|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Omdat Nederland en Belgie moslimknuffellanden zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee ome Marc kwam op visite |
|
quote: En hij vond je niet de moeite om in zijn kelder te stoppen? Dat zal wel een deuk in je zelfvertrouwen geweest zijn... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hey mensen, dit was humor. Ik ga nu even het huis opruimen, we kan raden met welk kamertje ik begon, krijgt een lading schriftjes. |
|
quote: Ja hee zeg! Nu geen grapjes maken over Dutroux hoor.. dat kan niet! |
|
quote:Nee, hij valt meer op meisjes. Of mislukte sociologische moraalridders. |
|
quote: Laat ik zo ook maar eens mijn fiets uit de kelder gaan halen, zodat ik boodschappen kan gaan doen. |
|
Principes hebben die Belgen ook al niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja Dutroux had beter in NL kunnen wonen, wij hebben volgens mij grotere kelders toedels |
|
quote: Dat was een opmerking over Jenje, kalf. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Met een verwijzing naar jullie opperbelg Dutroux. Enne kalf? Wat heeft een kalf nu weer te maken in dit verhaal, of deed Dutroux naast Eefje het ook met kalveren? edit: Ik vind je echt enorm intelligent hoor, met al dat naamgenoem en je pogingen mensen te beledigen. Jij gaat het vast helemaal maken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 15:03] |
|
quote: Daar gaat het nu net over. Lach je met de randgebeurtenissen van de Dutroux-affaire of met de onschuldige slachtoffers. Mja, het komt vermoedelijk nooit aan bij jou. quote: Niks. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik heb het al gemaakt. Nu jij nog. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: En toen werd je weer wakker? (In een kelder?) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Volgens mij snap jij het zelf niet zo, zal wel iets belgisch zijn. Maar goed men mag dus wel lachen om de randgebeurtenissen en niet om de gebeurtenis zelf? En ik maar denken dat dit altijd met mekaar in verbinding stond. Goh, die belgen leren je nog wel wat. quote: Net als je overige opmerkingen/verwijzingen. [count Usher]*scheldwoord/semi-belediging*[/count Usher] |
|
quote: *veegt traan weg* edit: Boodschappen tijd [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 15:14] |
|
Aaaah, de schoonheid van de ironie... Fijn te zien dat je het nog lijkt te menen ook. Mja, ik ga nog wat werken: een paper over de invloed van Nietzsche op de evolutieleer. Over übermenschen enzo... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een nieuw dolkomisch werk van uw hand? Ik ben benieuwd! |
|
Verdomme Rajacker, nu lees ik weer en staan de tranen in mijn ogen van het lachen |
|
quote: Je hebt mijn eerder werk nog niet gelezen, wannabee... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
DAT is humor Count.. echt. |
|
quote: Een kinderhand is gauw gevuld... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Jammer he? En dat terwijl je er hier nog wel zo mee loopt te pimpen. Kennelijk wil echt niemand het lezen... |
|
quote: dat dacht Dutroux vast ook |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |