|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het niveau van je grappen is behoorlijk aan het kelderen. |
|
quote:Heeft ze haar visum alsnog gekregen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Munitie op = tikfouten aanwijzen. LOL quote: Zeer gerne. Graag zou ik ook willen weten wat je profs van dat werkstuk vonden en wat je cijfer was. En nu op naar Schiphol KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dit is wel een dieptepunt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zijn niveau is nooit erg hoog geweest, het viel alleen niet erg op door zijn grote mond. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:34] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja Jenje, die was wel heel hard hoor |
|
quote: Het cijfer was een 15. Onderscheiding dus. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Over tikfouten gesproken.. |
|
quote: Te laat: ik doe nl. steeds de moeite om ze aan te passen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hou toch op. Er zijn geen grenzen. En als ze er wel zijn, dan bepaal jij ze niet. En Count Usher ook niet. En Guy Verhofstadt net zo min. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Geweldig dat als iemand uitgeluld is hij/zij over typefouten gaat zeiken en beetje denigrerend over iemand zijn werk gaat doen. Geweldige move van een echte socioloog, die kennelijk ook niet weet dat ik ander werk heb, maar idd wel achter de telefoon, maar van een niveau waar jij met je wankennis over termen als "generaliseren" nog niet aan de kont van mag krabben. Overigens is je zinsbouw zelf ook niet van een dermate niveau dat je er over zou moeten opscheppen. Ik weet dat je Belg bent maar probeer op zijn minst fatsoenlijk ABN te schrijven, laat toch wel zien of je daadwerkelijk een opleiding genoten hebt. Papers mailen lijkt me overigens onzinnig, heb er hier ook nog stuk of vijf in de kast liggen waarbij je waarcshijnlijk af zult vragen of ze in het Zuid-Maltese dialect geschreven zijn. |
|
quote: Stond daar deze zin als conclusie ook in dan? quote: |
|
quote: En Dwaallicht al helemaal niet. De goede smaak daarentegen... of misschien wel die fractie inlevingsvermogen die je niet hebt... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ben zelf tussen Arnhem en Nijmegen geboren, zelfspot heerst. Iets wat in België kennelijk moeilijk te doen is met hun nationalistische houding. |
|
quote: Toch wel apart dat de mensen die je terecht wijzen, meteen van alles mankeren. Laat die semi beledigingen toch lekker achterwege, je schiet er niks mee op. |
|
quote:Weer zo'n weloverwogen conclusie, en dat terwijl M. nog niet eens inhoudelijk op de humor is ingegaan! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vastleggen? In een kelder bedoel je? |
|
Duitsers voelden zich collectief schuldig vanwege WO2 en nu voelen Belgen zich collectief schuldig vanwege Dutroux. Jullie geven 'm echt veel te veel eer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik gok, dat als je die zin had gebruikt.. je harstikke gezakt zou zijn. Bedoel, iets is niet per definitie goed of slecht en zeker niet lui. |
|
quote: quote: Nee klopt, in een discussie hoef jij helemaal niet met argumenten te komen, want je hebt er een paper over geschreven! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ach kom, wat heeft België anders in de geschiedenispap te brokkelen? Duitsland heeft Hitler, Italië Mussolini, België leek met de Winter wat te hebben, maar ze wilde weer meer he ... |
|
quote: Ah, jij bent natuurlijk het icoon van goede smaak en inlevingsvermogen. Was iedereen maar zoals jij Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |