|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hallo n00bs FREEZE |
|
quote: hap hap hap! niet doen in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote:Wel als je honger hebt En trouwens, wat is er nu beter om zm beter te kennen dan meteen zo'n opmerking? [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 05-12-2005 21:27] FREEZE |
|
quote: ook weer waar word je meteen goed ingewijd he haha in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: zo nieuw ben jij toch niet meer? |
|
quote: neej ik heb inmiddels al een harem hierzo, dus ik heb al een klein plekje ingenomen hier op ZM by the way, hey audio! biertje? edit: ehm of sloeg jouw reactie op sindel en loop ik weer loos te reageren? [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 05-12-2005 21:33] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: Nee op jou natuurlijk, en lekeer! |
|
quote: Aha, je kent het, mooi! @Kwelgeest; Viel me nog aardig mee zeg, die reactie! En een foto komt nog wel als ik heb bewezen geen inhoudsloos blondje te zijn (en als ik dat wel blijk te zijn in jullie ogen mag het ook gezegd worden). Bedankt voor de welkoms. "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
Iedereen met zo'n undersign scoort meteen punten bij mij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ah. Een verlaat welkom richting alle nieuwkomers! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ehhh... als blondje moet je toch inhoudloos zijn Of heb ik het nou weer helemaal verkeerd begrepen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:21! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kom je wel eens bij de Boothill? Against God and Government |
|
Boothill? Nee, nooit geweest. Zoals gezegd, ik woon nóg niet in de stad Utrecht. (wel in de provincie, 20 min. treinen) En de mensen die ik daar echt goed ken houden niet van metal. (euhm..meeste vrien(inn)en daarbuiten eigenlijk ook niet....) Ik heb eigenlijk pas sinds kort vrienden die er écht in geinteresseerd zijn en met me mee willen. (of liever gezegd; mij meenemen. Zij hebben de auto's én meer kennis.) Maar heb ze nog niet over Boothill gehoord.... Leuk? (Google; Boothill Saloon?) [Dit bericht is gewijzigd door Dulce_licores op 06-12-2005 0:01] "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
Even elders slowchatten mensen. Voor sommigen onder ons dat mag na 50 posts. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het zit in utrecht, ze hebben wel een website ik weet niet alleen precies welke. Ik kom er zelf regelmatig, erg gezellig en grotendeels puike muziek. Against God and Government |
|
quote: Kwel hekel aan vrouwen dat denk ik dan weer niet maar hij wil laten zien hoe true hij is al blackmetalfan..dus is alles stom..dan weet je al weer genoeg lijkt mij.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Late reactie@Argus: quote: Ik hoop dat je dat verkeerd begrepen hebt, ja. @Smoochy; Ik vind in eerste instantie veel juist wél leuk. Ben ik dan hippie? "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: Hippies stinken en je bent geen hippie als je een brede smaak hebt qua muziek die heb ik ook... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Stelletje hippies, narrowminded all the way! heavy metal is the law |
|
quote: Zocht naar een topic over hippies om hierop te reageren zodat het voorsteltopic niet verder wordt verkloot, maar bij gebrek aan.... *schiet altijd zo in de lach van het woord hippie* Ik ben niet anti-hippie, hoor. (Anti niks waar ik me niet in verdiept heb, trouwens.) Heb gehoord van bloemen en beschilderde busjes, en zodra je een beetje lief voor iemand anders bent word je ook meteen hippie genoemd. Maar stinken en narrowminded is nieuw [Dit bericht is gewijzigd door Dulce_licores op 06-12-2005 15:09] "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: Als je 50 posts heb gehaald dan gaat het onzin gedeelte ook voor je open met onder andere een lultopic waar je naar gelieve kan slowchatten en andere onzinforum waar ongetwijfeld wel hippie bij staat.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Crap... Tijd voor een nieuw image dan maar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hmm... ik ga mijn best doen. Zal nog wel even duren, ik ga niet overal reageren op topics waar ik nog niets te zoeken heb. Beleefd, of niet? [Dit bericht is gewijzigd door Dulce_licores op 06-12-2005 15:31] "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |