|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die wil ik wel met je ruilen, verkopen doe ik niet. Heb je nog leuke/gave 7"s ?? Laat het me maar weten via mail. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ben nog op zoek naar de volgende demo's. Origineel zal wel niet gaan, maar misschien wil iemand die ze heeft ze wel op een cd-r knallen!? Clandestine Blaze - Blood and Cum Gorgon - Call from the unknown Depths Helheim - Nidr ok nordr liggr helveger Judas Iscariot - demo 1993 Zavorash - In odium Veritas Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Als iemand mij aan de originele cd Esoteric -epistemological despondency zou kunnen helpen zou ik daar best wat voor over hebben. |
|
quote: Ik weet wel waar je hem kunt krijgen! |
|
En waar is dat? |
|
GEZOCHT: * Sinister - Bastard Saints (minicd) * Pyrexia - Sermon of Mockery (cd) |
|
Zombie, ik zag dat je dit zocht: Combatwoundedveteran - I know a girl who developes crime scene photo's als het goed is krijgen wij deze (samen met hun laatste cd/10") half april binnen. intresse? drop even een mailtje op distro@codex4.org |
|
Codex4, je hebt mail! |
|
Ik zoek: Faith No More - Album of the Year (Special Edition) Fantomas - Fantomas Mr Bungle - California de 1e en 3e zijn iig niet te bestellen (waar ik kom dan) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hm, als je de Judas Iscariot demo bedoeld die op de B kant van Dethroned, Conquered and Forgotten Lp staat, kan ik em wel kopieren (op cassette)... [Dit bericht is gewijzigd door Ivehets op 28-03-2003 19:04] |
|
quote: En Painkiller is............... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ben al erg lang op zoek naar een bootleg: Pink Floyd - Japan 3/12/1972 |
|
ben op zoek naar: live cd van (de nederlandse) Jewel en ik zoek nog steeds volume 8 van anthrax! |
|
quote: Die helheim demo kun je bestellen bij: http://www.wolfcult.com/demotapes.htm anders wil ik hem wel voor je kopieren, ik heb trouwens de 1993 demo van hun ook (hun eerste als het goed is) |
|
Ik ben nog op zoek naar Melechesh, gehele discography. inclusief hun laatste release Sphynx |
|
quote: Hun een na nieuwste cd ligt bij de Sounds in Venlo iig, en die heb ik (wel een tijdje terug) ook bij Fame in A'dam zien liggen. |
|
quote: is een beetje ver bij mij vandaan maar toch bedankt voor de tip, of hebben ze mailorder? |
|
quote: Beiden geen mailorder geloof ik. Van Sounds Venlo weet ik dat zeker. |
|
Ik zoek ook nog de split LP van Sorhin met Fafner. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Kan iemand de backcovers van Aeternus "Ascension of terror", Astarte "Rise from within" en Myrkskog "Superior Masacre" even inscannen, Ik heb deze nl. als promo, en op mega-search enzo, vind ik ze niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben op zoek naar releases van Vinterriket, Ik heb twee dagen geleden Vinterriket - Winterschatten binnen gekregen en ik ben onder de indruk Dus....................... ik hoort het wel |
|
Die Vinterriket cd's/lp's zijn toch nog makkelijk te vinden in mailorders dacht ik.. |
|
quote:Bas is een trade-freak.... Of niet Argoslet? ( ) changed to 'ouwe' |
|
Ik zoek: Deinonychus - The Weeping of a Thousand Years When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |