|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja... als hij zijn scooter niet opgevoerd had was hij sowieso niet dood geweest. |
|
Nou, we zullen 'm missen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
180cc... Ja, dan rij je jezelf wel dood, ja. |
|
Vast weer zo'n aardige jongen die nooit wat fout deed. Die rijden altijd als een gek weg als ze een agent zien. Zou ik ook doen.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nou ja, misschien deed zijn licht het niet. toch al snel 25 pleuro. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Lees uwer mail. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote:hij is er dan toch nog goed vanaf gekomen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: *veegt bier van de montitor af* Wil je dit niet meer doen? |
|
Pff, het is zijn eigen stomme kankerschuld. Scheelt straks weer een uitkering. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Slang sluit vriendschap met zijn eten Gepost door Tamara (Chanty) - Bron: ABC News Gepubliceerd: woensdag 18 januari 2006 @ 21:06 Invictus_ had ons via de nieuws-submit te melden: In Tokyo's Mutsugoro Okoku Zoo is een opmerkelijke vriendschap ontstaan tussen een slang en zijn eten. Het 1.20 meter lange mannetje Aochan kreeg in oktober vorig jaar een dwerghamster voorgeschoteld, nadat hij weigerde bevroren muizen te eten. Maar ook dit levende hapje liet de slang links liggen. De negen centimeter lange, vrouwelijke hamster Gohan -wat Japans is voor maaltijd- en de slang leven nu al geruime tijd samen in een kartonnen doos. "Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Gohan klimt soms zelfs op de rug van Aochan", vertelt verzorger Kazuya Yamamoto. De hamster, die bij wijze van grap 'maaltijd' is genoemd, doet haar naam weinig eer aan. Yamamoto: "Ik geloof niet dat er gevaar dreigt. Aochan lijkt te genieten van Gohans gezelschap." Heers On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
LOL Eén foute opmerking en *hap* |
|
Precies, uiteindelijk zal die hamster wel in drolvorm in die kartonnen doos (?) liggen. |
|
Het bewijs: CUUUUUUUUUUTE On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*hap* |
|
Teringtyfus. Das wel een bijzonder domme slangeneigenaar. Die slang heeft dofblauwe ogen en gaat dus vervellen. En nee......die slang eet nu niet. Tijdens die periode van vervellen weigert dat beest al z'n eten. Maar zodra hij is verveld is het met de vriendschap wel voorbij.... *zucht* wat een trieste mongolen lopen er in het reptielenwereldje rond.... spelfout weggehaald... |
|
quote: goh wat een fanatstische leefomgeving voor die twee |
|
Die leefomgeving maakt die slang geen donder uit, zolang ie maar een verstopplek heeft. spelfout weggehaald... |
|
quote: Het is al sinds okt gaande. Lijkt me niet dat een slang zo lang gaat vervellen. Ik zou als ik die slang was ook vriendjes willen worden met dat lieve hamstertje. "HAMSTERUHHHHHH" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
is die hamster ook niet een beetje te groot nog? ik weet daqt slangen flexibel zijn maar dit lijkt me toch te groot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Met pijn en moeite zal het misschien lukken, maar het is in ieder geval al absoluut niet gezond om zulke grote prooien te voeren. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hij heeft zijn haartjes gewoon opgezet. Zit gewoon lekker cute en fluffy te wezen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |