|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zoekt: Sick of it All - Live in a world full of hate Integrity - Systems Overload Pro-Pain - de eerste twee cd's |
|
wie heeft er nog ergens cd's van Morgoth en/of Cancer liggen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:hmm denk niet dat ik iets heb wat jij zoekt. wat wil je er voor hebben? |
|
heb je niets te ruil?ik heb een brede smaak hoor! only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
quote: Dit is alles wat we overhebben, zoek je nog iets speciaals (ik heb geen black) Gothic Fleshfield - Redemption EP - Viral Extinction Various Artists - Cyberl@b v3.0 Various Artists - Goths Paradise III - Goths Paradise V Hardcore $400 Suits - Never give what you can’t take Back Earth Crisis - Breed the Killers Dog Eat Dog - All Boro Kings (lim edition) Brotherhood Foundation - Elevator Music By the Grace of God - Perspective One Life Crew - Justice Mainstrike - No Passing Phase MM - Stand By Your Side Right Direction - To right the Wrong Suicidal Tendencies - Six the hard Way - Freedumb Tech 9 - Scars on the Inside Various Artists - Dutch tribute to Oi - And the fun never ends (punkrock verzamelaar) Metal Altar - Red Harvest Amorphis - Tuonela Beseech - Black Emotions Cradle of Filth - Midian - Bitter Suites … Even Song - Path of the Angels Korn - Follow the Leader (2CD) Liar of Golgoltha - Ancient Wars Old Mans Child - Revelation 666 Rotting Christ - Sleep f the Angels Seventh Moon - Alter Alma Stuck Mojo - Pigwalk System of A Down - System of A Down |
|
goths paradise 3 en 5 interesseren mij anders wel! only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
Ik zoek (nog steeds): Desaster:Strombringer(mini) Desaster/Pentacle:Split 10" Heb je zowiezo iets aan te bieden van Desaster/Pentacle/D666, mail me dan.. changed to 'ouwe' |
|
quote:Mail me anders ff : jenje @ zwaremetalen . com |
|
behemoth - from the pagan vastlands (weet iemand waar ik die kan kopen of heeft iemand het voor me?) nargaroth - alles (op rasluka part 2 na) altar - in the name of the father altar - youth against christ behemoth - thelema 6 burzum - alles (op hvis lyset tar oss na) kutschurft immolation - close to a world below ulver - bergtatt en als je nog wat demo's heb liggen zijn ook altijd welkom |
|
quote: Die heb ik hier nog liggen, mail me maar ff (doe ruillijst er maar bij) : jenje @ zwaremetalen . com |
|
u heeft mail |
|
quote: Hmmz, die heb ik wel, maar die wil ik eigenlijk niet kwijt. Tenzij je Megiddo - The Final War hebt en ervoor wilt ruilen... |
|
quote: die heb ik niet, wil je het echt niet kwijt? je kan me mailen op: sentfrom666@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door nightwing op 23-11-2003 15:03] |
|
quote:Welke zijn dat? |
|
eerste is volgens mij Foul Stench of Freedom KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gezocht: Taake - A night of fog ben opzoek maar deze bootleg(?), ik geloof dat hij nog niet zo heel lang uit is. Als iemand een distro weet die hem heeft of een contact adres voor het label wat hem heeft uitgebracht........ let me know! ~ We are a virus with shoes |
|
quote: - foul taste of freedom - the truth hurts |
|
yo jenje,ik heb de eerste 2 van pro-pain,ik wil ze wel ruilen tegen korn-follow en one life crew-justice,roept u maar het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Lol.. klopt, was zelf in de war.. dacht dat die "hunengrab im herbst" van Naglfar was, die hebben een 7" ep genaamd "when autumn storms come" .. herbst , autumn.. whatever |
|
quote:mailt u maar ff naar jenje @ zwaremetalen . com |
|
quote: Ik heb alles van Morgoth op CD en LP maar dat zal ik nooit wegdoen Je kunt de cds van morgoth trouwens voor weinig geld op ebay kopen, ze staan er erg vaak op. Zenial |
|
quote:Firebreath-Records@zonnet.nl Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: is dat jou adres of is dat waar ik ze kan bestellen? |
|
quote:daar kan je 'm als t goed is bestellen, ik heb 'm er bij hem vaak genoeg tussen zien liggen en mail de rest van je lijst ook maar want daar heeft ie bepaald spul ook van gehad dus wie weet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |