schreef Muilkorfje het volgende:
Amerikaanse humor is Bob Sagggettt.
(Gelukkig weet ik niet hoe zijn naam eindigt)



ja, ik lag me echt iedere keer de kreukels als ik hem zie

NOT

een keer in de week komt er zo een programma op tv waar stand-up comedians komen(wordt gepresenteerd door een niet leuke surinamer). die amerikanen zijn echt nooit grappig. alleen maar geschreeuw en wat domme kreten. als er een brit tussen zit stijgt het niveau zienderogen.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-06-2002 23:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 21:00 schreef attila_de_hun het volgende:
hehehe. nee, inderdaad niet.

en zijn er goede duitse komieken of bijvoorbeeld noorse komieken? ik kan me daar niks bij voorstellen.


noorse komiek...
gozer van 2metr20 met een 2 literpull bier in de hand die een grap staat te vertellen.
volgens mij zullen die nooit slechte recenties krijgen


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2002 22:30 schreef attila_de_hun het volgende:
...
een keer in de week komt er zo een programma op tv waar stand-up comedians komen(wordt gepresenteerd door een niet leuke surinamer). die amerikanen zijn echt nooit grappig. alleen maar geschreeuw en wat domme kreten. als er een brit tussen zit stijgt het niveau zienderogen.


Amerikaanse humor blijft vaak op het niveau van Dumb & dumber; gewoon dom dus of zgn feelgood shit als Friends (waar ik een maaginhoud van kots al was ik een dozijn koeien)

Amerikaanse humor bestaat trouwens wél: stand up zoals die prutsers in The comedy factory zijn níet representatief: check maar eens de shows van Chris Rock & Denis Leary; hilarisch!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-06-2002 23:26 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hmz, Frasier vind ik persoonlijk wel grappig, maar Malcom in het midden vind ik de leukste comedie die ik ken. Toch amerikaans als ik me niet vergis. Het is ook een beetje moeilijk om te zeggen dat die 7000 miljard amerikanen allemaal slechte humor hebben....



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 23:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Klopt; en zelf wou ik Seinfeld toevoegen, zelf vind ik hem niet grappig, maar George en vooral Kramer vind ik hilarisch!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-06-2002 23:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ach, hoe kleine dingetjes toch grappig kunnen zijn. Hoe Kramer de deur open doe geeft mij vaak een goede lachbui.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2002 23:30 schreef Azagthoth het volgende:
Ach, hoe kleine dingetjes toch grappig kunnen zijn. Hoe Kramer de deur open doe geeft mij vaak een goede lachbui.


Hahaha te gek!! Die hele motoriek en die gezichtsuitdrukkingen en die maffe ideeen van 'em; super!!!

Ken je trouwens de film Man on the moon over Andy Kaufmann? Da's imo de meest artistieke humorist ooit; zó gedurfd!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2002 12:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 23:26 schreef Azagthoth het volgende:
Hmz, Frasier vind ik persoonlijk wel grappig, maar Malcom in het midden vind ik de leukste comedie die ik ken. Toch amerikaans als ik me niet vergis. Het is ook een beetje moeilijk om te zeggen dat die 7000 miljard amerikanen allemaal slechte humor hebben....


maar toch wel 6999 miljard (en nog wat)?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2002 12:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Hahaha te gek!! Die hele motoriek en die gezichtsuitdrukkingen en die maffe ideeen van 'em; super!!!

Ken je trouwens de film Man on the moon over Andy Kaufmann? Da's imo de meest artistieke humorist ooit; zó gedurfd!!!!


dat was een erg mooie film.


Bloeddorst
Usericon van Bloeddorst
Posted 20-06-2002 20:56 by Bloeddorst Wijzig reactieProfiel van BloeddorstQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Amerikaanse humor is:
(oftewel hoe schrijf ik een succesvolle serie voor op net 5)
1. Eerst het een zeggen en dan het ander doen.
2. Deze grap dan gaan uitleggen
3. Hem nog een keer uitleggen
4. Hetgeen wat je deed wat hypocriet was een ander laten doen en dan zelf ook weer
5 deze grap ook weer uitleggen


Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2002 21:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 20:56 schreef Bloeddorst het volgende:
Amerikaanse humor is:
(oftewel hoe schrijf ik een succesvolle serie voor op net 5)
1. Eerst het een zeggen en dan het ander doen.
2. Deze grap dan gaan uitleggen
3. Hem nog een keer uitleggen
4. Hetgeen wat je deed wat hypocriet was een ander laten doen en dan zelf ook weer
5 deze grap ook weer uitleggen



6. en die grap moet over sex gaan


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-06-2002 21:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 juni 2002 21:12 schreef attila_de_hun het volgende:
6. en die grap moet over sex gaan


ja dat is altijd lachen voor ze, vanwege dat alles taboe is bij die sukkels!


Oud Vuil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-06-2002 21:18 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Humor is het relativeren van tragische feiten op een specifieke manier (en die manier verschilt naargelang de soort van humor).. ofzo..



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 21:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 21:18 schreef mislyd het volgende:
Humor is het relativeren van tragische feiten op een specifieke manier (en die manier verschilt naargelang de soort van humor).. ofzo..




Humor = belgen op welke manier dan ook in de zeik zetten.



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen