|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gaan vinden |
|
OMG |
|
quote:Hey suggereer jij nu iets mbt verborgen houden? In Kelders? |
|
quote: Wat is daar mis mee Einstein? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zeg tegen jullie allemaal: JE MOEDER!! |
|
quote: Zeg ALTX, wat heb JIJ in je kelder? |
|
quote:Maar wij vonden Belgen al bekrompen, dus wij maken dat soort opmerkingen al bij voorbaat! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Teveel credits. |
|
Die Belgen hebben wel humor trouwens... Alleen niet zoals ze zelf zouden willen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nouja, ik krijg net het bericht dat Beli het mij volgend weekend gaat uitleggen tijdens de AMM. Ik ben benieuwd.. |
|
quote:Ah toe, je verpest het ... meneer de prof drs hoogleraar snapte em niet |
|
quote:Je kunt om ze lachen, niet met. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vinden Belgen onderstaand plaatje ook humor? |
|
quote: Pim was heaumeau als dekmantel om meisjes in zijn kelder verborgen te houden. Wat suggereer je nu in vredesnaam over mij? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Jij was de dekmantel? |
|
quote:Je hebt wel een Al-Qaeda baard, ik vertrouw het niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: JA hoor, zeker als ik me ga inbeelden dat jij de persoon op de foto bent. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Nee, geil. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: Over moslim terrorisme gesproken, waarom worden ze in Nederland wel vrijgelaten en in Belgiƫ niet een gearresteerd? (nee geen grapje, echte vraag) |
|
quote: F*ck!!! Daar gaat *mijn* dekmantel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik heb mijn lul tenminste gevonden ... |
|
quote:Ik vind de term "dekmantel" in verband met An en (t)Eefje wel een beetje misplaatst Altje ... |
|
quote: Met een spiegeltje? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |