|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Against God and Government |
|
Het is geen afkorting, de term Oi! is eigenlijk gewoon een groet. Oi! muziek komt qua oorsprong uit Engeland, en de arbeiders groeten elkander altijd met "Oi!" in de zin van hoi, later is door de arbeiders/skinheads een nieuwe muziek beweging ontstaan, en die hebben de groet "Oi!" gebruikt als een nieuw genre. Against God and Government |
|
quote: Ja inderdaad, als ik het nu weer leest. quote: En jij doet alsof het aap-normaal is. quote: Ik ben van Paramaribo, Suriname. Hopelijk niet de enige van Suriname in deze site. |
|
quote: denk dat je eerst maar eens terug moet naar je inburgeringscursus..... They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Aha, weer iets uit wereld geholpen dat me 's nachts wakker houdt. Dank. |
|
quote: Toepasselijk |
|
quote: Ik woon in Suriname, en niet in Nederland. |
|
De enige neger in de metalscene die ik ooit gezien heb is die zanger van Suffocation, zo uit mn hoofd. Neen, ik ben geen neger, ik was in een jolige bui, stelletje kortzichtige cunts Rusty are the nails of redeemers |
|
quote: En de drummer van dezelfde band en de ex-drummer van Diabolic (is een prutser, maar ok...) |
|
Negers in metal, tja uhm Sarcofago Mystifier Sepultura Against God and Government |
|
Blasphemy. |
|
quote: Dat vind ik nou niet echt een neger. Edit: Kijk maar, toch wel een verschil tussen de drummer en de zanger. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-12-2005 15:34] |
|
Als ik even offtopic mag, het lijkt niet normaal als we creolen in de metalwereld tegenkomen, maar als zij er niet waren weet ik niet of wij vandaag metal zouden kennen, want metal is toch een uiteindelijke voortvloeiing van Jazz. |
|
Dat mag allemaal best gezegd worden, maar.. dan in een ander topic. Oftewel: On-topic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En jazz weer uit Rhythm & Blues voor zover ik me herinner. |
|
quote: Grrr... |
|
quote: ik denk dat ik jou wel ken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ah, muziek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Die was dus al gepost door onzer Raymond. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-12-2005 15:45] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja Darkthrone, gaaf. |
|
quote: ja? Hm ik ken jou niet volgens mij, maar ik kan het mis hebben. Against God and Government |
|
quote:Ik zat er dan ook nog aan te denken om die er uit te knippen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb nog wel een hele zooi cd's van black metal bands, ik ben er alleen beetje op uit gekeken. Alhoewel ik Darkthrone nooit vervelend vind, in tegendeel Against God and Government |
|
quote: Kijk, er zijn nog mensen met smaak hier |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |