|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
tragisch, ik zei het al.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zie ook : Bottom & The Young ones als je echt van Rick Mayalls humor houdt. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Geniaal! |
|
quote: Filthy Rich & Catflap is ook cool, zijn alleen maar 6 afleveringen van gemaakt. De serie zette de Britse showbiss zo in de zeik dat het door de bbc is afgeknepen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Die gasten van Bottom doen ook live theater. Zels dvd's in de handel@ http://www.funny.co.uk/comedy/prod_129-B0000C66AF-Bottom-Live-Weapons-Grade-YFronts-2003.html [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-11-2004 13:22] Suck my piss |
|
Ik heb de dvd's van de tweede, derde en vierde live show, erg tof. |
|
Goaf! Ik heb er zelf maar een gezien. Iets met cornflakes die als een langwerpige stoeptegel op een bord terecht komen... Suck my piss |
|
Eerste 2 op tape en "an arse oddity" op DvD Van mijn broer moet ik nog ff "not an half arsed DvD" lenen.. Staan alle 18 bottom afleveringen op plus extra materiaal wat er uitgeknipt is. Op video heb ik alles van bottom (op wat live spul na), filthy rich & catflap en the young ones. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Gaaf, die dvd is zeker alleen uit het buitenland te bestellen? |
|
quote: Ik ben in de UK naar an arse oddity geweest. Fucking briljant! Die not an half arsed dvd ken ik niet. Oud Vuil. |
|
quote: jep.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dan zit er niets anders op, nu nog even wachten op geld. Ik wou de laatste keer dat ik in Engeland was de video's eigenlijk al kopen, maar heb toch maar gewacht tot het op dvd zou verschijnen. Wel Engelse ondertiteling gelukkig, dat vind ik altijd wel fijn. |
|
quote: Ach ik heb alles zo vaak gezien dat bepaalde one-liners zoals "And after briefly dipping his toe in the sea of reason the man with no brain happily retreats to frolic on insanity beach." ( Uit Filthy, Rich, & Catflap.) in mijn geheugen zitten gebrand.. Dat kwijl ik er op mijn 80ste nog zwaar dement er uit. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 15-11-2004 17:18] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bwahahahahaaa Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Weet je welke humor ik erg leuk vind? Beeldspraak verdraaien of woordspelingen. Als je bijvoorbeeld tussen de middag hebt geslapen, zeg je tegen iemand: 'Zo, die uil was echt lekker, die ik net heb geknapt' Hahaha!! |
|
Ik heb een dvd in de kast staan (Laughing Matters) waarop Rowan Atkinson (Mr. Bean voor de leken) bijna een uur uitleg geeft over wat humor nu eigenlijk is. Daarbij benadrukt hij dat lang niet alle humor een negatieve grondslag heeft (zie eerste bericht). Ik denk dat hij op grappige en soms hilarische wijze toch heel serieus een heel goede les in humor geeft. Ik adviseer dan ook om deze dvd te kijken als je wilt weten wat humor nu eigenlijk is... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
http://www.weebl.jolt.co.uk Ik heb mijn humor het liefst droog en absurd, bovenstaande site voorziet daar prima in tip: als je achter de link '/archives' typt heb je gelijk alle afleveringen voor je neus. |
|
quote: Als er iets geweldig is zijn het wel The Young Ones Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmmmmmmm pie.. |
|
Als er iets geweldig is, dan is het wel Bottom! |
|
quote: Ook ja. Maar dat is ook met diezelfde kerelsch. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Owww ja Denis Leary, die is inderdaad erg goed!! O.a. 'Let's smoke some pot' en dan het stukje over 'the rehab' is echt goed, maar er zijn nog wel betere shows... Maar ik denk dat inderdaad zijn oudere shows leuker zijn.... Another Day, Another Way .... |
|
Over humor gesproken: |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |