|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ben je nog maagd? signature |
|
quote: F1? wiiiiii wacht eens even... je bent een jongen!!! en je houdt va competuteren? waarom? Sociale vaardigheidsproblematieken? Realisatieproblemen, angst voor rejection? Gebrek aan ontwikkeling van je grenzen? Beken! signature |
|
Mooi, mooi, dat gaat goed. Favoriete bands ? Waarom zit je op een zaterdagavond thuis achter ZM (en nee, die vraag wil ik niet terugkrijgen..).. favoriete films ? We zijn nieuwsgierig! (goh, wat is dit eigenlijk toch een leuk topic..) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee ben echt geen jongen hoor. Ik zie nog steeds geen piemeltje daar beneden !!! |
|
Oh ja, en een foto natuurlijk! Hoort er allemaal bij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *springt olijk in het rond* vergeet ook niet bij te vermelden welke lichamelijke afwijkingen je hebt, de stand van je tepels tov de maan en de zon. Je familiale toestand, je financiƫle en religieuze achtergrond, de kwantiteit aan lichaamsbeharing en je frustraties tov bepaalde groepen in de maatschappij signature |
|
quote: dat voelt warm en koud aan tegelijk PROFICIAT signature |
|
quote: Ik zit op zaterdagavond thuis omdat ik al een week lang ziek ben en de longen uit mijn lijf hoest , dat is minder dus!!! Tsja favo films dat zijn er zoveel, maarre gladiator, the green mile, lotr, braveheart en nog een zooi! Enuh favo bands teveel om op te noemen Maarre wat doe jij op een zaterdagavond zo thuis achter je peeceetje ????? |
|
quote: Sorry geen foto, die hou je nog tegoed ok? |
|
quote: Geschiedenisfilms..super Sindel... me too |
|
Fuck. Ik had erop kunnen rekenen.. Ik zit thuis om de hele simpele reden dat ik na een dag hard opruimen en studeren nog moet oefenen. En ik ben totaal blut. Gisteren iets teveel geld uitgegeven. Oh, en het feit dat m'n normale kroegmaten of allemaal aan 't werk zijn of verwikkeld zitten in een diepgaand relatieprobleem met hun vriendin en dus vanavond nergens heengaan. Kortom.. ik zit thuis omdat mijn leven ZUIGT! Ben je nou blij ? Snnnaacckkkseell! Ze maakt mij aan 't huilen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja verdomme, da's minpunten, dat snap je wel.. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 04-12-2005 0:10] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ach ja ik zeg altijd " alles komt goed " !!! |
|
quote: Tuurlijk snap ik dat, maarre maak het goed met je hoor !!!! |
|
quote: heb ik deze niet gezien in het "pick-up lines topic"? BTW , op mijn vragen wordt dus weer maar eens niet geantwoord, maja, wat wil je .... story of my life signature |
|
quote: Dat zeg ik ook zo vaak, maar na een tijd geloof ik mezelf niet meer.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Werkte ie daar wel ? So far no luck here.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: niet nee |
|
quote: Jij stelt gewoon te moeilijk vragen, ben van origine ook maar blond hoor |
|
Verdomme, ik word helemaal depri van jou! Ik ga maar in m'n polsen snijden ofzo, als een goed goffikje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: neej... ISIB AISIA , story of my live... sindel... wie noemt zijn kind eigenlijk Sindel? signature |
|
quote: Depri van mij? nee toch |
|
quote: Jaegweldus. M'n mascara loopt er verdomme gewoon van uit. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: DAs niet de bedoeling he |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |