|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zie foto? Disko Disko Partizani |
|
quote: *ROFL* Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Inderdaad! Moogt U allen de kerstdagen doorbrengen met verkankderde ledematen en aids geinfecteerde kalkoen. |
|
quote: Jenje, prettig verstervende en rottende feestdagen alvast toegewenst Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Jenje, prettig verstervende en rottende feestdagen alvast toegewenst Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Dat bepaal ik zelf wel, al dat vrolijke gedoe, wordt er strontziek van. Net als van -ontopicgewijs- newbies, die zijn dom, stinken en dienen gecastreerd een enkeltje noordzee te ontvangen |
|
quote: Dacht dat ik het nooit met je eens zou zijn, maar wat het kerstgedeelte betreft, amen! Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
LOL @ Jenje! @ Landroval, was dat nou zo moeilijk. Bazzio Attacks!!! |
|
nog steeds niets veranderd hier... *kijkt weer een paar weekjes niet in deze topic* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Moeilijk was het inderdaad niet, maar als ik dat meteen had gepost waren mijn favo bands toch alleen maar afgezeken. Door jou niet natuurlijk, jij was heel hartelijk meteen vanaf het begin , maar door anderen misschien.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Hoezo? quote: Dat ze het bij jou op school niet snappen, wil nog niet zeggen dat dat hier ook zo is... Ik vind het juist goed om te zien dat jij bij het begin begint, bij alle oude helden, in plaats van bij al die bands die volgens TMF/MTV heden ten dage voor metal door moeten gaan... Alleen dat Viral Saliva staat natuurlijk wat minder in het lijstje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: in deed it is Sorry welkoms comite... heb t heeeel druk gehad met school... en heb nu een nieuwe computer dees trekt zm wel... en k heb nu ook nog eens 2 weken vrij I rest my case |
|
Je computer trekt dees? mvg wk10 |
|
quote:Niks mis met Viral Saliva ja?! FREEZE |
|
@altx: dank je Alleen snap ik niet waarom Viral Saliva minder is.. Je kent ze toch niet. Het is een bandje van een paar vrienden (op zich al reden genoeg om ze te steunen) die hun muziek baseren op 'de oude helden'.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Luns en Drees? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hap! *N00b has been pwn3d* Ik zat je maar te plagen. Ik was even bang dat je al helemaal doorgewinterd was getuige je reactie aan Bazzio, maar blijkbaar toch nog niet helemaal... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sluw hoor Ik was me er niet van bewust dat ik een reputatie heb, gebaseerd op 1 post Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Ach, hou het er maar op dat je je mening durft te geven Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Dan had je je voorgangers eens moeten zien... Sommigen blijven zo lang happen dat ze gelijk het onzin-forum in mogen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jawel, je hebt een reputatie, en dat is een verdomd ranzige en daarom wil iedereen je dood hebben. |
|
quote: @Landroval : dat bedoel ik dus Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Ik reageer gewoon op dingen waar ik op wil reageren (dus niet op Jenje) en dan haal ik die 50 posts vanzelf wel. Kan ook wel overal een punt gaan posten zodat het wat sneller gaat maar ja, dat is dan ook weer zo puberaal.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Greetings, Ik ben 19 jaar kom uit Assendelft (in de buurt van Zaandam/Amsterdam) en ik ben vooral een liefhebber van Thrash, maar ik kan ander stijlen vaak ook goed waarderen. Een paar favoriete bands: Sodom, Anthrax, Iron Maiden, Exodus, Agent Steel, Witchfynde. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |