IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 12-01-2006 10:04 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Gewoon helm kopen en zwartspuiten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-01-2006 10:06 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 12 januari 2006 10:04 schreef Rensykdom het volgende:
Gewoon helm kopen en zwartspuiten.


Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, eerlijk gezegd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-01-2006 10:27 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Zwart?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-01-2006 10:28 by Heiden Profiel van Heiden

Zwoooaaaaaarrrrrrttttt, ja.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-01-2006 10:30 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Die vat ik niet...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 10:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

tsja.....

Meisje (12) wederom zwanger

Een 12-jarig meisje uit Colombia dat op haar elfde al een kind baarde, is wederom in 'blijde' verwachting. Artsen van een ziekenhuis in Medellín constateerden de zwangerschap deze week. De medici proberen de zwangerschap te rekken tot de 35e week zodat de baby levensvatbaar is.

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk.
Einde bericht

Aan de andere kant.. IN sommige gebieden in de wereld gaat het toch wat anders als bij ons. Pp ned. 3 was laatst (8/1, tegenlicht: la sierra)?? een documantaire over de Colombiaanse burgeroorlog( die zich de laatste tijd naar de stadswijken heeft verplaatst). Daarin was o.a. een meisje aan het woord die zei: "en op mijn 15e was ik weduwe" (ze zat ook met een baby in haar armen). Ga dan ff na wanneer dat kind getrouwd moet zijn. Een man(gastje van amper 25 dacht ik) noemt daar de vrouw waarmee hij getrouwd is 'mijn echte vrouw' , de andere dames waarmee je 'm ziet zijn zn scharreltjes. En overal een kind bij.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2006 11:02]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 11:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Woede in Slotervaart na dood scooterrijder

De dood van een 17-jarige scooterrijder afgelopen dinsdagavond in Amsterdam-Slotervaart, heeft gisteravond geleid tot een broeierige sfeer in het stadsdeel. Boze Marokkaanse jongeren bekogelden vanaf een balkon langsrijdende politieauto's, staken een auto in de Hart Nibbrigstraat in de fik, en smeten rond middernacht stenen door de ramen van het politiebureau aan het August Allebéplein.

De jongeren zijn boos omdat de 17-jarige jongen op de vlucht voor de politie om het leven zou zijn gekomen. Een agent in burger zag dinsdagavond rond 22.30 uur een bromscooter met draaiende motor, maar zonder bestuurder. Toen hij er naartoe liep, stapte de jongen op de scooter en reed met hoge snelheid weg.

Volgens een politie-woordvoerder reed de agent er met lage snelheid achteraan. Bij de Jan Tooropstraat stuitte hij op brokstukken van de scooter. De bestuurder lag enkele meters verderop. De agent verleende nog eerste hulp, maar dat mocht niet meer baten.

Het Parool stuurde gisteren, nog voor de relletjes plaatsvonden, een verslaggever naar de wijk. Die tekende onder meer het verhaal van een nichtje van het slachtoffer op: ''Mijn neef, die in de Mondriaanstraat woont, werd niet achtervolgd. De scooter was ook niet gestolen. Daar was netjes voor betaald. Ook de verzekering was in orde. Mijn neef is tegen een paal geklapt en toen zijn de aderen in zijn borst kapot gegaan.'' Verder kwam het meisje niet omdat een jongen met een capuchon over zijn hoofd haar toeriep niet met de pers te praten.

Update: Uit reacties op Marokkaanse fora zou blijken dat het slachtoffer op de vlucht sloeg danwel hard wegreed, omdat zijn scooter behoorlijk opgevoerd was. Er zou een 180cc-blok onder hebben gezeten. De jongen, Salah (met een profiel op Partypeeps2000), zou binnenkort 18 jaar zijn geworden. (Op Partypeeps staat ook een soort herdenkingsprofiel).


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-01-2006 11:20 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Gelukkig zijn zulk soort paaltjes meestal van uitstekende kwaliteit.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-01-2006 11:28 by Heiden Profiel van Heiden

Alweer!?
Net zoals bloemenkransen leggen en kaarsjes branden op de plek waar die vrouw, waar overigens veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen, de marokkaanse dief van haar tasje platreed?
Het moet niet gekker worden, straks gaan de marokkanen ook nog rellen en de politie en tegelijk iedere Nederlander van racisme beschuldigen als er een marokkaanse seriemoordenaar een beetje hardhandig gearresteerd wordt. Godverdomme!
Gewoon oprotten, hier!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 11:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 januari 2006 11:28 schreef Heiden het volgende:
Alweer!?
....Godverdomme!

Tsja, de oogkleppen die de leden ophebben in die gemeenschap is natuurlijk tenenkrommend. Er hoeft maar een "nederlander" wat te doen tegen die groep en ze ballen onmiddellijk samen, ongeacht wat. Misschien wel heel leuk , zo een groepsverband maar het maakt het er niet makkelijker op.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-01-2006 11:41 by Heiden Profiel van Heiden

Ieder volk zal samenballen in een vreemde cultuur, zij het over het algemeen met meer fatsoon in hun kloten als de marokkanen. Multi-cultuur kan gewoon nooit goed werken, ieder zijn eigen cultuur. Vecht maar voor je eigen achtertuin! En dan ook nog durven spreken van Arabische trots in Europa, wat doe je nog hier als je zo trots bent? Pak je boeltje en ga je eigen land eens helpen opbouwen in plaats van hier de sfeer te lopen verzieken!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2006 20:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

GOED NIEUWS GOED NIEUWS!

quote:
'Marokkanen naar België om negatieve sfeer hier'

Uitgegeven: 12 januari 2006 18:10
Laatst gewijzigd: 12 januari 2006 18:44

DEN HAAG - Marokkaanse Nederlanders verhuizen vooral naar België, omdat de sfeer in Nederland jegens hen en de islam in de afgelopen jaren negatiever is geworden. Dat heeft de voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkanen en Tunesiërs (SMT), S. Boudouft, donderdag voor de EO-radio gezegd.

Hij schat dat vorig jaar tweehonderd Marokkaanse Nederlanders naar de zuiderburen zijn vertrokken. De doorslaggevende reden was volgens Boudouft vaak de onvrede over het maatschappelijk klimaat in ons land en dus niet het halen van een 'importbruid', zoals geregeld wordt gezegd, of gezinshereniging. Hij zegt in elk geval twintig gezinnen uit Brabant te kennen die naar België zijn verhuisd.




Ingeburgerd

De SMT-voorzitter merkt dat vooral ingeburgerde allochtonen naar België vertrekken, terwijl dat juist de mensen zijn "die we hier zo nodig hebben". Het Radio-1-programma De Ochtenden constateert op basis van eigen onderzoek dat de uittocht van Marokkaanse Nederlanders naar België zich begint af te tekenen in de statistieken van het bevolkingsregister in grote steden.

Zo steeg het aantal in Utrecht van 22 in 2004 naar 72 in 2005. In Eindhoven ging het om 1 in 2004 en 36 vorig jaar, in Den Bosch waren het er 72 in 2003 en 134 in 2005 en in Rotterdam nam het aantal toe van drie in 2001 tot 52 vorig jaar, aldus het programma.

Fractie

Het aantal Nederlanders in België is in de afgelopen jaren afgenomen van bijna 22.000 in 2004 tot ruim 18.000 vorig jaar. Ze vestigen zich daar voor werk, studie, het belastingklimaat of om andere persoonlijke overwegingen. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) gaat ervan uit dat slechts een "fractie" naar België uitwijkt om de strengere regels in Nederland voor gezinshereniging, schijnhuwelijken en inburgering te ontwijken.

België-route

Tientallen allochtonen uit Nederland maken gebruik van die 'België-route' om bijvoorbeeld een buitenlandse partner te laten overkomen. Verdonk kan daar weinig tegen doen, zo schreef ze eind vorig jaar in een brief aan de Tweede Kamer.




Mooi ...


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-01-2006 20:09 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 12 januari 2006 11:20 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Gelukkig zijn zulk soort paaltjes meestal van uitstekende kwaliteit.




Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-01-2006 20:21 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 januari 2006 20:01 schreef Jenje het volgende:
GOED NIEUWS GOED NIEUWS!



Mooi ...

Heel mooi.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-01-2006 20:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Meisje (12) wederom zwanger

Een 12-jarig meisje uit Colombia dat op haar elfde al een kind baarde, is wederom in 'blijde' verwachting. Artsen van een ziekenhuis in Medellín constateerden de zwangerschap deze week. De medici proberen de zwangerschap te rekken tot de 35e week zodat de baby levensvatbaar is.

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 20:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 januari 2006 20:01 schreef Jenje het volgende:
GOED NIEUWS GOED NIEUWS!



Mooi ...


waarmee het aantal stemmen voor het blok, pardon "belang", weer eens zal stijgen. Ik heb het idee dat een gemiddelde belg een nog grotere hekel aan noord-afrikanen heeft als een gemiddelde nederlander.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2006 20:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 januari 2006 20:23 schreef Leviathanica het volgende:
Meisje (12) wederom zwanger

Een 12-jarig meisje uit Colombia dat op haar elfde al een kind baarde, is wederom in 'blijde' verwachting. Artsen van een ziekenhuis in Medellín constateerden de zwangerschap deze week. De medici proberen de zwangerschap te rekken tot de 35e week zodat de baby levensvatbaar is.

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk.




ahum, kijk eens een aantal post terug!!!. ik zit hier niet voor piet snot te posten hoor


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-01-2006 20:31 by Iskariot Profiel van Iskariot

Nederlander heeft explosief in auto

Uitgegeven: 12 januari 2006 20:01
ZELE - De Belgische politie heeft donderdag een Nederlander gearresteerd die een explosief en andere wapens in zijn auto had. De ontmijningsdienst van het leger maakte de bom onschadelijk op het industrieterrein van Zele.

In de auto bevonden zich verder twee alarmpistolen, een seinpistool en een grote hoeveelheid munitie. De man droeg een dolk aan de gordel. Hij werd overmeesterd. Bij de Nederlandse politie staat de 37-jarige bekend als bijzonder labiel en agressief. Volgens de ontmijners had het tuig dodelijke gevolgen kunnen hebben in een omtrek van enkele meters.

Krijg je van te veel Rambo kijken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2006 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 januari 2006 20:31 schreef Iskariot het volgende:
Volgens de ontmijners had het tuig dodelijke gevolgen kunnen hebben in een omtrek van enkele meters.


.. euhm ....


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-01-2006 20:42 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 januari 2006 20:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ahum, kijk eens een aantal post terug!!!. ik zit hier niet voor piet snot te posten hoor

Had ik niet gezien.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-01-2006 22:20 by Brujo Profiel van Brujo

Olav Heyerdahl in grootvaders vaarwater

Oslo
Olav Heyerdahl gaat met een balsahouten vlot 101 dagen de Stille Oceaan op. Bijna zestig jaar nadat zijn avontuurlijke opa met een vlot van Peru naar Polynesië voer.

In 1947 zeilde de Noorse ontdekkingsreiziger Thor Heyerdahl met zijn vlot Kon-Tiki van Peru naar Polynesië. Kleinzoon Olav gaat nu met een balsahouten vlot de Stille Oceaan op. "De bedoeling is dat wij écht koers gaan zetten. Opa wilde naar Tahiti maar kwam niet verder dan Tuamotu."

Balsabomen
Deze week vertrekt Heyerdahl naar Ecuador om voor zijn vlot stevige balsabomen uit te zoeken en te kappen. De maanden daarna bouwen de zes expeditieleden in Peru een eigen vlot, de Tangaroa, vernoemd naar de Polynesische god van de zee. Op 28 april dient dit vaartuig van Callao koers te zetten naar Tahiti. "Ons vlot krijgt een veel groter zeil dan de Kon-Tiki. Wij willen bewijzen dat het mogelijk is met andere stuurtechnieken tussen de Tuamotu door te manoeuvreren en Tahiti te bereiken."

Stoer!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-01-2006 22:55 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 12 januari 2006 20:01 schreef Jenje het volgende:
GOED NIEUWS GOED NIEUWS!



Mooi ...


Na auto-ongelukje van vanavond doet dit nieuws mij zeker goed.
Maar België is nog steeds te dichtbij...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-01-2006 22:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Vond dat standpunt van die Marokkanse ministeres idd ook wat beter, alle Marokkaantjes terug naar Marokko.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-01-2006 23:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-01-2006 23:00]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2006 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 januari 2006 10:02 schreef Heiden het volgende:
Die oranjehelm is wel zeer triest, het hele oranjegedoe rondom het nederlands elftal is sowieso om te kotsen. Allemaal volk die anders nog nooit een voetbalstadion van binnen hebben gezien.
Ik vind die helm trouwens eerder een teken van ons eigen schuldgevoel proberen kwijt te raken, want waar was die strijdlust in de oorlog, toen elke burgemeester zonder enig verzet de lijsten met joodse inwoners aan de Duitsers overhandigde en de Hollanders binnen vijf dagen op de knieën lagen te bibberen? Holland is wereldberoemd om haar lafheid in de tweede wereldoorlog en ook nu kruipen we de reet in van onze Amerikaanse overheersers, dus zo'n bijdehand helmpje is echt diep- en dieptriest. Er zal ook niemand van dat zogenaamde lollige oranjevolk het lef hebben zo'n ding op te zetten in Duitsland want je word gegarandeerd inelkaar gebeukt.
Precies, als je kijkt welk land, na Duitsland, het hoogste percentage Joden heeft aangegeven voor een enkeltje Oosten dan is het Nederland wel. En achteraf maar lekker schijnheilig lopen doen met "oh, we hadden ook een verzet en die Duitsers pakten we echt hard aan hoor!"

Nederlanders hebben een kort geheugen en een olijk ingekleurde geschiedenis. Gelukkig hebben "we" later de frustratie van 5 dagen oorlog voordat de witte vlag gehezen werd in Indonesië weer even lekker van ons afgeschoten.
Maar dat vind je dan weer minder snel in de boekjes terug...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen