|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh ja shit, ik bedoel: Wij heercschen nu eenmaal de pan uit |
|
sinds Zaterdag 07 Januari 2006 - 2:42.19 niet meer hehe *urgh formuleren is aids enzo* [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-01-2006 4:08] Je moeder. |
|
ROFL... nou ja pak nu juist net de draad weer op. lol. ben eindelijk door m'n pubertijd heen dus dacht het word weer eens tijd voor wat zinloos tijdsverdrijf if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: En het DP forum is zo dood als een pier? spelfout weggehaald... |
|
quote: Kom ik eigenlijk niet meer... Zit nog wel op het gifslangen forum... veel leuker Bij DP vodn ik de lol er op een gegeven moment wel af. iedere keer die vragen of een slang dood gaat als die blauwe ogen krijg enzo.. tsjemig... lees dan mensen... zucht [Dit bericht is gewijzigd door Cpt.Chaos op 07-01-2006 9:33] if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Hehe, zit Mastenbroek daar ook nog? spelfout weggehaald... |
|
quote: op het gifslange forum volgens mij niet. tenminste, als die daar weer onder een andere naam schuil gaat misschien . DP zou ik niet weten. tijd al weer niet geweest. hoe is die trouwens met jouw beestjes? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Ben al een poosje dierloos. Schuur tot dartkroeg omgebouwd hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: joh... en je had nog wel van die leukerts zitten... tsja. soms moet je nou eenmaal keuze's maken. ben ik even blij dat ik niet kan kiezen ... alhoewel ik wel graag naar een wat grotere woning zou verhuizen. als ik al mijn plannen doorzet dan zou ik nog net de deur hier open kunnen doen en op de gang slapen ... nou ja ik wil niet zo super veel dieren maar ik wil ze wel in flinke terraria zetten... dan heb je al snel ruimte te kort. if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Vind het wel lekker zo. Kan weer al;le kanten op en gebruik iets minder stroom nu hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: tsja... alhoewel een eigen dartkroeg nou ook niet echt naar bespraing riekt ... grijnzzz heb het plan liggen om terra's wat energie zuiniger op te zetten. (ga toch hele nieuwe bakken maken, dus waarom niet daar gelijk ook aan denken. if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Uhuh....gaat wel wat bier doorheen ja.. spelfout weggehaald... |
|
quote: en daar bespaar ik dan weer... dat laat ik wel aan andere over... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
...en toen werd msn uitgevonden. |
|
hey there, ik ben dus nieuw hier. Bedank Jacky maar voor mijn sprankelende aanwezigheid |
|
quote: oh heiden... dit is het blonde gedeelte van de gothic party "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: JACKY! GVD! Beantwoord jij geen voicemails meer tegenwoordig ?! Bel eens effe.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
... gothic party ... |
|
gaaf iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Goede vraag. Neuken ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hjmmmm niks gehad... heb je mn smsje met mn nieuwe nummer wel gekregen? MSN..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: .... ... nieuw nummer... ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: sinds wanneer neem jij alles wat ik zeg serieus? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Alleen met ribbeltjes conDoom quote: .. euhm nooit? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |