IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2006 15:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Minister wil buitenlandse Marokkanen terughalen

Chekrouni wil landgenoten terug naar Marokko halen.De Marokkaanse minister Nezha Chekrouni, bevoegd voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland, wil Marokkanen die naar het buitenland migreerden, naar Marokko terughalen. "Migranten zijn een verlies voor ons land", aldus Chekrouni.

Kapitaal
"Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal", zei Chekrouni. Hij onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko zodat het land aantrekkelijker wordt voor Europese Marokkanen om terug te keren. De Marokkaanse gemeenschap in Europa omvat zo'n 2,6 miljoen mensen. In België leven een half miljoen burgers van Marokkaanse afkomst


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Heldin!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2006 16:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 januari 2006 15:33 schreef attila_de_hun het volgende:


Minister wil buitenlandse Marokkanen terughalen

Chekrouni wil landgenoten terug naar Marokko halen.De Marokkaanse minister Nezha Chekrouni, bevoegd voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland, wil Marokkanen die naar het buitenland migreerden, naar Marokko terughalen. "Migranten zijn een verlies voor ons land", aldus Chekrouni.

Kapitaal
"Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal", zei Chekrouni. Hij onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko zodat het land aantrekkelijker wordt voor Europese Marokkanen om terug te keren. De Marokkaanse gemeenschap in Europa omvat zo'n 2,6 miljoen mensen. In België leven een half miljoen burgers van Marokkaanse afkomst
Zij verdient een knuffel en een middagje terras met mij en bier in augustus!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2006 16:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 9 januari 2006 16:27 schreef Greycloak het volgende:
Zij verdient een knuffel en een middagje terras met mij en bier in augustus!



Dat is geen aantrekkelijk perspectief voor die mevrouw denk ik zo. Een middagje Greycloak, dat gun je je ergste vijand nog niet


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2006 18:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 januari 2006 16:31 schreef Snaack het volgende:
Dat is geen aantrekkelijk perspectief voor die mevrouw denk ik zo. Een middagje Greycloak, dat gun je je ergste vijand nog niet
Hey!

Voor het 14e biertje ben ik best gezellig hoor...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-01-2006 19:09 by Argh Profiel van Argh

Hennepplantages in Muziekcentrum Schaaf

De politie heeft vanochtend een grote hennepkwekerij ontdekt in Muziekcentrum Schaaf in de Leeuwarder Breedstraat.

De kwekerij met in totaal ruim duizend planten zat verstopt in verschillende ruimtes en was professioneel van opzet. De beide eigenaren (58 en 59 jaar) en een klusjesman (60) van het zalencentrum zijn aangehouden.

----

Wie had dat ooit gedacht! Ben benieuwd hoe dit zal aflopen en wat voor gevolgen het heeft voor M.C. Schaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-01-2006 19:09]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2006 19:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Sluiten die drugstent.

Trekt alleen maar raar volk aan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 19:22 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 9 januari 2006 15:33 schreef attila_de_hun het volgende:

Hij onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko zodat het land aantrekkelijker wordt voor Europese Marokkanen om terug te keren.


Heldin? ZIJ verdient een knuffel? Ehh???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-01-2006 19:22 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 9 januari 2006 19:18 schreef Greycloak het volgende:
Sluiten die drugstent.

Trekt alleen maar raar volk aan.




Ik vind het een vette zaal, dus zou opzich wel zonde zijn... maar goed we zullen zien

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-01-2006 19:23]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-01-2006 19:29 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 9 januari 2006 19:22 schreef Chantalie het volgende:
Heldin? ZIJ verdient een knuffel? Ehh???

Je ziet bij hun toch niet het verschil tussen mannen en vrouwen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-01-2006 23:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 januari 2006 15:26 schreef Chantalie het volgende:
Haha, echt niet alleen daarover hoor. Maar, ik wist niet dat de Sodomieten iets met de Islam te maken hadden?


De basisregels van het jodendom, de islam en het christendom zijn nagenoeg identiek.
Het christendom lijkt iets vrijer omdat men toch wel concessies moest doen om in de smaak te vallen bij de barbaarse heidenen in Europa.
De moslima is bijvoorbeeld vergelijkbaar met de katholieke non in kledingregels, alleen worden in de Islam elke vrouw als een soort non gezien. En dat er nu een rel aan het ontstaan is rondom de SGP vind ik ook erg hypocriet, niet dat ik op die rel tegen ben, ik ben absoluut voor gelijke behandeling, maar de katholieke kerk is ook al 2000 jaar op die beginselen gebouwd en daar hoor je niemand roepen dat ze maar verboden moet worden omdat ze discrimineren. Beetje dubbel allemaal, de paus word gezien als een geleerde, goede en wijze man en van der Vlies als een reactionaire, sexistische fundamentalist....
En het mag toch bekend zijn dat sodomie uit orale sex, homoseksualiteit en anale sex bestaat? Iedere vorm van sex die niet direct op voortplanting is gericht is in principe sodomie voor de drie grote mythes uit het oosten..


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-01-2006 0:25 by Heiden Profiel van Heiden

Het jodendom heeft trouwens ook zo'n vreemde haar-regel, een jodin mag na haar huwelijk nooit meer haar haar aan mannen inclusief haar echtgenoot tonen. Maar jodinnen gaan niet met kapjes, hoofddoekjes of iets dergelijks lopen, maar met peperdure pruiken van echt mensenhaar. Dit gebruik wordt voornamelijk in orthodoxe kringen streng nageleefd.
Ik word een beetje misselijk van de vijandigheid naar de islam terwijl men het christendom en/of jodendom in meer of mindere mate steunt, we moeten even vijandig zijn naar elk van de drie grote mythologieën, des te meer omdat ze in principe gewoon 3 grote sektes van dezelfde basismythologie zijn.
Dit is niet echt nieuws of actualiteit trouwens, hehe. Hoewel...het is eigenlijk altijd sluimerende actualiteit. En ik heb weer wat antireligieuze propaganda kunnen spuien.

On topic: Die Marokkanen gaan echt wel nooit meer vrijwillig terug naar Marokko, zien jullie dat ooit gebeuren?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2006 0:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

al zijn het er maar een paar, elk beetje helpt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-01-2006 0:31 by Heiden Profiel van Heiden

Tsja, dat klopt wel. Maar wij worden toch helemaal weggefokt in ons eigen land, blanken maken maar 1.3 kind en dat soort gasten zit allemaal op 5.7 ofzo. Geen echte cijfers, ik zeg maar wat, maar ik schat de verhoudingen wel ongeveer zo in.
Dweilen met de kraan open, dus.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2006 0:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe dat is zeker waar, gelukkig heb ik een oom die al 5 kinderen heeft


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-01-2006 9:19 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

'Huwelijk ongeldig bij volledige naaktheid'

"Volledig naakt zijn tijdens de seksuele daad maakt het huwelijk ongeldig." Dat is het oordeel van Rashar Hassan Khalil, een voormalig rector van de Egyptische universiteit van al-Azhar. De fatwa die de nog immer invloedrijke theoloog uitsprak, heeft een discussie losgemaakt onder Egyptische geloofsgeleerden.

Zo is Abdallah Megawer, leider van het fatwacomité van al-Azhar, van oordeel dat gehuwden elkaar wel naakt mogen zien, maar dat ze niet naar de geslachtsdelen mogen kijken. Soad Saleh, directrice van de vrouwelijke afdeling voor islamitische studies aan de soennitische universiteit, acht echter een fatwa op dit gebied uitgesloten. Ze is voorstander van 'alles wat de gehuwden dichter bij elkaar brengt en hun liefde doet toenemen'. Desondanks vindt Saleh dat gehuwden zich eigenlijk niet volledig dienen te ontkleden, 'rekening houdende met de fatsoenlijke manieren en het voorbeeld van de profeet'.

De meest uitgesproken criticus van Khalil die zich mengde in de discussie in de Egyptische media was Abdel Mooty, een lid van het islamitische studiecentrum. "Niets is verboden tijdens de seksuele daad, behalve sodomie natuurlijk", stelde Mooty. Volgens de theoloog is nergens in de Koran terug te vinden dat partners niet volledig ontkleed mogen zijn, of elkaars naaktheid mogen bewonderen tijdens de geslachtsdaad.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-01-2006 9:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

Sokken aanhouden? ()


slome
Usericon van slome
Posted 10-01-2006 9:55 by slome Profiel van slome

quote:
Op 9 januari 2006 15:33 schreef attila_de_hun het volgende:


Minister wil buitenlandse Marokkanen terughalen

...
Kapitaal
"Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal", zei Chekrouni...


Eerst fossiele brandstoffen en daarna mensenlevens... Ach ja, ze is er iig eerlijk over


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-01-2006 10:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

Barbecueënde brandweer steekt eigen kazerne in de fik

Uitgegeven: 10 januari 2006 07:29
TOKYO - Barbecueënde brandweerlieden hebben in de kleine Japanse stad Shimohetsugi per ongeluk hun eigen brandweerkazerne in de fik gestoken. Dat gebeurde tijdens een feestje, waarmee de succesvolle afsluiting van een brandpreventiecampagne werd gevierd.

Het houten gebouw werd zwaar beschadigd. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Een brandweerwoordvoerder noemde het incident dinsdag "zeer pijnlijk".


Zou het eerder een Belgenactie vinden

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 10-01-2006 10:21]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2006 13:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Opschudding om nazi-helm voor oranjefans

Uitgegeven: 10 januari 2006 08:02
Laatst gewijzigd: 10 januari 2006 09:10

AMSTERDAM - Een oranje nazi-helm die oranjefans tijdens het WK voetbal in Duitsland kunnen dragen, heeft verontrustende reacties opgeleverd. De nazi-helm, die bedoeld is als grap richting organisator Duitsland, lijkt op hoofddeksels die soldaten uit het nazi-tijdperk droegen. Op de helm staan teksten als 'Jetzt geht lossss' en 'Aanvalluh', schrijft De Telegraaf dinsdag.

Bedenker Weno Geerts vindt de oranje nazi-helm niet te gewaagd. "Tijdens het WK is de sfeer anders. De spot drijven met onze aartsrivalen, de Duitsers, moet dan ook kunnen", zegt hij in de krant. Geerts hoopt dat kroegen tijdens het WK in juni 'vol zitten met oranjebataljons'. Het bedrijf Free Time Products heeft in een kleine twee weken al 15.000 stuks afgezet.


De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond zegt in het dagblad de nazi-helmen geen ludieke actie te vinden. "Ze zeggen niet de nadruk te willen leggen op de oorlog, maar bereiken op deze manier het tegenovergestelde. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn van een voetbalfeest."



Heersch ding.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-01-2006 13:08 by aerodis Profiel van aerodis

Hoorde het op de radio, vette shit. Alleen "losssss" hadden ze wat mij betreft bij twee 'ss' mogen laten, om het geheel af te maken

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-01-2006 13:09]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2006 13:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb helemaal niets met voetbal. Ook niet met het EK of WK maar deze helm is wel heerlijk fout.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2006 13:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Lijkt me wel tof om te zien hoe de Bundesgrenzschutz hier op reageert, in de trein naar Duitsland


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-01-2006 13:23 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, hoeveel mag dat ding kosten?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-01-2006 13:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

gaaf


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen