|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom mede-n00b Go ahead without me, I'll find my own way |
|
wel grappig dat die noobs blijven hangen tegenwoordig. Heeft Jenje echt al ZO lang geen foto's gepost? |
|
Chel heeft ook andere hobbies tegenwoordig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 19 jaar en dan zulke bands. Ken je ook het oude materiaal van die bands of alleen het nieuwere werk? |
|
zeker in opa zijn kast gevonden... signature |
|
quote: Ik ken ook het oude materiaal ja. |
|
quote: *proest* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Persecution Mania!! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: En nog een MF'er She Said Destroy in Black New York |
|
Opvallend, Thijs tieft op en MF-ers komen hier heen ... |
|
quote: Gezellig |
|
Jij vermaakt je hier ook al een tijdje zo te zien She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Blasphemer! |
|
onder deze nick nieuw, lang geleden hier eens gezeten. dacht even kijken. maar ja nick kwijt... dussss... qua muziek een vrij brede smaak, nou ja breed. metal en klassiek if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Nou, welkom terug dan. Wat was je oude nick? |
|
ik gok op kapitein roodbaard Je moeder. |
|
nopes... tenminste die naam kan ik niet terug vinden en die gebruik ik ook eigenlijk niet als nickname in forums... kon wel me oude nick weer terug vinden na wat zoeken: Errorx... maar ja das wel een tijdje geleden zeg maar. en al die gegevens kloppen niet meer, wachtwoord weg en mail laten sturen werkt dus ook niet meer grijnzzz... maar ja is ook niet nodig.. zo gaat het ook... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
ah errorx is lang geleden ja... Je moeder. |
|
tsja... inderdaad... nou ja paar jaar maar... toch... ghi ghi if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
begin 2002 ofzo? staat me iig vaag iets van bij dan... Je moeder. |
|
naam komt me ook vaag bekend voor ja.... |
|
wij zijn dan ook de oldschool elite Je moeder. |
|
lees: Wij hebben geen leven |
|
ssssssssst Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |