|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is niet helemaal waar. De Baroeg wordt naar ik verneem met LOKALE subsidies door de gemeente gesponsord. Hoogstwaarschijnlijk (maar dat weet ik niet zeker) kreeg de Baroeg het geld niet eens van de gemeente Rotterdam maar van deelgemeente Ijsselmonde. Het bericht hierboven gaat over extra geld dat vanuit het RIJK naar de grote steden gaat. Dit heeft dus echt geen reet met de subsidies van de Baroeg te maken. Loop je stage bij de Indymedia? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: chelly, chelly chelly, je dacht toch niet dat ik dat serieus meende? overigens vind ik iedere cent die wordt besteedt in het knuffelen, paaien, etc van baldadige allochtonen weggegoooid geld. en toen ik dat in mijn CV schreef naar Indymedia mocht ik geen stage meer komen lopen . |
|
quote: Ach, de bewering dat iedere Marokkaan een crimineel is, is ook niet helemaal waar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niet helemaal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: is ook. maar dat zegt toch niemand??? |
|
quote: haha waarom zou je bij indymedia stage willen lopen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:zucht...... |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
priceless Suck my piss |
|
quote:PWN3d KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Was 'n grapje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Volgens een universiteitsprofessor is het rotslecht gesteld met de Franse kennis van onze jongeren. Even een vraagje: zouden de walen zich zorgen maken over hun kennis van het Nederlands??? Ra ra ra Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nou ja, of zij zich over het omgekeerde zorgen maken of niet; hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En het Latijns is ook niet wat het was. Ik heb begrepen dat de Belgen gat-voor-pielekes zeggen in plaats van vagina. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat is maar een uitdrukking, het gaat natuurlijk om "gevoel". Suck my piss |
|
quote: Nee. Maar die wonen niet in Nederland... spelfout weggehaald... |
|
Neen Chelman, Belgen zijn niet zo dom als je denkt Dat het niveau Frans achteruitgaat, is te wijten aan een reeks pedagogische experimenten van een aantal zwevers. Ik betwijfel wel of mensen die nu Frans leren het op prijs zullen stellen dat de klok ineens 15 jaar wordt teruggedraaid, terug naar de tijd waar je echt nog correct een taal moest kunnen spreken, zonder al dat communicatieve gezwets Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Et tu, Brute? Het is Latijn, provocateur. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Echt niet. Provocateur is Frans. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, owned! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beneful en honden.blogo.nl presenteren de hondenbruiloft! Liefde is… samen snuffelen Op zondag 12 februari is het zover, dan kunnen alle honden in Nederland ook hun trouwbelofte middels een blaf vervullen. Hebben jouw honden ook al jaren zijn of haar vriendje het blafwoord willen geven of is jouw hond misschien nog op zoek naar de eeuwige liefde. Mocht dit laatste het geval zijn dan is het zelfs mogelijk om op deze dag (heerlijk) te (gaan) speeddaten voordat de trouwerij begint, om zo een partner voor het leven te vinden. http://honden.blogo.nl/?html/hondenbruiloft Discriminatie! Wij hebben katten. Nouja, poezen. |
|
... ok ... je kunt ook overdrijven .... |
|
quote: Dat zijn weer van die typische mensen die zulke dingen doen met hun hond. Onder het motto "Hij vind het zo leuk" SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |