IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 17:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 17:43 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind hewt helemaal geen raar idee dat de inwoners van een land in het openbaar gewoon de voertaal van dat land moeten spreken.


JA, maar ik ook niet. Maar het kan niet meer als een morele verplichting zijn helaas. Maar in plaats van wetten die verplichten een taal te gebruiken moet je zachte dwang gebruiken door bijv. geen folders meer in het arabisch te maken. Dat zou al een hele stap in de goede richting zijn.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 17:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2006 17:43 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind hewt helemaal geen raar idee dat de inwoners van een land in het openbaar gewoon de voertaal van dat land moeten spreken.


Dit is nog nooit het geval geweest in de gehele geschiedenis van de mens m.u.v. enkele afgezonderde eilandrijken waar geen 'buitenlanders' kwamen.

Het is onmogelijk om te controleren en onwenselijk om in te voeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2006 17:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Geen Engelstalige bands meer op een podium, verdomme! Die lui lopen ook altijd iedereen maar op te jutten, stelletje terroristen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 17:53 by Chelman Profiel van Chelman

Vandaag is het parlementslid Christian Vanneste in Frankrijk tot 13.000 euro boete veroordeeld omdat hij homo's een gevaar voor de mensheid noemde.

De gay-lobby wordt steeds sterker. Binnenkort moet je verplicht met de gay parade meedoen net als vroeger met 1 mei. Slechte ontwikkeling voor de vrijheid van meningsuiting dit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 17:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb eigenlijk niet echt een mening over dit voorstel en ik denk idd ook dat het in de praktijk lastig uit te voeren is maar niet te lastig om het eventueel door te voeren. Verder ben ik van mening dat jullie, Atilla en Chel, het iets te gemakkelijk vd hand doen als 'onhaalbaar'.
Ik denk dat wat verplichte taaltoetsen in combinatie van het korten op uitkeringen bij falen ofzo iets misschien effectiever en nuttiger is. Zolang er iig maar iets aan gedaan wordt. Want het is toch belachelijk dat als ik zometeen de tv aanzet dat ik kans heb om bij de publieke omroep op een zender terecht te komen waar Nederlands in het Arabisch (oid) wordt ondertitelt en/of nagesproken omdat bepallde 'Nederlanders' het ander niet volgen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2006 17:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2006 17:53 schreef Chelman het volgende:
Vandaag is het parlementslid Christian Vanneste in Frankrijk tot 13.000 euro boete veroordeeld omdat hij homo's een gevaar voor de mensheid noemde.

De gay-lobby wordt steeds sterker. Binnenkort moet je verplicht met de gay parade meedoen net als vroeger met 1 mei. Slechte ontwikkeling voor de vrijheid van meningsuiting dit.
Op welke grond is hij veroordeeld?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 17:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2006 17:55 schreef ZelThoR het volgende:
Op welke grond is hij veroordeeld?


Op basis van een nieuwe wet dat belediging van homo's verbiedt.

Ik vind de drang om overal politieke correctheid in te voeren echt een slechte zaak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2006 18:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2006 17:58 schreef Chelman het volgende:
Op basis van een nieuwe wet dat belediging van homo's verbiedt.

Ik vind de drang om overal politieke correctheid in te voeren echt een slechte zaak.
Zij hebben een wet die belediging verbiedt? Wat GAY!

Wat betreft politiek correctheid ben ik het met je eens, maar als die man letterlijk gezegd heeft dat homo's een bedreiging voor de mensheid zijn verdient hij in ieder geval een straf. 13.000 euro is dan wat overdreven, maar aan de andere kant heeft hij ook een danig representatieve* functie. Zeg dan "ik vind dat homo's niet goed zijn voor de groei van de menselijke bevolking".


*representatieve democratie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 17:58 schreef Chelman het volgende:
Op basis van een nieuwe wet dat belediging van homo's verbiedt.

Ik vind de drang om overal politieke correctheid in te voeren echt een slechte zaak.
Beledigen of het verspreiden van haat jegens?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 17:51 schreef Chelman het volgende:
Dit is nog nooit het geval geweest in de gehele geschiedenis van de mens m.u.v. enkele afgezonderde eilandrijken waar geen 'buitenlanders' kwamen.

Het is onmogelijk om te controleren en onwenselijk om in te voeren.
Het 100% uitbannen van zowel misdrijven als overtredingen is altijd onmogelijk. Dat is nog geen rede om er maar niets tegen te doen. En wenselijk vind ik het zeker; Subjectief dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 18:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 17:53 schreef Chelman het volgende:
Vandaag is het parlementslid Christian Vanneste in Frankrijk tot 13.000 euro boete veroordeeld omdat hij homo's een gevaar voor de mensheid noemde.

De gay-lobby wordt steeds sterker. Binnenkort moet je verplicht met de gay parade meedoen net als vroeger met 1 mei. Slechte ontwikkeling voor de vrijheid van meningsuiting dit.


hier chelly, nog wat voer voor je samenzweringstheorie

Jongen (17) mag weer rok aan naar school
Het is de Amerikaanse scholier Michael Coviello toegestaan om in een rok naar school te komen. Dit is besloten na een gesprek tussen burgerrechtenorganisatie ACLU en de school van Coviello. De 17-jarige scholier draagt de rokken als protest omdat hij geen korte broek aan mag doen naar school.

Het reglement van de school in New Jersey verbiedt het dragen van korte broeken tussen 1 oktober en 15 april. Rokken en jurken zijn echter wel toegestaan, hetgeen volgens Coviello discriminerend is. Uit protest was hij eerst in een soort klederdracht naar school gegaan, waarna hij naar huis gestuurd werd. Hem werd geadviseerd meer alledaagse jurken en rokken te kopen.

Coviello volgde dit advies op, maar enkele dagen later werd hij toch weer naar huis gestuurd. De directeur meldde hem dat als hij nog eens in een jurk, rok of kilt op zou komen dagen, hij niet langer welkom zou zijn op de school. Vervolgens nam zijn moeder contact op met de ACLU, die tussenbeide kwam en een akkoord met het schoolbestuur bereikte.

Coviello was verheugd over de uitslag van het gesprek. "Ik ben blij dat ik weer rokken mag dragen en het feit onder aandacht kan brengen dat het nergens op slaat om korte broeken te verbieden."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 18:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 17:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een mening over dit voorstel en ik denk idd ook dat het in de praktijk lastig uit te voeren is maar niet te lastig om het eventueel door te voeren. Verder ben ik van mening dat jullie, Atilla en Chel, het iets te gemakkelijk vd hand doen als 'onhaalbaar'.
Ik denk dat wat verplichte taaltoetsen in combinatie van het korten op uitkeringen bij falen ofzo iets misschien effectiever en nuttiger is. Zolang er iig maar iets aan gedaan wordt. Want het is toch belachelijk dat als ik zometeen de tv aanzet dat ik kans heb om bij de publieke omroep op een zender terecht te komen waar Nederlands in het Arabisch (oid) wordt ondertitelt en/of nagesproken omdat bepallde 'Nederlanders' het ander niet volgen.


of een commerciele zender natuurlijk. als ermaar genoeg animo is (ik moet er zelf ook van huiveren).

mar kwelly, ik kan echt een heel eind met je mee hoor. die prikkels etc. mara het probleem blijft dit: ook al kan iemand vloeiend nederlands spreken, dromen, schrijven etc, je kunt het niet dwingen te spreken in een prive-conversatie of zelfs in het openbaar. maar ze moeten maar eens beginnen (als het al nietgebeurd) :kom je in nederland wonen voor een langere tijd: cursus nederlands volgen en en examen afleggen. voor US moet je ook een TOEFL-test afleggen dacht ik.(en terecht)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

OM eist straffen tot twintig jaar tegen leden Hofstadgroep

Uitgegeven: 25 januari 2006 18:22
Laatst gewijzigd: 25 januari 2006 18:29

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie heeft woensdag celstraffen geƫist tot twintig jaar tegen de dertien leden van de Hofstadgroep. Jason W. en Ismail A. hoorden de hoogste eisen: twintig jaar cel. Zij worden niet alleen beschuldigd van deelname aan een criminele organisatie met terroristisch oogmerk, maar ook verantwoordelijk gehouden voor poging tot moord op politieagenten.

Tegen Nourridin El F. eiste het OM tien jaar celstraf. Mohammed B. hoorde een schuldigverklaring zonder oplegging van straf, omdat hij al een levenslange celstraf uitzit voor de moord op Theo van Gogh.



Hopelijk worden er nu eens een paar veroodeeld. Ik vraag me af hoeveel en tegen Smir A. is ge-eist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2006 18:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Een commerciele zender mag wat mij betreft in het Oost-Knoeptidiniamees ondertitelen. De staats tv echter, mag niets anders dan Nederlandse ondertiteling hebben. Het is de frikkin' Nederlandse staats tv, niet de Arabische.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2006 18:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Samir Aars zal wel weer vrijkomen, net zoals altijd...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 18:34 schreef attila_de_hun het volgende:
of een commerciele zender natuurlijk. als ermaar genoeg animo is (ik moet er zelf ook van huiveren).

mar kwelly, ik kan echt een heel eind met je mee hoor. die prikkels etc. mara het probleem blijft dit: ook al kan iemand vloeiend nederlands spreken, dromen, schrijven etc, je kunt het niet dwingen te spreken in een prive-conversatie of zelfs in het openbaar. maar ze moeten maar eens beginnen (als het al nietgebeurd) :kom je in nederland wonen voor een langere tijd: cursus nederlands volgen en en examen afleggen. voor US moet je ook een TOEFL-test afleggen dacht ik.(en terecht)
Op een commerciele zender zou ik weinig tot geen problemen mee hebben. Maar het is geen apocalyptisch scenario dat ik even verzin als voorbeeld. Het is momenteel echt zo.

Maar zolang het de integratie van bepaalde bevolkinsgroepen hindert vind ik dat het wel kan en mag. Als je in het openbaar gesprek hebt waarvam je niet wilt dat voorbijgangers het horen/verstaan dan houd je dat gesprek maar thuis.
En met zo'n test van te voren los je ons probleem nu niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-01-2006 18:46]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 18:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
Een commerciele zender mag wat mij betreft in het Oost-Knoeptidiniamees ondertitelen. De staats tv echter, mag niets anders dan Nederlandse ondertiteling hebben. Het is de frikkin' Nederlandse staats tv, niet de Arabische.


de strekking van mijn post was iets anders. zoiets komt namelijk alleen als het commercieel interessant is. dus genoeg mensen dus veel arabisch sprekende mensen. (het was dus geen hetze tegen de commerciele TV onoplettende studenten van me )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 18:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 18:37 schreef Misanthrope het volgende:
Samir Aars zal wel weer vrijkomen, net zoals altijd...

kan hij verder met zijn boek


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 18:58 schreef attila_de_hun het volgende:
de strekking van mijn post was iets anders. zoiets komt namelijk alleen als het commercieel interessant is. dus genoeg mensen dus veel arabisch sprekende mensen. (het was dus geen hetze tegen de commerciele TV onoplettende studenten van me )
Genoeg Arabisch sprekende mensen in Nederland om dat commercieel aantrekkelijk te maken is idd erg eng.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 19:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 18:40 schreef kwelgeest het volgende:
Maar zolang het de integratie van bepaalde bevolkinsgroepen hindert vind ik dat het wel kan en mag.

ach kwellie, integratie..., als een mens wilt integreren, dan integreert hij/zij zonder enige prikkel/stimulans. een groot deel wil gewoon niet, daar helpt geen wet tegen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 19:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 18:58 schreef attila_de_hun het volgende:
kan hij verder met zijn boek
Ja tering zeg, wat denkt die kneus wel niet. Zouden veel mensen dat willen lezen? En wat gaat hij erin zetten? Hoe hij besneden werd? Hoe hij voor het eerst verkracht werd onder de douche tijdens het voorarrest?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 19:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 19:00 schreef attila_de_hun het volgende:
ach kwellie, integratie..., als een mens wilt integreren, dan integreert hij/zij zonder enige prikkel/stimulans. een groot deel wil gewoon niet, daar helpt geen wet tegen.
Korten op de uitkering en/of uitzetten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2006 19:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 januari 2006 18:58 schreef attila_de_hun het volgende:
de strekking van mijn post was iets anders. zoiets komt namelijk alleen als het commercieel interessant is. dus genoeg mensen dus veel arabisch sprekende mensen. (het was dus geen hetze tegen de commerciele TV onoplettende studenten van me )
Probleem is alleen dat het op de staats tv niet van commercieel belang is. De NMO had dan ook zo weinig leden dat het eigenlijk geen zendtijd mocht hebben, maar ze kregen toch zendtijd + bakken met subsidie (zelfs zoveel subsidie dat ze een miljoen eurie's overhadden en die in ONM stopten om daar meer moslimknuffelarij in te stoppen). De Arabiertjes stemmen toch via hun sateliet tv af op Arabische zenders en de Nederlander zit niet te wachten op Arabisch gebrabbel, ofwel, Arabisch gebrabbel op de Nederlandse tv wordt niet bekeken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2006 19:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2006 19:00 schreef kwelgeest het volgende:
Ja tering zeg, wat denkt die kneus wel niet. Zouden veel mensen dat willen lezen? En wat gaat hij erin zetten? Hoe hij besneden werd? Hoe hij voor het eerst verkracht werd onder de douche tijdens het voorarrest?


op zich is het wel eens interessant om het transformatieproces te zien "van binnen uit" van een normale jongen tot verknipte religieuze gek. zal wel heel veel zijn in de trend van: het is hun schuld en niet de mijne etc etc. maar toch...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2006 19:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 januari 2006 19:00 schreef kwelgeest het volgende:
Ja tering zeg, wat denkt die kneus wel niet. Zouden veel mensen dat willen lezen? En wat gaat hij erin zetten? Hoe hij besneden werd? Hoe hij voor het eerst verkracht werd onder de douche tijdens het voorarrest?
Nee, hoe hij volgens goed Arabisch gebruik vol humor met zijn linkerhand de handen van de AIVD mannetjes schudde! Hilarisch!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen