|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zijn ook allemaal stuk voor stuk komieken die zich hier hebben aangemeld. Dat zie je aan de nicknames. |
|
Audiophile *hihi* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De nick die hij vroeger had, was nog veel grappiger... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*kuch* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die heerscht! Nog eens inloggen denk ik! |
|
precies! misschien word ik wel net zo rijk als joep van het hek! |
|
2 1337 4 u |
|
quote:huh? |
|
quote: +lak |
|
Daarom doe ik dus niet aan nicks. Geen idee wat ik moet bedenken en het is toch semi stoer. |
|
quote: Hoe heet jij dan in het echt? |
|
Que |
|
Frans? |
|
Nou Andreas, eigenlijk heet ik Marjolijn Marie Anne. Maar als nick neem ik dan Marjolijn |
|
quote: Ok, da's wel handig ja. Volgens mij ben jij de eerste marjolein die ik ken met een lange ij... edit: nou kennen, kennen... Hoe noem je dit? Online kennen? [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 15-01-2006 22:00] |
|
quote: LOL Hatsjikidee! |
|
quote: De eerste van wie je van het bestaan op de hoogte bent... Zoiets? Ik *ken* by the way wel een Marjolijn met een lange ij. Een collega van me heet zo. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: WIL je mij wel kennen? Hmmmm.... ik zou er nog maar ff over denken hoor. Ik kan namelijk stiekem ook grunten, laat warschijnlijk harder boeren dan jij en als ik een scheet laat, vlieg jij tegen de muur. Ja, een schattige foto is lang niet alles hoor! hahaha. |
|
quote: Ik vind dit een uitdaging. Ik heb speciale boertechnieken en ik heb eelt in mijn neusgaten. Als je mijn ruften ruikt zou je zweren dat ik rottende lijken in me aars bewaar. En ik heb de schattige foto gemist denk ik. Marre, eens een keertje boer en scheet date doen? |
|
quote: Too much info... Gelijk het ideaalbeeld dat we van je hadden, aan diggels... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik kan trouwens niet grönten, daarin ben je dan mijn meerdere. |
|
Nog meer nieuwe mensen.. ? Tering de tering zeg.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mensen, om te chatten hebben we MSN en het lultopic. Als Marjolijn daar nog niet in kan mag ze dat verdienen door te pogen in serieuze topics te gaan posten. On topic maar weer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zal er niet zo snel aan wennen, jou als mod.. maar goed.. om on-topic te blijven dan maar.. Welkom nieuwe menschen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |