|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oja! Drie broeken aan en een rok er overheen natuurlijk. Dan mag het van den heere |
|
En zwarte kousen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Geen make-up. Weet nog wel dat mijn ma een keer bij haar broer langs ging en dat hij begon te zeiken over haar make-up. Sindsdien ook niet meer geweest |
|
Niet nieuw, wel nieuwe woonplaats en 5 dagen offline geweest! IK |
|
quote: 5 dagen offline!!! Ben je al gestopt met trillen? Edit: wederom welkom natuurlijk. De n00bs ook. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 30-01-2006 18:28] |
|
quote: Dus offcieel Delfzijler af en nu Original Assenaar Bevalt het? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Kut moeten ons nog even inschrijven dus morgen Keidruk tot nu toe, dachten dat huis goed in de verf zat, maar toen het leeg was viel dat tegen en hebben we alles (beneden) geschilderd ... nog lang niet alles gedaan maar de belangrijke zaken (koelkast/tv/pc/internet) doen het |
|
quote: Original Assenaar? Een Drent ben je, dat word je niet zo! |
|
quote: Ja hey euh... |
|
quote: Het was best rustig, ja. Vandaar, ja. JIJ |
|
Mooi, ik hou ervan als mijn aanwezigheid een impact heeft. |
|
Het was juist de afwezigheid die een schok teweeg bracht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Ok. Bedankt. Mooi hoofd. |
|
quote: Lekker Heb je wat te doen vanavond? En welkom Aeon en BestialLust. Wees gerust, eigenlijk zijn we allemaal Homo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hehe, nou dat is een hele geruststelling |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ach het feit dat we homos zijn houd niet in dat we onze handjes van dames af kunnen houden hoor. |
|
quote: In het Latijn betekent het "mens" en in het Grieks "gelijk". We zijn allemaal mens en we zijn allemaal gelijk. Dus idd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
welkom n00bs en sarcasme-n00b |
|
quote: waar blijven die handjes dan? |
|
Heeft ie het tientje al opgestuurd dan? |
|
quote: Hij zei gister dat er 20 euro onderweg was, dus het kan niet lang meer duren denk ik |
|
quote:Je overschat zijn mensenkennis .. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |