IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:52 schreef Jenje het volgende:
Ik heb mijn lul tenminste gevonden ...
Belgen zoeken liever naar andere kleine piemeltjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:51 schreef Jenje het volgende:
Over moslim terrorisme gesproken, waarom worden ze in Nederland wel vrijgelaten en in België niet een gearresteerd?

(nee geen grapje, echte vraag)
Omdat Nederland en Belgie moslimknuffellanden zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:53 schreef Count Usher het volgende:
Met een spiegeltje?
Nee ome Marc kwam op visite


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:54 schreef Jenje het volgende:
Nee ome Marc kwam op visite


En hij vond je niet de moeite om in zijn kelder te stoppen? Dat zal wel een deuk in je zelfvertrouwen geweest zijn...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey mensen, dit was humor.

Ik ga nu even het huis opruimen, we kan raden met welk kamertje ik begon, krijgt een lading schriftjes.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:56 schreef Count Usher het volgende:
En hij vond je niet de moeite om in zijn kelder te stoppen? Dat zal wel een deuk in je zelfvertrouwen geweest zijn...


Ja hee zeg! Nu geen grapjes maken over Dutroux hoor.. dat kan niet!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:56 schreef Count Usher het volgende:
En hij vond je niet de moeite om in zijn kelder te stoppen? Dat zal wel een deuk in je zelfvertrouwen geweest zijn...
Nee, hij valt meer op meisjes. Of mislukte sociologische moraalridders.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:56 schreef Jenje het volgende:
Hey mensen, dit was humor.

Ik ga nu even het huis opruimen, we kan raden met welk kamertje ik begon, krijgt een lading schriftjes.


Laat ik zo ook maar eens mijn fiets uit de kelder gaan halen, zodat ik boodschappen kan gaan doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Principes hebben die Belgen ook al niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja Dutroux had beter in NL kunnen wonen, wij hebben volgens mij grotere kelders


toedels


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:56 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja hee zeg! Nu geen grapjes maken over Dutroux hoor.. dat kan niet!


Dat was een opmerking over Jenje, kalf.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:59 schreef Count Usher het volgende:
Dat was een opmerking over Jenje, kalf.


Met een verwijzing naar jullie opperbelg Dutroux. Enne kalf? Wat heeft een kalf nu weer te maken in dit verhaal, of deed Dutroux naast Eefje het ook met kalveren?

edit: Ik vind je echt enorm intelligent hoor, met al dat naamgenoem en je pogingen mensen te beledigen. Jij gaat het vast helemaal maken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 15:03]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 15:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Met een verwijzing naar jullie opperbelg Dutroux.


Daar gaat het nu net over. Lach je met de randgebeurtenissen van de Dutroux-affaire of met de onschuldige slachtoffers. Mja, het komt vermoedelijk nooit aan bij jou.

quote:

Enne kalf? Wat heeft een kalf nu weer te maken in dit verhaal, of deed Dutroux naast Eefje ook met kalveren?


Niks.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 15:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:01 schreef MindlessMayo het volgende:
edit: Ik vind je echt enorm intelligent hoor, met al dat naamgenoem en je pogingen mensen te beledigen. Jij gaat het vast helemaal maken.


Ik heb het al gemaakt. Nu jij nog.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 15:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:03 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb het al gemaakt. Nu jij nog.


En toen werd je weer wakker?










(In een kelder?)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:03 schreef Count Usher het volgende:
Lach je met de randgebeurtenissen van de Dutroux-affaire of met de onschuldige slachtoffers.


Volgens mij snap jij het zelf niet zo, zal wel iets belgisch zijn. Maar goed men mag dus wel lachen om de randgebeurtenissen en niet om de gebeurtenis zelf? En ik maar denken dat dit altijd met mekaar in verbinding stond. Goh, die belgen leren je nog wel wat.

quote:
Op 19 november 2005 15:03 schreef Count Usher het volgende:
Niks.


Net als je overige opmerkingen/verwijzingen.

[count Usher]*scheldwoord/semi-belediging*[/count Usher]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:03 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb het al gemaakt.


*veegt traan weg*

edit: Boodschappen tijd


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 15:14]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 15:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Aaaah, de schoonheid van de ironie... Fijn te zien dat je het nog lijkt te menen ook.

Mja, ik ga nog wat werken: een paper over de invloed van Nietzsche op de evolutieleer. Over übermenschen enzo...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-11-2005 15:14 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Een nieuw dolkomisch werk van uw hand?
Ik ben benieuwd!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Verdomme Rajacker, nu lees ik weer en staan de tranen in mijn ogen van het lachen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 15:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:14 schreef rajackar het volgende:
Een nieuw dolkomisch werk van uw hand?
Ik ben benieuwd!


Je hebt mijn eerder werk nog niet gelezen, wannabee...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

DAT is humor Count.. echt.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 15:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:15 schreef MindlessMayo het volgende:
DAT is humor Count.. echt.


Een kinderhand is gauw gevuld...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-11-2005 15:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 19 november 2005 15:15 schreef Count Usher het volgende:
Je hebt mijn eerder werk nog niet gelezen, wannabee...


Jammer he? En dat terwijl je er hier nog wel zo mee loopt te pimpen. Kennelijk wil echt niemand het lezen...


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 15:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 15:16 schreef Count Usher het volgende:
Een kinderhand is gauw gevuld...


dat dacht Dutroux vast ook


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen