|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee, deze was eerder http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2005863 |
|
quote: Ja maar dit is geen onzin forum |
|
Topic Locked? |
|
quote: Dat is engels voor op slot. |
|
quote: Bedankt voor het vertalen |
|
wat betekent metal scum? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Scum is iemand waardeloos, maar zo heet ook dat ene album van Napalm Death (grindcore), anyway...ik heb het gewoon samen gezet, had eens een shirt gezien Cemetary Scum (van CoF) en met dat o.a. in gedachte heb gekozen voor Metal Scum |
|
hee daar is overna gedacht ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Nieuwen moeten apenballen zuigen !! MWHAAAHAHAHA ( en nee, ik ben niet dronken, zeg wat denk je wel !! ) Fuck the world and fuck you |
|
En dan gingen we ontopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Of die van mij!! |
|
quote:Tering man. Wees even nog wat triester. Hoe moeilijk is het om toe te geven dat je te laat bent en dat topic gewoon ff van forum te verplaatsen? Vast veel meer moeite dan het sluiten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Welkom alle nieuwe menschen...Sta op val neer, veretter verknetter verpletter, verkool verteer.... M.A.W Val in den dode Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Yow, ben nieuw en shit. Heb shirts te koop (zie eerdere post onder desbetreffende topic), en voor de liefhebbers is er mijn zeer gaye Hyves page. i fucking know. Rusty are the nails of redeemers |
|
quote: Ben je een neger? |
|
een NEGER ??? Op ZM ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Omdat er een andere reden zat dat ik dit topic aanmaakte. De start van het andere topic is natuurlijk niet echt een topic om nieuwe mensen binnen te halen. |
|
quote: Wat een bullshit, jij wilde gewoon een topic openen.. tsk tsk |
|
quote: Waarom zo een vraag? |
|
quote: Omdat hij overkomt als een neger, daarom. |
|
metal_scum, bent U uit de streken van Gent? Daar uw profiel mij bekend voorkomt doch ik weet niet van waar... De oude man en de zee... |
|
Hoi ik ben Rotzak, kom uit het oosten van Nederland. ben 21 jaar, Mijn favo metal bands zijn: Darkthrone Emperor Ancient Rites Warhead Honor En verder ben ik een groot Oi! fan favo bands: English Rose Les Vilains Squadron Lion's Pride nou, vermaak je ermee. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 03-12-2005 14:17] Against God and Government |
|
quote: Rotzak ...welkom en Sterf Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: 'Sletjes ' is inderdaad een wereldschokkende opening. Ik weet niet wat me bezielde, ik ren meteen naar de kerk om alles op te biechten en om vergeving te vragen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |