![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[sarcasme][duuts]wie geil[/duuts][/sarcasme] ![]() |
|
Hij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen. Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene. De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben. ![]() ![]() |
|
quote:En de overige 97 tot 95 procent valt op.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
edit: @mayo:chukc quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-01-2006 11:14] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Worden vrouwen daar niet bang van dan? Heb ooit eens zoiets gelezen, geen idee meer waar, over een kerel die als hij zijn broek liet zakken werd afgewezen omdat ie te groot was. ![]() Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: gebeurt je wel vaker he? ![]() ![]() edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-01-2006 12:27] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Neem aan van wel.. trekt hij zijn broek uit, rolt er zo'n tuinslang uit.. brr! ![]() |
|
quote:Wiegel mijn aarsch. Bolkestein is de man. Niet dat het wat uitmaakt. Ik ga toch Wilders stermmen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Waarom de mens altijd maar oorlog voert? Nou... quote: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4620922.stm quote: Was ook onderdeel van een aflevering van Sex and the City. ![]() |
|
quote:Wiegel is de laatste tijd een beetje links geworden. Al ben ik het wel met hem eens dat we Nederland vol moeten bouwen met kerncentrales. (Wat meer beton zou ook geen kwaad kunnen) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ik kan niet zoveel hoogte krijgen van jouw politieke visie ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Wilders vind ik ook maar een rare banaan. Against God and Government ![]() |
|
'Pedo's misbruiken veel Marokkaanse jeugd' Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37 Het Amsterdams Centrum Buitenlanders (AC ![]() Volgens het ACB moet de politiek maatregelen nemen om het '' verborgen probleem'' van seksueel misbruik van Marokkaanse jongeren tegen te gaan. Het gaat daarbij zowel om seksueel misbruik binnen het gezin of de familie als om het misbruik van jongeren door pedoseksuelen. Onderzoeker Oebele Kooistra zegt dat er nu helemaal niets gebeurt: ''Dat heeft te maken met het imago van de groep. Wij zijn gewend Marokkaanse jongens te zien als daders, niet als slachtoffers.'' Geschat wordt dat 10% van de Marokkaanse jongeren vanaf 12 jaar slachtoffer wordt van seksueel misbruik. Het werkelijke aantal ligt volgens Kooistra echter hoger: ''Het is lastig een goed beeld te krijgen. Er wordt weinig aangifte gedaan. Bovendien registreert de politie niet op etniciteit.'' Het ACB vindt verder dat de homobeweging zijn verantwoordelijkheid moet nemen. De homobeweging zou nu doen alsof zijn neus bloedt terwijl bekend is dat Marokkaanse jongens erg in trek zijn bij pedo's. Tja.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Is dit niet ook een vooroordeel? Waarom is de homobeweging verantwoordelijk voor pedo's? Volgens mij is een homo en een pedo toch iets heel anders!!! Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
Marokkaantjes hebben al op jonge leeftijd een snor en worden daarom vaak voor ouder aangezien. Ergo, de handtasjes neuken kleine Marokkaantjes, terwijl ze denken dat het grote Marokkaantjes zijn! Toch wel appart, dan nu bekend wordt dat er Marokkaantjes opengescheurd worden, de namen van pedo's opeens bekend gemaakt moeten worden... (Uiteraard vind ik dat namen van pedo's, alsmede elke andere crimineel bekend gemaakt moeten worden) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dat klopt. Echter komt pedofilie bij homo's veel vaker voor. Het geschatte aantal homo's in de samenleving loopt uiteen van 3% tot 10% (McKinsey). Het aantal pedomisdrijven dat door poepstampers gepleegd wordt, ligt rond de 30% en in sommige landen nog hoger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Integratie!! ![]() |
|
quote: jij juigt het toe maar eigenlijk is het toch triest voor een grote en ervaren partij als de VVD dat ze een oude rot uit de keleder omhoog moeten vissen. ach, hoe minder zetels voor de VVD hoe beter ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Bolkestein vind ik i.t.t. Wiegel wel "in touch with modern reality". Ik vind Wiegel een beetje een populist met oude ideeen die bovendien te lang uit de roulatie is geweest. Zeg maar een godsdienstloze versie van Donner met veel meer pit. Maar ik blijf mooi bij D66 ![]() ![]() |
|
Walvis in Londen LONDEN - Verschillende toeristen en voorbijgangers hebben een walvis zien zwemmen in de Thames in Londen. Het dier zou ongeveer zes meter lang zijn en zou gesignaleerd zijn aan ondermeer de House of Parliament en the Big Ben. Fred Caygill van de kustwacht raadt mensen af om in bootjes de achtervolging in te zetten op de walvais. Het is volgens hem ook nog niet duidelijk of het om één exemplaar of om meerdere walvissen gaat. Caygill hoopt dat het dier bij vloed terug uit Londen kan vluchten. De eerste melding van de walvis liep gisteravond binnen, een man waarschuwde vanochtend dan de hulpdiensten met de mededeling dat hij waarschijnlijk hallucineerde, maar dat hij een walvis had zien zwemmen. bava (ap)20/01/2006 Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Waren de kinderen op daar? ![]() |
|
quote: Ja de marokaanse kinderen waren op ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hoe lang geef jij het nog voordat Beli gaat happen? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |