|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tsja de heren zijn niks gewent he |
|
quote: ? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=5547 quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hé, niet fucken met Mij, hè. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-12-2005 17:01] |
|
Nou blijkbaar ben ik soort van verplicht me voor te stellen... bij deze.. Ik ben Els, 17jaar oud, ik woon in Oudewater, doe een MBO opleiding mode... Uhm.. ja wat willen jullie van me weten?? K zit op dit forum omdat k me verveel op school WAARSCHUWING: Vrouwen zijn gemeen I rest my case |
|
quote: Nou dat is wel prettig dat je dat even komt vertellen, wij kennen namelijk geen vrouwen op dit forum. |
|
quote: Favoriete bands? |
|
quote:Nee, dan doe maar een feauxteaux. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmm... heb net photobucketaccount aangemaakt (speciaal voor jou ) Maar k kan er pas foto's op zetten zodra k thuis ben. En aan favoriete band doe ik eigenlijk niet echt.. k hou van extreem uiteenlopende muziek soorten.. Om tog een paar bands te noemen : Tiamat, Nevermore, Otep, blackmore's night.. maar ook A keys en Twarres vind ik goed (ja ik weet dat twarres nie meer bestaat) I rest my case |
|
Twarres? Hey Doomy |
|
Ik vind Ria Valk beter. |
|
quote:17! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hee, ik ben ook nieuw. Dulce_licores dus (omdat ik dat lekker vind) en nog in muzikale heropvoeding dus ik ken ongetwijfeld niet zoveel bands als jullie.... Maar de voorkeur voor metal/rock/gothic is er al langer en van 'vaker-gehoord-maar-weet-naam-niet' leer ik steeds meer bands kennen. Verder, ja... 21, Utrecht, geen zwart haar (blond), (zo slecht voor me), pianospeler, gitaar aan het leren ... en vraag maar "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: Welkom hier mede-stadgenoot Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Dag Dulce_licores, Ik ben door de redactie van Zware Metalen aangesteld om je rond te leiden in de wonderachtige wereld van Metal. Je mag mij dan ook gerust je ZM-oom noemen. Ik zal je bijstaan in je reis door ZM. Vooraleerst raad ik je aan om een het "HELP"-forum te openen om wegwijs te worden in de regeltjes en zo Voor verdere diensten sta ik altijd ter uwer beschikking. Erg veel lieve groetjes, Hypnos signature |
|
Dankjewel ZM-oom Hypnos, dat zal ik onthouden. Ik heb het help-forum netjes doorgelezen en zal me aan de regels houden. (Ik heb er toch nog geen overtreden, hoop ik?) Borgia, mede-provinciegenoot eigenlijk, en binnenkort hopelijk mede-stadsgenoot! "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: Klinkt goed haha Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Je moeder. |
|
quote: Nee hoor Dulce, Na 50 post krijg je ook een kadootje van me... maar daarover later meer uitleg. Enjoy Let the ZM-spirit embrace thy soul signature |
|
quote: God bless de 50 posts grens |
|
Leve de zoek-functie. Want bij 50 posts mag je het onzin-bord zien, heb ik het goed? "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote:Nee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oh... Nou ja, dan zie ik het vanzelf wel. "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
je gaat dan dood |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |