|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Metalronie! I am the 1%. |
|
Ja hoi! Ik heb me zojuist aangemeld en snap dr geen hol van. Zoek knopjes! Wachtwoord veranderen levert dus al problemen op. Belangrijkste punten: Marjolijn, op 5 dagen na 23 jaar oud, woonachtend in Groesbeek (10 km van Nijmegen) favo bands: Nevermore, Savatage, My Dying Bride, Ayreon, Evergrey, Therion. Anyway, kan IEMAND deze doos ff vertellen hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen? Want nu is dat jdasjker354jlasd ofzo, en dat kan ik niet onthouden. |
|
Eerst feauxteaux posten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Sorry schat Ik neem aan van mezelf en niet van een neusaap? Hier dan: Beetje wazig, gemaakt met een telefoon. Zomerfeesten 2005 Ergens in Groenlo Fields of Rock 2005 na enkele biertjes.... Wil je het nu wel vertellen?? |
|
Ok, bij profiel kun je dat veranderen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
goedgekeurd hehe ga naar je profiel, vul in het eerste wachtwoord vak je nieuwe wachtwoord naar keuze in en vervolgens onderaan je oude en klaar is kees. Je moeder. |
|
quote:Ga jij eens terug naar je Morgil. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Geil ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: dein mutti! stfu of ik plaats foto's van jou Je moeder. |
|
quote:Jij wint. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Welkom! En een stalkende karnivoor wen je aan hoor. (Alle andere dames hier iig wel op den duur ) |
|
goh, doe ik ook eens phantom lord na ist weer niet goed hehe Je moeder. |
|
quote:Phantom Lord gebruikte meer smileys... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dank u heren! Volgens mij is dat al gelukt. OPzich is dit niet het eerste forum waar ik lid van ben, maar deze is knap ingewikkeld. Overal beweegt wat, kun je ergens op klikken en nondeju wat is dit allemaal uitgebreid. Leuk, dat wel. De reden dat ik hier kwam was eigenlijk dat ik wilde weten op welke festivals Nevermore allemaal speelt dit jaar. Maar hey, jullie helpen allemaal zo goed, vertel eens: een avatar, is dat hetzelfde als usersicon? En moet je dan een link in dat hokje proppen? Vet, ik heb weer wat te doen vanavond. |
|
oja maar goed, welkom en ontopic! hehe @ boven me: jep [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-01-2006 18:58] Je moeder. |
|
Dus jij bent een stalker? Dan denk ik dat jij een 42 jarige oude, kale man bent, die de hele dag de luizen uit zijn zak aan het krabben is, zich op internet voordoet als een lekkere vent van in de 20 met lang haar en de hele dag bier drinkt? |
|
ietsje jonger dan jij, kort haar en hele dag aan de spa hehe maar luister niet naar rajackar, die voldoet wel aan je omschrijving hehe Je moeder. |
|
quote: het is juist! |
|
quote: ook jouw moeder! Je moeder. |
|
Vet! Wat heb ik gewonnen? Een date? |
|
quote:Ja Ja en Ja (je hebt ook nog een hoop te lezen, want je hebt al wat jaartjes gemist ) |
|
quote: if you please hehe Je moeder. |
|
quote:Ja, mail me maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kijk, in ieder geval is het me allemaal gelukt. Stiekem ben ik echt zo slim! Het is niet te geloven hoe slim ik ben! En eeuhm... dat was een grapje eigenlijk. Weet je wat dat is? Dat betekent dat ik het niet serieus meende. Jij bent leuk, je bent erg makkelijk uit je tent te lokken. Pas maar op, daar maak ik altijd graag misbruik van. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |