|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
he, post ik verdomme ook eens wat ! Fuck the world and fuck you |
|
kijk zo'n topic is leuk, maar post iets meer gegevens: een website/mp3/live opnames. hier kan je natuurlijk weinig mee.. |
|
Inderdaad. Snaacksel ? Info dude! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik gok, hardcore? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Metalcore, website is geloof ik mindscan.tk, mp3's staan er (nog) niet op geloof ik . Fuck the world and fuck you |
|
Wow, worden we gewoon geëerd met een eigen topic Deze wilde ik zelf pas aanmaken als a) De nieuwe site online staat b) De demo af is c) Er wat recensies online staan Etc.. De band loopt nu al als een trein, maar ik had nog even willen wachten. Desalniettemin waardeer ik de belangstelling uiteraard quote: Ok.. Website: www.scanyourmind.com Live pics: http://scanyourmind.com/albums/index.php Je kan ook foto's raten, commentaar posten, zelf foto's uploaden zonder je te registreren Registreren mag wel natuurlijk Komende optredens: 21/10/05 @ LITTLE DEVIL, TILBURG ON STAGE WITH HEAVY LORD | SHOW STARTS AT 22H 27/10/05 @ KAATJE P, ROTTERDAM HIGH AT ROCK WITH SHAPE, PHONOLANTIC +1 | MORE INFO TBA 19/11/05 @ PAVILJOEN SLUISHAVEN, OOLTGENSPLAAT FLAKK-FEST WITH IN AGE AND SADNESS + 2 MORE | MORE INFO TBA (ik == lui, even copy-paste vanaf de site) Demo is in de maak, begin november gaan we als het goed is de studio in om drums en zang op te nemen, meeste gitaar + baspartijen staan al op band. We noemen onze muziek "metalcore", maar ja, dat is ook maar een hokje. Poging tot omschrijving: we hebben zowel invloeden van deathmetal als moderne metal. Blasts, stuwende riffs met dubbele bass, moshpartijen, cleane stukken. Ik denk dat de zang binnen de band wel apart is: Mandy - grunt + clean John - clean Moi - grunt + clean Zowel "solo" als elke combinatie van de beschikbare zang gebruiken we. Wel ja, een paar livefoto's: Voor iedereen die nieuwsgierig is: nog even geduld dus, de demo is in de maak. We proberen de komende tijd wel al zoveel mogelijk live te spelen dus wellicht ook bij jou in de buurt |
|
Twee vrouwen in de band is wel vet stoer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Haha Ik kan jullie trouwens iets laten zien en horen, videootje van 1 nummer dat we afgelopen vrijdag live speelden: "Perception of existence" (DivX, 27MB) Cheers [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-10-2005 16:08] |
|
Mooie foto! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi "motorola"-logo! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Rotterdam Terrorcorps, Motorola, het is toch echt het mindscan-logo hoor! |
|
Ach .. beter goed gejat dan slecht bedacht he |
|
quote: Precies Ik ben niet zo'n creabea figuur namelijk Ow ja: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-10-2005 16:29] |
|
Nou .. eens kijken wat Snaackie en zijn rebelletjes er van bakt .. |
|
Oei een zwetende Snaack Maar verder, klinkt wel tof, alleen blijf ik een drummer die flinke zangpartijen heeft gewoon minder vinden ... je mist wat dynamiek op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-10-2005 16:37] |
|
En ik wil Mindscan shirts !!!! Bij voorkeur maatje xxl, ( ja bands, denk ook eens aan de wat dikkeren onder ons !!! )ok ?!? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Crowbar verkoopt al jaren standaard XXL en groter!! |
|
quote: Ja , maar ik moet Crowbar nog steeds een luisterbeurt geven !! Fuck the world and fuck you |
|
quote:WAT! Wil je die TECH9 nog hebben??? |
|
quote: ALS JE ZE MAAR APART HOUD !!!! ( m'n cash wordt trouwens maandag gestort, dus uiterlijk vrijdag heb je je cash daarvoor !!! ) Wat is de beste cd van Crowbar ??( we ziijn lekker offtopic trouwens hehehe.) Fuck the world and fuck you |
|
quote:Alles ... |
|
Ik zal Crowbar vanavond een een luisterbeurt geven. Evenals Integrity. Fuck the world and fuck you |
|
Braaf Oh ja moet Tam (bassiste Mindscan) nog cdr met hardcore sturen .... (Cro-Mags, Biohazard, SOIA) |
|
quote: Hm, jij gaat zeker niet de 27ste naar Mindscan in R'dam ? Ik namelijk wel.Ken Nico ook vaag. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |