|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ontopic graag en nokken met slowchatten. |
|
quote: Ga toch lekker knikkeren, kneus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En wat had dit dan voor verdere diepere betekenis? |
|
Psychonaut heeft wel gelijk. Thanks Dit topic serieus houden. Is geen slowchattopic. Punt uit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Aan het solliciteren ja? |
|
Nou ja, het topic heet natuurlijk wel "Nieuw hier? Welkom!", niet "Nieuw hier? Haal snel uw 50 posts!". Al is dat misschien wel een topic-suggestie. En het dan aanmaken als onzin-topic en afwachten hoeveel mensen de clou doorhebben... Maar goed, welkom aan de nieuwkomers. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het lijkt erop, in andere topics is ie zo ook al bezig geweest. Fuck the world and fuck you |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 07-12-2005 0:55] |
|
maar jij bent helemaal niet nieuw [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-12-2005 23:53] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok ik zit met een klein probleempje, de computer thuis trekt t zm forum niet... Maar ik heb nu wel eindelijk n foto 4 jullie.. Hopelijk doet ie t De foto is wel al 2.5 jaar oud hoor moet fokkie ff overhalen n nieuwe leuke foto te maken... K heb nu de helft van me haar blond (voor mij rechts en voor de kijkers links) en ben minder bruin meer I rest my case |
|
Ow en gezien ik hier nie zoveel op de computer zit... zouden mensen (met of zonder leven) die zodra ze merken dat dit om msn adressen gaat meteen naar de volgende post willen doorgaan (en dan met name de mannen) ff een pm willen sturen met hun msn.. t is zo stilletjes thuis zonder zm (Ja ik weet dat t belachelijk is,jullie natuurlijk al een veel te goed leven en genoeg interesse van vrouwen hebben om je druk te maken om iemand,die t leuk vind je op msn te spreken,maar doe toch maar ) BVD (kan dat eigenlijk wel een pm?? nou k zet me mail wel in me profiel) I rest my case |
|
quote: Bij deze Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ouwe versierder! Leeft het ook nog? Welkom Els en Borgia FREEZE |
|
quote: Heya Phantom, ja hoor, ik leef zeker nog, alleen is els is erg stil *grinnik* Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Tja... doe dan ook niet zo lomp en pak het subtiel aan... Dus niet meteen: FREEZE |
|
quote: hahaha, naja niks mis met directe communicatie toch? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Mwah... niet echt FREEZE |
|
quote: Hoe lang zal het duren voordat Mod-zillah komt binnenvallen.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Wow ik wist niet dat mensen me zo vreesden... Jullie heten der toch welkom? Maar nieuwtjes, welkom hier [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-12-2005 13:21] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Alleen laat Elsje het wel erg onbeleefd afweten aan het ontvangstcomitee..pff Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Nee inderdaad |
|
'middag iedereen Ik ben Wim, 18 jaar oud, en woon in Vlaams Brabant, Belgie. Ik luister vooral naar oude Death- en Thrash metal, maar andere (sub)genres als power-, doom- en melodieuze black metal, blues en klassieke muziek zijn ook vaak genoeg in mijn cd-speler te vinden. Mijn favo groepen zijn: Death, At The Gates, Posessed, Atheist, Cynic, Pestilence, Carcass, Coroner, Whiplash, Kreator, Exodus, Metallica, Destruction, Death Angel, Dark Angel, Flotsam & Jetsam, Helloween, enz... Ik speel gitaar in het death metal gezelschapje 'Asphyxiate', waarmee we weldra (lees: als we daadwerkelijk eens goede nummers beginnen schrijven) de metalwereld mee zullen veroveren Groetjes |
|
Nice favo's welkom |
|
quote: In je oor, is dat een...veiligheids speld? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |