|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Och hoe openminded zijn we toch in Nederland, wijf moet niet zeiken, werken of optiefen |
|
Intel schrapt 'Intel Inside' De Amerikaanse computerchipfabrikant Intel gaat zijn bekende slogan 'Intel Inside' na veertien jaar dienst vervangen door 'Leap Ahead'. Ook wordt het wereldberoemde logo van Intel aangepast. Intel maakt de veranderingen bekend op de elektronicabeurs Consumer Electronics Show in Las Vegas. Dat hebben diverse Amerikaanse media gemeld. Het verwijderen van de verlaagde 'e' in het blauwe Intel-logo is waarschijnlijk de meest opvallende aanpassing. Het nieuwe logo zal een soort krul om de bedrijfsnaam laten zien. Intel heeft 37 jaar gebruikgemaakt van het oude logo. Volgens het marketingbureau Interbrand is het Intel-logo de op vier na waardevolste merknaam ter wereld met een geschatte waarde van 36 miljard dollar (30,3 miljard euro). Intel wil minder afhankelijk zijn van de productie van computerchips en zoekt naar manieren om nieuwe markten te betreden. Het bedrijf gaat zich meer toeleggen op 'home entertainment' en consumentenelektronica. Ook wil het met de nieuwe marketingstrategie gaan benadrukken dat het meer doet dan alleen chips voor computers maken. http://www.goedzo.com/index.php/2006/01/03/intel_schrapt_intel_inside Leap ahead, wat klinkt dat...anders. |
|
quote: inderdaad, werkkleding zit nu eenmaal nooit fijn |
|
quote: LOL, in de woenstijn dragen ze een hoofddoek gemaakt van gedroogde kamelenballen en dan is deze te dik |
|
quote:Kwam erachter dat het de supermarkt betreft waar ik vaak kom. Volgende keer eens opletten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Nou Amerika, snel bombarderen! |
|
quote:Eerst ff wachten tot ze klaar zijn met bouwen. Nu bomben is saai. |
|
quote: Waarom bombarderen? Het zijn vast vredelievende mensen, die absoluut geen kwaad in de zin hebben met dat verijkte uranium. We mogen die mensen niet demoniseren. Laten we ze knuffelen! [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 04-01-2006 9:58] |
|
quote:Maakt niet uit, het blijven toch mensen? |
|
quote: of israel.. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-01-2006 11:32] |
|
kerst is nu voorbij dus waarom niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: denk jij niet dat heen groot deel van de iranese bevolking juist wil dat die rottige fundamentalisten oprotten? |
|
ik denk dat het een beetje tegenvalt gezien de behandeling die amerika vroegah heeft gegeven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neen. Dan had men vast wel een andere president gekozen. |
|
quote: ik vraag me af of er daar veel te kiezen valt.In Irak werden ook "verkiezingen" gehouden onder het regime van Saddam. |
|
quote: ...alleen waren er in Iran wel degelijk liberale kandidaten...sterker nog, zelfs de vorige present Khattami (dacht ik) was veel meer hervormingsgezind dan de huidige..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Te hervormingsgezinden worden subtiel weggemanouvreerd door de geestelijken die werkelijk de macht hebben in Iran... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zeker. Dat neemt niet weg dat het volk een meer fundamentalistische leider koos dan voorheen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Klopt, maar echt hervormingsgezinden of liberale kandidaten zijn er dus niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Was dat niet deels te wijten aan de lage opkomst (onder de liberalen)? |
|
Anti-christelijke spijkerbroek succes in Zweden Gepubliceerd: dinsdag 3 januari 2006 @ 18:24 In Zweden is het jeansmerk Cheap Monday erg populair. Het merk is goedkoop, de broeken zitten strak én het zet zich middels een logo af tegen georganiseerd geloof. Van dat laatste heeft de logo-ontwerper namelijk een grote afkeer. Het logo bestaat uit een schedel met een omgekeerd kruis op het voorhoofd. Volgens de ontwerper is het logo gericht tegen het christendom. Sommige jeanskopers brachten daarom na aankoop hun broek terug, toen ze erachter kwamen wat het logo betekende. Anderen verwijderden gewoon het logo. De Lutherse Kerk, het dominante geloof in Zweden, zegt niet wakker te liggen van het succes van de 'anti-geloofjeans'. Sommige katholieken vinden dat de kerk wel erg lauw reageert. Een priester sprak schande over deze ''opzettelijke provocatie''. De jeans zijn buiten Zweden ook te koop in Noorwegen, Denemarken, Groot-Brittannië, Frankrijk en Nederland. In de VS hoopt men de broek binnenkort te lanceren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Idd. Maar vind dat Nederland zijn nieuwe kruisraketten wel op Teheran mag uitproberen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: maar waren dat kandidaten die een evengrote kans kregen zichzelf te profileren?? En ik denk toch echt dat de verkiezingen daar niet conform de standaard zijn zoals het hoort te zijn. en ik wil me niet opwerpen als voorvechter van Iran(integendeel, ik ga nog liever als hippie in de biblebelt in de VS wonen als daar ) mar ik betwijfel of het bombarderen, waar het allemaal mee begin in deze discussie, nu wel zo een goed idee is. en de voorstanders van deze plannen, wat is dan de mening over Pakistan, ook een streng islamitisch land??? nu zit er een sterkte leider die goede banden heeft met oa de VS maar er lopen daar heel veel mensen rond die dat niet leuk vinden. en wie weet wordt die huidige leider dus een keer afgezet en vervangen door een minder prettig figuur. Ook maar bombarderen dan?. |
|
quote: laten we eerst belgie eens binnevallen (om te oefenen he) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |